• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

5 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 12 000.00 UAH
Номер: 8e6e7e312fb04f95a780272a747d17b1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-05-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 05.06.2023 17:09 - 27.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.06.2023 № 35-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.06.2023 № 35-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2023-02-07-012945-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій по лотах № 1-2, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1-2 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-2, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1-2 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коломийська центральна районна лікарня» Коломийської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2023 № 51, тендерні пропозиції переможця по лоту № 1 ФОП Мурончик Михайло Олександрович, по лоту № 2 ФОП Гринчишин Орест Орестович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою по лоту № 1 від 15.02.2023 № 68, по лоту № 2 від 15.02.2023 № 69, повідомлення про намір укласти договір по лотах № 1-2 від 15.02.2023, договори про закупівлю по лоту № 1 від 27.02.2023 № 45, по лоту № 2 від 27.02.2023 № 46, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 09.06.2023.
Період усунення порушень: 21.06.2023 16:21 - 27.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2023 16:21

Запити/Пояснення