-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Плити залізобетонні для покриття трамвайних колій, код 44110000-4 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали»
Завершена
18 459 283.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 296.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 296.42 UAH
Номер:
8158a65f538846ee91b4a9fb032f2c77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-09-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
09.03.2023 13:56 - 31.03.2023 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.03.2023 № 62
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-02-07-009454-a 07.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 № 67, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ «ДОРОЖНІ ТА ЕНЕРГЕТИЧНІ КОНСТРУКЦІЇ», реєстр пропозицій від 01.03.2023, протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 07.03.2023 № 114, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2023, договір від 21.03.2023 № 53.23-70, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.03.2023.
Період усунення порушень:
29.03.2023 15:51 - 04.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
3dcfcb78294a4518a4e185a2279af36f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2023 09:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Плити залізобетонні для покриття трамвайних колій», за кодом ДК 021:2015:44110000-4:Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-009454-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b94cd4b25f8e4263ad05e48d3b29ecf1
Назва:
Щодо надання відповіді на Запит ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Дата опублікування:
14.03.2023 13:54
Опис:
Відповідь:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості:
1) Кількість залізобетонних плит для покриття трамвайних колій по типах, яка вказана в технічній специфікації товару, визначена на основі розрахунків у відповідності з річними програмами виконання середнього і профілактичного (поточного) ремонту трамвайних колій м. Києва, а саме: необхідними об’ємами ремонту шляхового покриття трамвайного полотна на вулицях Дмитрівськкій, Глибочицькій, Дегтярівській, Кирилівській, Маршала Малиновського, Добрининській, Привокзальній, Ялтинській та інших.
2) Технічні та якісні характеристики залізобетонних плит визначені вимогами діючих державних стандартів України і технічними умовами підприємств виробників: ДСТУ Б В. 2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови», ДСТУ Б В. 2.6-113:2010 (ГОСТ 19231-83) «Плити залізобетонні для покриття трамвайних шляхів. Технічні умови», посилання на які вказані в «Технічних вимогах» тендерної документації (додаток №5).
3) Ціни на заявлені матеріали визначені в результаті моніторингу комерційних пропозицій: ТОВ «Промбудколія» № 09.01-2 від 09.01.2023 р.; ТОВ «МС Трейд Україна» № 305 від 05.01.2023р. та ТОВ «Рейлпром» № 7 від 09.01.2023р. (комерційні пропозиції додаються).
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Закупівля проводиться за рахунок власних коштів підприємства, отже надати посилання не є можливим.
Додатки:
- Відповідь від УО на запит на 2 арк.;
- Копії комерційних пропозицій на 3 арк.