• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покрівельні матеріали, код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали»

Завершена

5 471 068.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 710.68 UAH
Номер: 5fe0463363674984937e2cbccd1c74c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 04.04.2023 11:08 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 04.04.2023 № 29-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО UA-2023-02-07-015702-a, яку проводить Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання складання ТД встановлено порушення ч.8 ст.12, ст.22 Закону № 922 та п. 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення п.20 Постанови №1178 та положення ст.10 Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання принципів закупівель встановлено порушення п.3 ч.1 та ч.5 ст.5 Закону №922. За іншими питаннями порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень шляхом недопущення їх у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляд тендерної пропозиції, правомірності укладання договору про закупівлю, дотримання принципів закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників, протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів № 4411-13ВТзО/Т від 16.03.2023 (далі – договір). Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. Так, відповідно до вимог визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) - на час проведення розгляду тендерної пропозиції Учасника, наявність товару на складі учасника повина бути не менше 50%. Крім того, до прийняття рішення про намір укласти договір, Замовник має право перевірити наявність товару на складі Учасника, про що учасник надає гарантійний лист у складі документів тендерної пропозиції. У разі відсутності товару (у кількості менше ніж 50%) на складі у Учасника та/або відмові Замовнику в доступі (в письмові та/або усній формі), Замовник має право відхилити його тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, відповідно до п.2 приміток до Додатку 2 до ТД у разі відсутності товару на складі під час перевірки товару Замовником, тендерна пропозиція буде відхилена, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підстава абз.2 пп.2 п.41 Особливостей). Викладене свідчить про порушення вимог ст. 12 Закону №922, якою передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а саме порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначена вище вимога, на етапі кваліфікації Учасника - передбачає взаємодію між замовником та учасником поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Таким чином, Замовником порушено вимоги ч.8 ст.12, ст.22 Закону № 922 та п. 28 Постанови №1178. Разом з тим, Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів закупівель визначених ст.5 Закону №922, зокрема принципу добросовісного користування своїми правами. Крім того, 05.04.2023 Замовником було опубліковано додаткову угоду №2 від 31.03.2023 до договору, однак інформація щодо додаткової угоди №1 до договору у електронній системі закупівель відсутня. Відповідно до положень п.20 постанови №1178 у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Таким чином, Замовником порушено вимоги п.20 Постанови №1178 та положення ст.10 Закону №922. Разом з тим, Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів закупівель визначених ст.5 Закону №922, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Необхідно підкреслити, що встановлені порушення є передумовою для недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, передбачених п.3 ч.1 та ч.5 ст.5 Закону №922, а саме: недотримання принципів відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель та добросовісного користування своїми правами.
Період усунення порушень: 26.04.2023 12:13 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2023 12:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою буде здійснено заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог ч.8 ст.12, ст.22 Закону № 922 та п. 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації, та п.20 Постанови №1178 та положення ст.10 Закону №922 при оприлюдненні інформації щодо змін у договору про закупівлю, та принципів закупівель встановлено порушення п.3 ч.1 та ч.5 ст.5 Закону №922. Уповноважена особа прийняла до відома зауваження та зобов’язується не допускати аналогічних помилок в подальших процедурах закупівель.
Дата публікації звіту: 04.05.2023 16:55