-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби з поліетилену для подачі газоподібного палива зі стандартним розмірним співвідношенням SDR 11 та SDR 17.6 з коефіцієнтом запасу міцності не менше 2,0 (ДК 021:2015 -44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Труби з поліетилену для подачі газоподібного палива зі стандартним розмірним співвідношенням SDR 11 та SDR 17.6 з коефіцієнтом запасу міцності не менше 2,0 (ДК 021:2015 -44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Завершена
3 665 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 650.00 UAH
Номер:
1ee8deb3bee94d23b0471d1474ce7709
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 16:37 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2023 № 52-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
16.05.2023 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-02-07-005378-a, 07.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця − порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз» (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2023 № 35 (розміщена та відображена в електронній системі закупівель 07 лютого 2023 року об 11:27); тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2023 № 35 зі змінами від 09.02.2023 (розміщена та відображена в електронній системі закупівель 09 лютого 2023 року о 13:12); перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи від 09.02.2023 № 39, розміщений та відображений у електронній системі закупівель 09 лютого 2023 року о 13:13; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2023 № 35 зі змінами від 10.02.2023 (розміщена та відображена в електронній системі закупівель 10 лютого 2023 року о 12:44); перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 № 43, розміщений та відображений у електронній системі закупівель 10 лютого 2023 року о 12:45; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2023 № 35 зі змінами від 14.02.2023 (розміщена та відображена в електронній системі закупівель 14 лютого 2023 року о 15:09); перелік змін до тендерної документації, затверджений рішенням уповноваженої особи від 14.02.2023 № 46, розміщений та відображений у електронній системі закупівель 14 лютого 2023 року о 15:09; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08.02.2023, 09.02.2023, 10.02.2023, 14.02.2023, 15.02.2023; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08.02.2023, 09.02.2023, 10.02.2023, 14.02.2023, 15.02.2023; вимогу ТОВ « ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» про усунення порушення UA-2023-02-07-005378-a.b1 від 28 лютого 2023 10:36; рішення замовника від 28 лютого 2023 17:07 (вимога не задоволена); тендерну пропозицію учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Ельпласт-Львів» (далі – ТОВ «Ельпласт-Львів»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір від 23 лютого 2023 року; договір поставки № 138790-10003-23 від 06 березня 2023 року, на суму 3 539 454,72 грн., з ПДВ.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «Ельпласт-Львів» укладено договір поставки № 138790-10003-23 від 06 березня 2023 року, на суму 3 539 454,72 грн., з ПДВ
Період усунення порушень:
22.05.2023 14:43 - 26.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2023 14:43