-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів)
Завершена
1 349 760.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 748.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 748.80 UAH
Номер:
7942b0749e5a43779e00c84d82456b33
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-20-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2023 00:00
Період моніторингу:
20.02.2023 11:18 - 14.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.02.2023 №8-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.02.2023 №8-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-02-07-006136-a 07.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Руміш Ярослав Ярославович – порушень із врахуванням пояснень, не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №22 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Руміш Ярослав Ярославович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 22.02.2023 року.
Період усунення порушень:
22.02.2023 14:05 - 28.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.02.2023 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
fcaf561ed6fe4f5a9a04f0801e8c1273
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2023 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-006136-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Додатку 3 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* та *(не менше одного договору), що підтверджують зазначену у формі інформацію завірені Учасником, обов'язково додаються до цієї довідки.
Чи враховано замовником, що учасником Фізична особа підприємець Руміш Ярослав Ярославович у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 15.02.2022 №6, однак не надано підтвердження виконання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.
Номер:
ed07b9c9afec4a38a2d42303c7e12826
Назва:
Пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-07-006136-a
Дата опублікування:
22.02.2023 09:46
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником у Додатку 3 ТД тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* та *надати (не менше одного договору), що підтверджують зазначену у формі інформацію завірені Учасником, обов'язково додаються до цієї довідки.
Учасником Фізична особа підприємець Руміш Ярослав Ярославович у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 15.02.2022 №6.
Слід наголосити, що Замовником не вимагалось у тендерній пропозиції саме підтвердження виконання аналогічного договору.
Таким чином, учасником підтверджено такий кваліфікаційний критерій, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Номер:
26288d3b71074aefab824d9aa3656507
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2023 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-07-006136-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Додатку 3 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* та *(не менше одного договору), що підтверджують зазначену у формі інформацію завірені Учасником, обов'язково додаються до цієї довідки.
Чи враховано замовником, що учасником Фізична особа підприємець Руміш Ярослав Ярославович у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договір від 15.02.2022 №6, однак не надано підтвердження виконання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.