-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із заднім завантаженням)
Завершена
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Номер:
c221609fce6a494085ae0edbaca215c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 18:44 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21. UA-2023-02-07-015613-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення Замовником вимог пункту 35 Особливостей.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Нові будівельні технології-2008», розгляду тендерної пропозиції ПП «ВКП«Альфатекс»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); правомірності відхилення тендерної пропозиції, розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підгородненської міської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 07.02.2023 року № 15; тендерні пропозиції Приватного підприємства «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» (далі - ПП «ВКП«Альфатекс», учасник-переможець) та Товариства з обмеженою відповідальністю «Нові будівельні технології-2008» (далі - ТОВ «Нові будівельні технології-2008»); протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Нові будівельні технології-2008» від 16.02.2023 № 19; протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про визначення переможцем ПП «ВКП«Альфатекс» від 16.02.2023 № 20; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023; договір про закупівлю від 23.02.2023 № 6 (далі – Договір); звіт про результати проведення процедури закупівлі від 23.02.2023 року; пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 05.05.2023 року.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація (файл «ТД.docx») містить у собі вимоги, які встановлюються Замовником під час проведення електронного аукціону.
Так, пункт 2 розділу 5 тендерної документації містить наступну інформацію: «Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.», а пункт 4 розділу 6 тендерної документації: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.».
Оскільки, відповідно до вимог пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону то зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо електронного аукціону є порушенням вимог пункту 35 Особливостей.
Період усунення порушень:
19.05.2023 19:49 - 03.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2023 19:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення виявлених порушень,
Дата публікації звіту:
26.05.2023 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
851944c8cd714631b0bb9d05ca0efb1f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.05.2023 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сміттєвоз із заднім завантаженням (ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-07-015613-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
cf9417a88fe1400aa5cb1dd03fa7ffd5
Назва:
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвоз із заднім завантаженням)» (UA-2023-02-07-015613-a) (у відповідь на запит від 03.05.2023 р.)
Дата опублікування:
05.05.2023 10:26
Опис:
У відповідь на запит від 03.05.2023 року повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, очікувана вартість визначено відповідно до потреб замовника задля забезпечення потреб громади, на підставі службової записки в.о. начальника відділу ЖКГ та благоустрою Рижко О.О.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/rishennya-gromadi/predmet-zakupivli-dk-0212015-34140000-0-velykovantazhni-mototransportni-zasoby-smittievoz-iz-zadnim-zavantazhenniam
Додаток:
- копія Службової записки в.о. начальника відділу ЖКГ та благоустрою Рижко О.О. – 1 аркуш.