-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини)
Завершена
305 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 050.00 UAH
Номер:
0cd9c47dd1544cceaf31585403f18de6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-27-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2023 00:00
Період моніторингу:
27.03.2023 16:35 - 18.04.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2023 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
27.03.2023 № 17-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-08-002026-a, 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082.
За результатами питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та його розірвання – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю відповідно до закону, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Ватутінська міська лікарня Ватутінської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАБСВІТ» (далі – ТОВ «ЛАБСВІТ»); пояснення та документи Замовника, отримані 31.03.2023 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 16.02.2023; документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЛАБСВІТ»; договір від 22.02.2023 № 90/23; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналізом повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, встановлено, що Замовником на порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі – лікарський засіб.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023, складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей.
Період усунення порушень:
07.04.2023 14:11 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2023 14:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до моніторингу процедури закупівлі за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини) (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a), звітуємо про виконання. 22 березня 2023 року, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника самостійно було уважно проаналізовано процедуру опубліковану в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a, за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини) Повідомляємо, що за результатами аналізу Замовником самостійно виявлено порушення та прийнято рішення про їх усунення (Рішенням уповноваженої особи - Протокол від 22.03.2023 в системі). Так, з метою їх усунення, Замовником 22 березня 2023 року розпочато процедуру розірвання договору з Переможцем, з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 28 березня 2023 року Сторонами підписано Додаткову угоду № 1 про розірвання договору про закупівлю товарів № 90/23 від 22 лютого 2023 року за згодою сторін. Зазначені Вами порушення усунуті шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання Договору з Постачальником 28 березня 2023 року, та після отримання підписаної зі сторони Постачальника вказаної вище Додаткової угоди, яка надійшла поштовим зв’язком 31.03.2023 (оскільки без її підписання не можливо було усунути виявлені самостійно Замовником порушення і розміщення інформації в електронній системі закупівель). Також зазначаємо, що Замовником прийнято рішення про припинення зобов’язань, шляхом розірвання договору. Порушення усунуто.
Дата публікації звіту:
19.04.2023 12:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
19.04.2023 15:10
Запити/Пояснення
Номер:
c7510da2975d44f19f4122685443bdaa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2023 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-08-002026-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, річного плану закупівель на 2023 рік відсутня інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб?
- чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 08.02.2023, складена без врахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7ead5a38cc8e462a9802e65eff255225
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.03.2023 14:38
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини) (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a), надаємо наступні пояснення.
22 березня 2023 року, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Замовника самостійно було уважно проаналізовано процедуру опубліковану в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-08-002026-a, за предметом Реактиви та контрастні речовини (код ДК 021:2015: 33696000-5 – реактиви та контрастні речовини)
Повідомляємо, що за результатами аналізу Замовником самостійно виявлено порушення та прийнято рішення про їх усунення (Рішенням уповноваженої особи - Протокол від 22.03.2023 додається). Так, з метою їх усунення, Замовником 22 березня 2023 року розпочато процедуру розірвання договору з Переможцем, з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (Лист вих. № 347 від 22.03.2023 адресований ТОВ «ЛАБСВІТ» додається). 28 березня 2023 року Сторонами підписано Додаткову угоду № 1 про розірвання договору про закупівлю товарів № 90/23 від 22 лютого 2023 року за згодою сторін. Зазначені Вами порушення усунуті шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання Договору з Постачальником 28 березня 2023 року, та після отримання підписаної зі сторони Постачальника вказаної вище Додаткової угоди, яка надійшла поштовим зв’язком 31.03.2023 (оскільки без її підписання не можливо було усунути виявлені самостійно Замовником порушення і розміщення інформації в електронній системі закупівель). Також зазначаємо, що Замовником прийнято рішення про припинення зобов’язань, шляхом розірвання договору, ще до початку проведення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області.