-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021 2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95 для функціонування транспортних засобів управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка,Інклюзивно-ресурсного центру та для роботи генераторів закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Завершена
474 034.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 370.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 370.17 UAH
Номер:
77eef5f7733e43168d45c0eb63a93ff0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000150
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 15:42 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 28-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.03.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.03.2023 № 28-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№4 UA-2023-02-07-012056-a 07.02.2023
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема, оприлюднити в електронній системі закупівель додаток до Договору (перелік автозаправних станцій Продавця) з урахуванням положень пункту 27 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату оприлюднення оголошення (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка (далі – Замовник) (UA-P-2023-02-06-000519-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 13.03.2023 №3/паливо); зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 09.03.2023 № 149 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладання Договору додаток до договору, а саме: перелік автозаправних станцій Продавця, який є невід’ємною частиною договору (пункт 1.4. Договору).
Період усунення порушень:
11.04.2023 15:19 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2023 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою замовника було виявлено технічну помилку у закупівлі ДК 021 2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95 для функціонування транспортних засобів управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, Інклюзивно-ресурсного центру та для роботи генераторів закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-07-012056-a, а саме оприлюднено в електронній системі закупівель договір №149 від 09.03.2023 року без додатку до нього - Переліку автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018».
Тому, з метою дотримання ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, уповноваженою особою замовника прийнято рішення, оформлене протоколом №7/паливо від 12.04.2023 року, про виправлення вищезазначеної допущеної технічної помилки шляхом оприлюднення додатку до договору №149 від 09.03.2023 року, а саме: «Перелік автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018».
Втім, вважаємо, що порушення допущені Замовником не могли та не призвели до наслідків, які б порушили принципи здійснення публічних закупівель, не порушили права чи свободи учасників закупівлі та не завдали збитків бюджету.
Разом з тим, в електронній системі закупівель, зокрема на електронному торгівельному майданчику Zakupki.Prom.ua, відсутня технічна можливість оприлюднити додаток до договору №149 від 09.03.2023 року, а саме: «Перелік автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018».
З огляду на зазначене вище, відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою оприлюднення інформації та документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, необхідно прийняти рішення про оприлюднення в електронній системі закупівель в розділі «Моніторинг», «Звітувати про виконання» інформації та документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу, ID моніторингу: UA-M-2023-03-21-000150, зокрема додатку до договору №149 від 09.03.2023 року, а саме: «Перелік автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018» та протоколів уповноваженої особи.
Дата публікації звіту:
12.04.2023 17:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.04.2023 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
3de29b4a8a5b4e2e89d61ef20239ee82
Назва:
надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
22.03.2023 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2023-02-07-012056-a) за предметом «Дизельне паливо (6250 літрів), бензин А-95 (2950 літрів) для функціонування транспортних засобів управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, інклюзивно-ресурсного центру та для роботи генераторів закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади за адресою 55002, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16» (ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
08b9519da1354aef9864af4bdb22ed70
Назва:
На виконання запиту Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 22.03.2023 року в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2023-02-07-012056-a) управління освіти Южноукраїнської міської ради ім.Б.Грінченка надає пояснення.
Дата опублікування:
24.03.2023 09:57
Опис:
1. Закупівля дизельного пального та бензину А-95 здійснювалося на підставі наказу начальника управління освіти Южноукраїнської міської ради ім.Б.Грінченка від 01.02.2023 року №64 «Про уточнення коштів загального фонду для придбання паливо-мастильних матеріалів» на очікувану суму закупівлі - 474 034,50 грн.
2. Розрахунку потреби у пальному для транспортних засобів управління освіти на 2023 рік.
3. Середньої ціна, оприлюдненої на сайті Міністерства фінансів України станом на 26.01.2023 року на пальне по Україні за посиланням https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/, на якому відображено відомості по українському ринку нафтопродуктів - ціни на бензин марок A 92, A 95, A 95+, дизельне пальне та автомобільне газове пальне на АЗС України.
На підставі вищезазначених документів, підготовлено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями за ДК 021 2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95 для функціонування транспортних засобів управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, Інклюзивно-ресурсного центру та для роботи генераторів закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) ID: UA-2023-02-07-012056-a.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10. 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» дане обґрунтування опубліковано на офіційному сайті управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка за наступним посиланням: http://osvita-yu.mk.ua/komitet-z-konkursnikh-torgiv/3976-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-do-vidkritikh-torgiv-z-osoblivostyami-5