• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 42710000-6 Машини для виробництва текстильних виробів Промислова пральна та сушильні машини

Завершена

909 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 545.00 UAH
Номер: 4089c7edc75f4a12af694b7980c40a30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.04.2023 14:06 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.04.2023 № 94 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-02-07-004271-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення вимог абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII . За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2023 б/н (зі змінами), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «КЛОВІС ІНДАСТРІАЛ», протокол відхилення ТОВ «БЛАНІДАС» від 22.02.2023 б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2023, договір від 02.03.2023 № 27/23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.04.2023. Моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «КЛОВІС ІНДАСТРІАЛ» вимогам законодавства та умовам ТД. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 2 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник установлює вимогу щодо надання в електронному вигляді довідки в довільній формі, що підтверджує право користування зазначених засобів за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання: перфоратори(и), шурупокрут(и), драбина(и), генератор(и), інструмент, пилосмок(и), вимірювальні прилади та інше). На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 10.02.2023 № 11010 (далі – довідка МТБ), у якій зазначає 12 найменувань обладнання, необхідного йому для виконання. Аналізом інформації зазначеної у довідці МТБ, учасник надає: Др. шурупокрут Makita, КШМ дворучна GWS BOSH D230 мм, набір інструментів Ombra 94 предмети, катушка УК50 т/з на 4 місця, ручний палетний візок PWH20-III 2,0т, пилосос WD 2 Plus V-12/4/18C, KARCHER, принтер Canon i-SENSYS MF237w (МФУ), ноутбук Lenovo IdeaPad 5 15ITL05 (82FG00KJRA) Graphite Grey, холодильник DELFA TTH-85, мобільний телефон Samsung Galaxy A12 Nacho 3/32 GB Blue (SMA127FSBUSEK), кавомашина DeLonghi ECAM 250.33 TB, КШМ одноручна 9565 CVR 1400Вт D125. При цьому учасник не зазначає у довідці МТБ наявність перфоратора, драбини, генератора та вимірювальних приладів, які вимагаються пунктом 1 розділу 1 Додатку № 2 до ТД. Таким чином, зважаючи на викладене вище, Переможець не підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, адже не зазначив у Довідці МТБ обладнання, машини та механізми, які необхідні для виконання робіт у відповідності до вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 2 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Крім того, відповідно до підпункту 1 пункту 48 Особливостей № 1178, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 02.05.2023 13:34 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 13:34

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів прийнято рішення щодо оскарження даного висновок про результати моніторингу до суду.
Дата публікації: 08.05.2023 15:03
Дата відкриття провадження: 09.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/16846/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником торгів прийнято рішення щодо оскарження даного висновок про результати моніторингу до суду.
Дата публікації звіту: 08.05.2023 15:44

Запити/Пояснення