• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021 2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95 для функціонування транспортних засобів управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка,Інклюзивно-ресурсного центру та для роботи генераторів закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)

Завершена

474 034.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 370.17 UAH
Номер: 77eef5f7733e43168d45c0eb63a93ff0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000150
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 21.03.2023 15:42 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 28-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.03.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 21.03.2023 № 28-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель №4 UA-2023-02-07-012056-a 07.02.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 428-59-35, msagaz@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема, оприлюднити в електронній системі закупівель додаток до Договору (перелік автозаправних станцій Продавця) з урахуванням положень пункту 27 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату оприлюднення оголошення (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка (далі – Замовник) (UA-P-2023-02-06-000519-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 13.03.2023 №3/паливо); зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 09.03.2023 № 149 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладання Договору додаток до договору, а саме: перелік автозаправних станцій Продавця, який є невід’ємною частиною договору (пункт 1.4. Договору).
Період усунення порушень: 11.04.2023 15:19 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2023 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою замовника було виявлено технічну помилку у закупівлі ДК 021 2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95 для функціонування транспортних засобів управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, Інклюзивно-ресурсного центру та для роботи генераторів закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-07-012056-a, а саме оприлюднено в електронній системі закупівель договір №149 від 09.03.2023 року без додатку до нього - Переліку автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018». Тому, з метою дотримання ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, уповноваженою особою замовника прийнято рішення, оформлене протоколом №7/паливо від 12.04.2023 року, про виправлення вищезазначеної допущеної технічної помилки шляхом оприлюднення додатку до договору №149 від 09.03.2023 року, а саме: «Перелік автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018». Втім, вважаємо, що порушення допущені Замовником не могли та не призвели до наслідків, які б порушили принципи здійснення публічних закупівель, не порушили права чи свободи учасників закупівлі та не завдали збитків бюджету. Разом з тим, в електронній системі закупівель, зокрема на електронному торгівельному майданчику Zakupki.Prom.ua, відсутня технічна можливість оприлюднити додаток до договору №149 від 09.03.2023 року, а саме: «Перелік автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018». З огляду на зазначене вище, відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою оприлюднення інформації та документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень, необхідно прийняти рішення про оприлюднення в електронній системі закупівель в розділі «Моніторинг», «Звітувати про виконання» інформації та документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу, ID моніторингу: UA-M-2023-03-21-000150, зокрема додатку до договору №149 від 09.03.2023 року, а саме: «Перелік автозаправних станцій товариства з обмеженою відповідальністю «Гермес-2018» та протоколів уповноваженої особи.
Дата публікації звіту: 12.04.2023 17:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: -
Дата публікації: 27.04.2023 11:55

Запити/Пояснення