• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясопродукти (Фарш яловичий охолоджений ДК 021:2015: 15131620-7; Сосиски 1 гатунку ДК 021:2015: 15131120-2) ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти.

відкриті торги (згідно Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р №1178 зі змінами затвердженими Постановою від 30.12.2022р №1495)

Завершена

338 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 690.00 UAH
Номер: 5353174c6aa341368beab321e52d43e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-24-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.04.2023 17:46 - 27.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.04.2023 № 77 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.04.2023 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2023-02-07-006341-a 07.02.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 01986173 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2, абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП "ШИШОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ". За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 27.02.2023 № 62-23, зокрема, через укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2023-02-07-001918-a на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 із змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ФОП "ШИШОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2023, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 17.02.2023, договір про закупівлю від 27.02.2023 № 62-23, додаткові угоди від 27.02.2023 № 1, від 31.03.2023 №2, пояснення замовника, отримані 10.04.2023 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: в пункті 3 розділу V тендерної документації Замовник визначив випадки відхилення тендерної пропозиції, які не відповідають вимогам пункту 41 Особливостей. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначене Замовник, як розробник тендерної документації, розробив та затвердив у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації вимогу, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема: - якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію; - якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; - якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (зі змінами) кваліфікований електронний підпис (далі КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Учасник закупівлі ФОП "ШИШОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" завантажив тендерну пропозицію з накладенням електронного підпису. При цьому, перевіркою зазначеного електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що що тип носія особистого ключа «незахищений», тип підпису особистого ключа «удосконалений», тоді як кваліфікований електронний підпис обов’язково має бути на захищеному носії, передбачає тип носія «захищений», тип підпису «кваліфікований». Враховуючи зазначене, учасник закупівлі ФОП "ШИШОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" не виконав вимогу пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. На порушення пункту 3 розділу V тендерної документації та абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Крім того, Замовник, як розробник тендерної документації, розробив та затвердив вимогу в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації та в Додатку №4 до тендерної документації Замовник, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 17.02.2023, проте, визначеним переможцем торгів ФОП "ШИШОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Згідно з підпунктом 3 пункту 3 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. На порушення вимог абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ШИШОВ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" та укладено договір про закупівлю від 27.02.2023 № 62-23 на суму 280 000,00 гривень. Надане Замовником протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 06.04.2023 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не спростувало виявлених порушень.
Період усунення порушень: 12.04.2023 18:17 - 27.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.04.2023 18:17

Запити/Пояснення