-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів Промислова пральна та сушильні машини
Завершена
909 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 545.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 545.00 UAH
Номер:
4089c7edc75f4a12af694b7980c40a30
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 14:06 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.04.2023 № 94
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-02-07-004271-a 07.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII .
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 б/н (зі змінами), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «КЛОВІС ІНДАСТРІАЛ», протокол відхилення ТОВ «БЛАНІДАС» від 22.02.2023 б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2023, договір від 02.03.2023 № 27/23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.04.2023.
Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «КЛОВІС ІНДАСТРІАЛ» вимогам законодавства та умовам ТД.
Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 2 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник установлює вимогу щодо надання в електронному вигляді довідки в довільній формі, що підтверджує право користування зазначених засобів за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання: перфоратори(и), шурупокрут(и), драбина(и), генератор(и), інструмент, пилосмок(и), вимірювальні прилади та інше).
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.02.2023 № 11010 (далі – довідка МТБ), у якій зазначає 12 найменувань обладнання, необхідного йому для виконання.
Аналізом інформації зазначеної у довідці МТБ, учасник надає: Др. шурупокрут Makita, КШМ дворучна GWS BOSH D230 мм, набір інструментів Ombra 94 предмети, катушка УК50 т/з на 4 місця, ручний палетний візок PWH20-III 2,0т, пилосос WD 2 Plus V-12/4/18C, KARCHER, принтер Canon i-SENSYS MF237w (МФУ), ноутбук Lenovo IdeaPad 5 15ITL05 (82FG00KJRA) Graphite Grey, холодильник DELFA TTH-85, мобільний телефон Samsung Galaxy A12 Nacho 3/32 GB Blue (SMA127FSBUSEK), кавомашина DeLonghi ECAM 250.33 TB, КШМ одноручна 9565 CVR 1400Вт D125.
При цьому учасник не зазначає у довідці МТБ наявність перфоратора, драбини, генератора та вимірювальних приладів, які вимагаються пунктом 1 розділу 1 Додатку № 2 до ТД.
Таким чином, зважаючи на викладене вище, Переможець не підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, адже не зазначив у Довідці МТБ обладнання, машини та механізми, які необхідні для виконання робіт у відповідності до вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 2 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Крім того, відповідно до підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
02.05.2023 13:34 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 13:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів прийнято рішення щодо оскарження
даного висновок про результати моніторингу до суду.
Дата публікації:
08.05.2023 15:03
Дата відкриття провадження:
09.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/16846/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів прийнято рішення щодо оскарження
даного висновок про результати моніторингу до суду.
Дата публікації звіту:
08.05.2023 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
c0719a617b3847ae93e2a8c72dd207c4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.04.2023 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.