-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин та дизельне паливо (налив)
Відкриті торги з особливостями - на підставі п.10 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10 2022 №1178 зі змінами
Завершена
3 391 715.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 958.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 958.58 UAH
Номер:
ba2f66f7e55d4e7aa431c0b8cf189763
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 17:41 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.05.2023 № 45-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.05.2023 № 45-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-02-07-012066-a, 07.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення пункту 28 Постанови № 1178, пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-02-07-012066-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.01.2023 № 27; тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2023 № 72; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023; договір від 27.02.2023 № 887 на суму 2 799 847,60 грн (з ПДВ) з ТОВ «АВТО ОЙЛ».
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення чинного законодавства.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 (особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, замовник у тендерній документації (пункт 4 розділу 3 тендерної документації) вказав: «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 30 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», водночас відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону передбачено, що: «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Таким чином, замовником порушено пункт 28 Постанови № 1178, пункт 11 частини другої статті 22 Закону, в частині зазначення в тендерній документації невідповідного терміну дії тендерних пропозицій учасників.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 23.05.2023 надано запит замовнику.
Замовником 26.05.2023 надано відповідь, яка не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовником вказано, що при оформленні тендерної документації було допущено технічну помилку у вигляді описки, та замість дійсного строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними в «90» днів вказано «30 днів». При цьому, допущення технічної помилки у вигляді описки не вплинуло на укладення договору про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом з урахуванням Особливостей. Уповноваженій особі підприємства наголошено про недопустимість допущення такої невідповідності у майбутньому.
Період усунення порушень:
29.05.2023 17:01 - 13.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2023 17:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку провідного державного аудитора Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-012066-a, керуючись статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва повідомляє про здійснення Замовником заходів, направлених на недопущення у подальшому порушень встановлених за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-012066-a.
Наказом директора КП УЗН Голосіївського району м.Києва від 30.05.2023 № 27/Н-23 до працівника підприємства Андрущенка Д.В., визначеного уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення Замовником публічних закупівель, застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді догани. Вирішується питання про повторне проходження навчання відповідним працівником.
Також, з 29.05.2023 року уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення Замовником публічних закупівель шляхом проведення конкурентних процедур визначено іншого працівника підприємства.
Дата публікації звіту:
01.06.2023 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
27f5964d6bd24eebab49d44f2c5c767a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 391 715,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-012066-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- в Тендерній документації замовника, а саме пункт 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 30 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тоді як відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надайте пояснення, чому в тендерній документації зазначено невідповідний термін дії тендерних пропозицій учасників?
- згідно з Тендерною документацією (пункт 2 Розділу 2 Додатку 3) учасник повинен надати, зокрема: Копії сертифікатів відповідності, паспортів на Товар, яке планується поставляти Замовнику. Учасником ТОВ «АВТО ОЙЛ» паспорт на товар (бензин А-92) не надано. Натомість надано протокол випробувань № 211/12 на бензин автомобільний А-92-Євро5-E0, що не відповідає вимогам тендерної документації. Разом з цим згідно з пунктом 2 Розділу 2 Додатку 3 Тендерної документації Сертифікати відповідності, паспорти на паливо повинні бути дійсними на момент подачі пропозиції та підписання договору. Натомість наданий документ, а саме протокол випробувань № 211/12 не містить терміну дії. Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
202f65a17291458f8c35c52c7e482a59
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.05.2023 13:29
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-012066-a, Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва може повідомити таке.
КП УЗН Голосіївського району м.Києва проведено закупівлю товару за предметом: бензин та дизельне паливо (налив) (код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-012066-a, за результатами якої укладено договір Товариством з обмеженою відповідальністю "АВТО ОЙЛ" укладено договір про закупівлю товару № 887 від 27.02.2023 року.
Здійснюючи підготовку тендерної документації для проведення відповідної закупівлі уповноважена особа Замовника керувалася пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі також – Особливості), яким передбачено, що:
"Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку, який у разі необхідності може бути продовжений.
До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.".
