• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання, прасування і термічної обробки

Завершена

247 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 470.00 UAH
Номер: 3fb5441204124b8a86db74d528ba4786
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-30-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.03.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 30.03.2023 11:23 - 21.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 29.03.2023 № 73 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 29.03.2023 № 73 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2023-02-07-011007-a 07.02.2023 Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області" код ЄДРПОУ 08805223 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupivli.dnipro@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації (проєкту договору, який є Додатком 5 до тендерної документації) інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питання щодо відповідності умов укладеного договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі встановлено недотримання вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору від 23.02.2023 № 74 та розірвання договору через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області" (далі Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-07-001674-b), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 07.02.2023 №40), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2023 №54, повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 16.02.2023, тендерну пропозицію ФОП "КОВАЛЬ ЛАРИСА СТЕПАНІВНА", договір про закупівлю від 23.02.2023 № 74 (далі – Договір) та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 14.04.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби. На порушення норми пункту 18 Особливостей умови договору надання послуг від 23.02.2023 № 74 відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі та проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації), зокрема пункт 11.1. Поряд з цим, пункти 7.5, 7.6 які передбачені в укладеному договорі про надання послуг від 23.02.2023 № 74 у проєкті договору взагалі відсутні. Підпунктом 2 пункту 21 Особливостей визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень: 18.04.2023 16:31 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2023 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено захід щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених Східним офісом Держаудитслужби, - розірвання договору від 23.02.2023 № 74 укладеного з ФОП «КОВАЛЬ ЛАРИСА СТЕПАНІВНА», ЄДРПОУ 2254216806, за результатом проведеної процедури відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2023-02-07-011007-a, предмет закупівлі: «Послуги з прання, прасування і термічної обробки», код за ДК 021:2015 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення, шляхом укладання додаткової угоди. Документи додаються.
Дата публікації звіту: 24.04.2023 12:49

Запити/Пояснення