-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування учнів Ліцею ім. В’ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради
Завершена
1 015 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 078.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 078.00 UAH
Номер:
6475237ac8214d88ad875c3a063b0fe4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-20-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2023 00:00
Період моніторингу:
20.02.2023 11:19 - 14.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.02.2023 №8-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.02.2023 №8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-02-07-016889-a 07.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Барановської Марії Ярославівни – порушень із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею ім. В'ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Барановської Марії Ярославівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2023 №3, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2023 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 22.02.2023 року.
Період усунення порушень:
22.02.2023 14:05 - 28.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2023 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
d0c2c4e32f2f4712847dfaa90a1c7ba0
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2023 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з організації шкільного харчування учнів Ліцею ім. В’ячеслава Чорновола Івано-Франківської міської ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-016889-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Додатку 3 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* та *(не менше одного договору), що підтверджують зазначену у формі інформацію завірені Учасником, обов'язково додаються до цієї довідки.
Чи враховано замовником, що учасником Фізична особа підприємець Барановська Марія Ярославівна у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договори від 01.02.2022 №4 та від 02.03.2021 №5, однак не надано підтвердження виконання не менше одного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.
Номер:
b58f25b3cbe24212a7fab8bfaeb0c367
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.02.2023 11:13
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником у Додатку 3 ТД тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* та *надати (не менше одного договору), що підтверджують зазначену у формі інформацію завірені Учасником, обов'язково додаються до цієї довідки.
Фізичною особою підприємцем Барановською Марією Ярославівною у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договори від 01.02.2022 №4 та від 02.03.2021 №5.
Слід наголосити, що Замовником не вимагалось у тендерній пропозиції саме підтвердження виконання аналогічного договору.
Таким чином, учасником підтверджено такий кваліфікаційний критерій, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.