При оформленні тендерної документації у пункті 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, було допущено технічну помилку у вигляді описки, та замість дійсного строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними в "90" днів вказано, що: "Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 30 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій".
Відповідно до пункт 29 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється.
З огляду на допущену в тендерній документації технічну помилку у вигляді описки, строк дії тендерної пропозиції учасника, протягом якого вона вважається чинною, актуальною та за якою замовник та учасник очікують укласти договір про закупівлю, становив з 16.02.2023 по 17.03.2023 року. Договір з Учасником підписано 26.02.2023 року. Отже, строку дії тендерної пропозиції, установленого замовником у тендерній документації, після закінчення якого тендерна пропозиція втрачає чинність, вистачило, щоб заключити договір про закупівлю.
Відповідно допущення в тендерній документації технічної помилки у вигляді описки не вплинуло на укладення договору про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей.
Також, пунктом 51 Особливостей (відповідно до редакції, що була чинною на час проведення закупівлі) передбачено, що фізична (юридична) особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Жодних звернень, вимог чи скарг до Замовника під час проведення процедури закупівлі UA-2023-02-07-012066-a не надходило, як стосовно строку дії тендерної пропозиції, так і з інших питань. Сказане підтверджує, що уповноваженою особою була допущена незначна технічна помилка у вигляді описки, яка у разі необхідності могла легко бути виправлена Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації.
Більше того, пунктом 1 розділу I тендерної документації Замовника визначено, що документація розроблена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей. Вказане дозволяє дійти обґрунтованого висновку, що у своїх взаємовідносинах під час проведення процедури закупівлі, як Замовник так і учасники, керуються саме нормами Закону. При виникненні невідповідності між інформацією в документі та Законі діють саме норми Закону, і тому суперечність у вигляді описки носить несуттєвий характер.
Таким чином, недолік у вигляді описки в тендерній документації містить ознаки формального, не призвів та не міг призвести до здійснення додаткових витрат бюджету і неефективного витрачання коштів. Дії уповноваженої особи не перешкодили та не могли перешкодити завданням законодавства у сфері публічних закупівель, а саме створенню конкурентного середовища і запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції тощо, а тому встановлення порушення у цій частині буде проявленням надмірного формалізму.
Уповноваженій особі підприємства наголошено про недопустимість допущення такої невідповідності у майбутньому.
Пунктом 2 Розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції копії сертифікатів відповідності, паспортів на Товар, який планується поставляти Замовнику. Сертифікати відповідності, паспорти на паливо повинні бути дійсними на момент подачі пропозиції та підписання договору.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації (таблиця) технічні та якісні характеристики до бензинів встановлені відповідно до ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні Євро. Технічні умови" / або "Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 (зі змінами), до дизельного пального – відповідно до ДСТУ 7688:2015 "Паливо дизельне Євро. Технічні умови" / або "Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив", затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 (зі змінами) (далі – Технічний регламент).
Учасником, визначеного переможцем, у складі його тендерної пропозиції на виконання вимоги про надання документів, підтверджуючих якість товару надано:
на підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту бензину неетильованого А-95:
− Сертифікат відповідності № UA.TR.037.00148-22, термін дії сертифікату: з 10.11.2022 по 01.04.2023;
− Декларація про відповідність до Сертифікату відповідності № UA.TR.037.00148-22;
− Паспорт якості № 05392601/22-0001/796 від 10.11.2022.;
на підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту палива дизельного:
− Сертифікат відповідності № UA.TR.037.00149-22, термін дії сертифікату: з 10.11.2022 до 01.10.2023;
− Декларація про відповідність до Сертифікату відповідності № UA.TR.037.00149-22;
− Паспорт якості № 05392601/22-0002/798 від 10.11.2022, термін дії з 10.11.2022 до 01.10.2023;.
на підтвердження відповідності вимогам Технічного регламенту бензину автомобільний А-92:
− Сертифікат відповідності № UA.TR.130.0900-22, термін дії сертифікату: з 18.11.2022 по 17.10.2023;
− Декларація про відповідність до Сертифікату відповідності № UA.TR.130.0900-22;
− Протокол випробувань № 211/12 на бензин автомобільний А-92 від 23.12.2022.
