• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція: Medicinal charcoal, Omeprazole, Drotaverine, Multienzymes, Metoclopramide, Ondasetron, Neostigmine, Lactulose, Simvastatin, Senna glycoside, Loperamide, Cyanocobalamin, Folic acid, Acetylsalicylic acid, Spironolactone, Anti-D (rh) immunoglobulin, Methyldopa, Nifedipine, Hydrochlorothiazide, Gelatin agents, Bromocriptine, Misoprostol, Heparin, Clopidogrel, Oxytocin, Mifepristone, Anti-D (rh) immunoglobulin, Nadroparin, Tranexamic acid, Enoxaparin, Saccharated iron oxide, Warfarin, Iron complex dextran, Erythropoietin, Albumin. Protamine, Iron complex dextran, Amiodarone, Epinephrine, Atropine, Propranolol, Comb drug, Bisoprolol, Verapamil, Metformin, Digoxin, Captopril and diuretics, Сarvedilоl, Magnesium, Mannitol, Losartan, Isosorbide dinitrate, Isosorbide dinitrate, Amlodipine, Fluoxetine, Furosemide, Loratadine, Chlorhexidine, Methylergometrine, Povidone-iodine, Allopurinol, Diclofenac, Ibuprofen, Paracetamol, Ibuprofen, Hydrocortisone, Dexamethasone, Nystatin, Methylprednisolone, Amoxicillin and enzyme inhibitor, Amikacin, Аzithromycin, Aciclovir, Moxifloxacin, Vancomicyin, Ceftazidime, Gentamicin, Levofloxacin, Meropenem, Fosfomycin, Tobramycin, Ciprofloxacin, Cefazolin, Cefotaxime, Cefepime, Ceftriaxone, Fluconazole, Linezolid, Metronidazole, Sulfamethoxazole and trimethoprim, Clozapine, Chlorpromazine, Metamizole sodium, Phenylephrine, Aciclovir, Atracurium, Amitriptyline, Valproic acid, Valproic acid, Haloperidol, Lamotrigine, Propofol, Suxamethonium, Carbamazepine, Antiinfectives, combinations, Phytomenadione, Antiinfectives, combinations, Bupivacaine, Pentoxifylline, Salbutamol, Budesonide, Theophylline, Ipratropium bromide, Acetylcysteine, Benzyl benzoate, Albendazole, Glucose, Electrolytes, Hydroxyethylamylum, Sodium chloride, Electrolytes in combination with other drugs, Electrolytes with carbohydrates. Electrolytes, Sodium bicarbonate, Ibuprofen, (код ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція)

Завершена

3 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 500.00 UAH
Номер: f7c1d17510ce42758061c388cf141d7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-11-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.05.2023 13:40 - 02.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.05.2023 Одеса № 127 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.05.2023 № 127 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 14 UA-2023-02-08-006918-a 08.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, molodoi2003@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо ТД та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (в редакції, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Павлоградська міська лікарня № 1» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.02.2023 № 61, ТД із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.02.2023 № 73, перелік змін, що вносяться до ТД, вимогу про усунення порушення, оприлюднену в електронній системі закупівель 10.02.2023, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЙЧ-ФАРМ» (далі – ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ»), протокол уповноваженої Замовником особи від 20.02.2023 № 81, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.02.2023, укладений договір про закупівлю від 27.02.2023 № 15. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У пункті 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій необхідно дивитися на сайті. Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником у ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), внесено зміни до Особливостей, зокрема пункти 35-39 Особливостей викладено у новій редакції та внесено зміни до пункту 41 Особливостей, які набрали чинності з 03.01.2023, та, відповідно, вже діяли станом на момент оприлюднення Замовником оголошення про проведення цих відкритих торгів, ТД, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.02.2023 № 61, та ТД із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.02.2023 № 73. Проте Замовником пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» ТД викладено без урахування змін, які внесені до Особливостей Постановою № 1495. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (Додаток 1), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію, відповідно до Додатку № 4 цієї тендерної документації. Відповідно до Додатка 4 до ТД Замовником закуповується 167 позицій лікарських засобів та щодо них визначні основні медико-технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі та перелік інформації та документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції таким вимогам до предмета закупівлі, зокрема: товар повинен бути зареєстрований в Україні або дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї тендерної пропозиції декларації про відповідність, свідоцтва про державну реєстрацію товару. Сертифікати якості надаються переможцем закупівлі в процесі укладення договору та при поставці на кожну партію товару (пункт 1 Додатка 4 до ТД). Учасником ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» у складі тендерної пропозиції надано форму «Тендерна пропозиція» від 16.02.2023 б/н (файл «1 Тендерна пропозиція.pdf») за встановленою Замовником у Додатку 2 до ТД формою, згідно з якою учасник пропонує до постачання 167 позицій лікарських засобів відповідно до визначеного Замовником у Додатку 4 до ТД переліку лікарських засобів. Проте учасником ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» у складі тендерної пропозиції: щодо позицій 21, 33, 62 запропонованих лікарських засобів не надано реєстраційні посвідчення на лікарські засоби, які б підтвердили їх реєстрацію в Україні; щодо позицій 15, 16, 101 запропонованих лікарських засобів надано реєстраційні посвідчення на лікарські засоби, які не є діючими станом на момент подання учасником тендерної пропозиції, чим не підтверджено їх реєстрацію в Україні станом на цей момент, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатка 4 до ТД. Отже, на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ» у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 26.05.2023 15:30 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Задля усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на виконання висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, Замовником здійснено заходи щодо припинення зобов’язань за договором, в тому числі, із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, шляхом підписання Додаткової угоди 1 від 01.06.2023 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 01.06.2023 15:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 02.06.2023 13:50