• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо ( м'ясо яловичини без кістки, м'ясо свинини без кістки, окорок курячий )

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації Інформація про лот

Завершена

592 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 924.00 UAH
Номер: 1d1695b906f6492f9392ae9689a001f0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-13-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.03.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.03.2023 14:22 - 04.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.03.2023 № 17-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.03.2023 №17-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2023-02-07-014022-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 14 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, абзаців 3, 5 пункту 44, абзацу 4 пункту 46 Особливостей, а також не враховує норми пунктів 19, 41 та 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Більмович Олена Миколаївна установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. Питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю не можливо дослідити у зв’язку із ненаданням Замовником запитуваної інформації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі ФОП Більмович Олена Миколаївна, а також керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 20.03.2023 № 51, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору або у разі розірвання вказаного договору про закупівлю станом на дату оприлюднення даного висновку – оприлюднити додаткову угоду про розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Новоборівського дитячого будинку - інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2023 № 33, тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Більмович Олени Миколаївни (далі - ФОП Більмович Олена Миколаївна), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2023 № 49, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023, договір про закупівлю від 20.03.2023 № 51, звіт про виконання договору про закупівлю від 29.03.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 29.03.2023. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення абзацу 3 пункту 44 Особливостей, Замовником в пункті 1 розділу ІІІ та Додатку № 3 до тендерної документації установлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не чотири дні; - в порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей, Замовником в підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ та Додатку № 3 до тендерної документації зобов’язано учасників процедури закупівлі надати в складі пропозиції документальне підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пунктах 2-6, 8-13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону; - в порушення абзацу 4 пункту 46 Особливостей, Замовником в пункті 2 розділу VІ тендерної документації зазначено невірний строк для укладення договору про закупівлю. Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в пункті 3 розділу V тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені частиною 1 статті 31 Закону, але без врахування пункту 41 Особливостей; - в пункті 1 розділу VІ тендерної документації Замовником зазначено підстави відміни тендеру, що визначені частиною 1 статті 32 Закону, але без врахування пункту 47 Особливостей; - в підпункті 4.1 пункту 4 розділу VІ та Додатку № 6 до тендерної документації (пункт 3.5 розділу ІІІ проєкту договору про закупівлю) Замовником зазначено випадки, за яких істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, що визначені частиною 4 статті 36 Закону (в редакції чинній до 19.04.2020) та без врахування пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП Більмович Олена Миколаївна встановлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ та підпункту 3.2 пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Більмович Олена Миколаївна надано листи-відгуки до аналогічних договорів, що датовані раніше січня 2023 року (від 06.02.2022 № 1 та від 07.02.2022 № 1), чим відповідно не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановленому в статті 16 Закону; - в порушення вимог підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Більмович Олена Миколаївна не надано копії сторінок паспорту особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів пропозиції та договору (сторінки 1-6 та сторінка останнього місця проживання). Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Більмович Олена Миколаївна як таку, що не відповідала умовам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами моніторингу своєчасності укладання договору про закупівлю, встановлено, що відповідно до абзацу 4 пункту 46 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ФОП Більмович Олена Миколаївна прийнято Замовником 21.02.2023, при цьому, договір про закупівлю від 20.03.2023 № 51 укладено з переможцем торгів на 27 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Під час здійснення моніторингу даної процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 28.03.2023 звернулась із запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів щодо продовження Замовником строку для укладення договору про закупівлю. Проте, в порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на вказаний вище запит не надано інформації та документів щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, а також не надано інформації та документів на запит від 14.03.2023. Крім того, оскільки, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, від 28.03.2023, Замовником не надано відповідь, питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю дослідити немає можливості. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником договір про закупівлю від 20.03.2023 № 51 оприлюднено в електронній системі закупівель 28.03.2023, тобто на шостий робочий день, а не протягом трьох робочих днів з дня його укладення, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. В той же час, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.03.2023 № 78 дану процедуру закупівлі Замовником відмінено та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 29.03.2023, при цьому, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо розірвання договору про закупівлю від 20.03.2023 № 51.
Період усунення порушень: 05.04.2023 13:00 - 20.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.04.2023 13:00

Запити/Пояснення