-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний)
Завершена
372 360.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 861.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 861.80 UAH
Номер:
27dbeaaa84c146cca82d759cf8cc890f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-06-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2023 00:00
Період моніторингу:
06.03.2023 16:56 - 28.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.03.2023 № 30-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
06.03.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-02-08-001603-a, 08.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 установлено порушення пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог Закону під часу розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог Закону під часу розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (або інший законодавчий акт).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новосанжарської селищної ради Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 року № 17 (оприлюднену в електронній системі закупівель об 09.41); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 року № 17 (оприлюднену в електронній системі закупівель об 10.26); тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.02.2023 року № 17 (оприлюднену в електронній системі закупівель об 10.29); тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДГРАНД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2023 № 21; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023; договір про закупівлю від 23 лютого 2023 року № 58 на суму 372161,50 (без ПДВ).
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення чинного законодавства.
Замовник в порушення пункту 28 Постанови № 1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону не зазначив посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Так, відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 (особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з цим, відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, що не забезпечено замовником.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства.
Так, замовником в порушення абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації. При цьому, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Період усунення порушень:
20.03.2023 15:34 - 04.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2023 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
8455eabd0ed8443e8624538302a5576b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.03.2023 14:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти, очікуваною вартістю 372360,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-08-001603-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
217c6356015f46b990be69c077d8be7d
Назва:
Пояснення замовника по закупівлі UA-2023-02-08-001603-a
Дата опублікування:
09.03.2023 09:48
Опис:
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) відділом освіти Новосанжарської селищної ради усунуто порушення, виявлені в результаті моніторингу Управління північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Документи, опубліковані на сайті Замовника (розпорядника бюджетних коштів), додаються. Особа, винна в вищевказаному порушенні, притягнута до відповідальності та попереджена про недопущення подібних проступків в майбутньому.