• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 – Медичні матеріали різні; Лот №2 - Медичні матеріали різні; Лот №3 - Медичні матеріали різні

Завершена

9 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 500.00 UAH
Номер: 0d55622975384784a62063ea6add4b64
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-22-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 23.05.2023 09:58 - 14.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.05.2023 № 28-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.05.2023 № 28-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-014718-a, 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Наказу № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 б/н; пояснення Замовника, отримане 31.05.2023 в електронній системі закупівель; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців ХАМІКА Романа Ярославовича (далі – ФОП ХАМІК Р.Я.) за Лотом 1, МОСКАЛЬЧУКА Олега Петровича (далі – ФОП МОСКАЛЬЧУК О.П.) за Лотом 2 та товариства з обмеженою відповідальністю «НОВОМЕДІКА» (далі - ТОВ «НОВОМЕДІКА») за Лотом 3; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ФОП ХАМІК Р.Я (Лот 1) та ТОВ «НОВОМЕДІКА» (Лот 3) у тендерних пропозиціях; документи, подані учасниками відкритих торгів ФОП ХАМІК Р.Я (Лот 1) та ТОВ «НОВОМЕДІКА» (Лот 3) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 22.02.2023 б/н, від 23.02.2023 б/н (Лот 1, 2) та від 01.03.2023 б/н (Лот 3); повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцями відкритих торгів ФОП ХАМІК Р.Я. (Лот 1), ФОП МОСКАЛЬЧУК О.П. (Лот 2) та ТОВ «НОВОМЕДІКА» (Лот 3) відповідно до пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації; договори про закупівлю: від 01.03.2023 № 183/23 (Лот 1), від 06.03.2023 № 200/23 та додаткова угода до нього від 05.05.2023 № 1 (Лот 2), від 10.03.2023 № 216/23 та додаткова угода до нього від 27.03.2023 № 1 (Лот 3); повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю за Лотами 2, 3; звіт про результати проведення процедури. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю установлено, що оголошення про проведення відкритих торів за Лотами 1, 2 та 3 не містить інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.02.2019 № 159 «Про затвердження національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», чим порушено вимоги пункту 13 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 1082).
Період усунення порушень: 02.06.2023 11:40 - 17.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2023 11:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 02.06.2023 р. Замовник торгів повідомляє наступне: Згідно п. 13 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 крім полів, визначених пунктом 12 цього Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Варто наголосити, що в даному пункті йде мова про заповнення інформації щодо коду та назви згідно класифікатора НК 024:2019 в окремих полях електронної системи закупівель. Проте, для того, щоб Замовник торгів мав змогу вказувати код класифікатора НК 024:2019 в оголошенні в окремих полях необхідно, щоб було реалізовану таку можливість самою електронною системою. Однак, на сьогоднішній день до переліку гілок кодів ДК 021:2015, при виборі яких з’являється можливість обрати код та назву медичного виробу класифікатора НК 024:2019, віднесено: 3311****-* 3379****-* 3395****-* 3851****-* 3312****-* 3397****-* 3852****-* 3317****-* 3318****-* 3373****-* 3391****-* 3319****-* 3374****-* 3392****-* 3372****-* 3841****-* 3894****-* 3315****-* 3369****-* 3375****-* 3393****-* 3842****-* 3895****-* 3316****-* 3371****-* 3377****-* 3394****-* 3843****-* Тобто при виборі будь-якого коду ДК 021:2015, який починається з 3311, 3312 та інших, що перераховані вище з’явиться можливість додатково обрати код та назву з класифікатора НК 024:2019. Як вбачається з вищезазначеного, в переліку відсутній такий код ДК як 3314, що технічно не дає можливості Замовнику торгів вказати відповідні коди НК в окремих полях в оголошенні процедури закупівлі. Однак, принагідно хочемо наголосити, що перелік кодів НК по кожному медичному виробу, який є предметом даної процедури закупівлі, міститься в Додатку №2 тендерної документації. Окрім цього, поідомляємо, що уповноважена особа систематично проходить різного роду офлайн та онлайн навчання у сфері публічних закупівель з метою покращення своїх навичок під час здійснення професійної діяльності. Також керівником Комунального некомерційного підприємства "Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради" додатково здійснено роз’яснювальні роботи щодо не допущення у майбутньому різного роду порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 08.06.2023 10:26

Запити/Пояснення