В запиті органу державного фінансового контролю про надання пояснень зазначено про те, що у пункті 2 Розділу ІІ Додатку 3 тендерної документації замовник визначив, що сертифікати відповідності, паспорти на паливо повинні бути дійсними на момент подачі пропозиції та підписання договору.
При цьому Замовник виходить з того, що учасником повністю дотримано виконання вимог тендерної документації, оскільки відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", документом про відповідність є декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Тобто, учасник надав усі документи, які підтверджують якість товару відповідно до чинного законодавства, і які є дійсними на витребуваний період.
Слід зазначити, що протокол випробувань це первинний технічний документ, в якому згідно заданих параметрів і методики відображаються показники якості і безпеки. Протокол випробувань це результат проведення дослідження певної партії продукції, що проходить у відповідності до певного нормативного документу.
Технічним регламентом передбачено, що "документ про якість палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів". Тобто, документ про якість палива видається на основі результатів проведених лабораторних випробувань, підтверджених Протоколом випробувань. Отже, Протокол випробувань не може мати терміну дії, оскільки це лише інструмент перевірки параметрів якості та безпеки продукції та підстава для видачі сертифікату відповідності.
Стосовно не поданого у складі тендерної пропозиції паспорту якості на бензин А-92, також слід зазначити наступне.
Паспорт якості на пальне містить інформацію про ряд показників пального, їх нормативне значення, фактичне значення та метод проведення випробувань.
Паспорт якості містить інформацію про такі показники бензинів:
- Октанове число;
- Тиск насиченої пари;
- Концентрація свинцю;
- Густина за температури 15 С в межах;
- Фракційний склад (за температури 70С, 100С, 150С, кінець кипіння, залишок у колбі);
- Вміст сірки;
- Об’ємна частка олефінових та ароматичних вуглеводнів;
- Об’ємна частка бензолу;
- Масова частка кисню;
- Об’ємна частка ((біо)етанолу, ізопропилового спирту, ізобутилового спирту, требутилового спирту, простих ефірів, інших органічних кисневих сполук з температурою кінця кипіння не вище ніж 210 С );
- Вміст марганцю;
- Стійкість до окислення;
- Концентрація фактичних смол;
- Окислення мідної пластинки.
- Зовнішній вигляд.
Наданий учасником закупівлі протокол випробування № 211/12 містить всі вказані показники, які відповідають нормативним значенням.
Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ "АВТО ОЙЛ" у завантаженому протоколі випробувань надав інформацію, ідентичну тій, що включається у паспорт якості на пальне.
Оскільки запитувана замовником інформація містилася в документі з іншою назвою, фактично запитувана інформація була подана учасником.
Крім того, проектом договору про закупівлю, зокрема його Розділом 3 Якість товару, передбачено, що:
3.2. Продавець забезпечує якість поставленого Покупцю товару відповідно до вимог нормативних документів, та підтверджується відповідними документами (сертифікатами якості) у передбачених законом випадках.
3.5. Товар за якістю приймається Покупцем на підставі наданих Продавцем документів, візуального огляду в момент поставки.
Тобто, проектом договору про закупівлю передбачено, що під час його виконання постачальник подає документи якості на кожну конкретну партію пального, що має постачатися. Саме на підставі наданих документів якості (та візуального огляду) замовник здійснюватиме приймання товару.
ТОВ "АВТО ОЙЛ" завантажило у складі своєї тендерної пропозиції документ "Тех част.pdf" (від 16.02.2023 № 333/10), яким надає свою згоду на виконання всіх технічних, якісних вимог замовника та гарантує своєчасну поставку замовленого товару, надання всіх необхідних супутніх документів та дозволів.
Враховуючи вищезазначене, уповноваженою особою замовника, правомірно прийнято рішення про визначення відповідного учасника переможцем процедури закупівлі.