-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
філе куряче заморожене
Завершена
265 566.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 327.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 327.83 UAH
Номер:
2a8101ee7c6e4e98bf232680e544251e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 20:26 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023
№ 13-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2023-02-07-003478-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Прут Віктор Михайлович установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 23.02.2023 № 46, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, сім’ї, молоді та спорту Волицької сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.02.2023, тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Прута Віктора Михайловича (далі – ФОП Прут Віктор Михайлович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023, договір про закупівлю від 23.02.2023 № 46, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 02.03.2023.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до підпункту 7 пункту 10.1.1 розділу 10 проєкту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, проєкт договору (Додаток № 5 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених підпунктом 7 пункту 19 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Прут Віктор Михайлович вимогам законодавства та умовам тендерної документації.
Так, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації, надана у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Прут Віктор Михайлович довідка про досвід виконання аналогічних договорів без дати та №, не містить інформацію про ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання аналогічного договору та дату його виконання, відсутність якої, відповідно до вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, не може бути віднесено Замовником до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, чим не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», встановленому в статті 16 Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Прут Віктор Михайлович як таку, що не відповідала умовам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
15.03.2023 16:37 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
15.03.2023 16:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення
згідно висновку UA-M-2023-02-27-000041 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
від 15 березня 2023 року до процедури закупівлі UA-2023-02-07-003478-a
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2023-02-27-000041 процедури закупівлі «філе куряче заморожене» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 23.02.2023 No 46 в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін ФОП Прут Віктор Михайлович до додаткової угоди № 2 до Договору про закупівлю від 23.02.2023 No 46, на підставі висновку UA-M-2023-02-27-000041 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати проведення моніторингу закупівлі «філе куряче заморожене», Сторони домовилися розірвати Договір про закупівлю від 23.02.2023 No 46 за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору.
Дата публікації звіту:
22.03.2023 17:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
23.03.2023 12:05
Запити/Пояснення
Номер:
ac3f4fb431924b039aae39329979bb66
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2023 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Філе куряче заморожене» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-07-003478-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в порушення вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації Відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Прут Віктор Михайлович надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів без дати та №, в якій відсутня інформація про ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, дати виконання договорів, чим в свою чергу не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Відділом освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Прут Віктор Михайлович, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей № 1178 встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
60efd9942ddd42c0b99ae40f95981834
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у межах проведення моніторингу UA-M-2023-02-27-000041 закупівлі UA-2023-02-07-003478-a
Дата опублікування:
02.03.2023 11:07
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28 лютого 2023 року оприлюдненого об 09:28:26, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-02-07-003478-a уповноважена особа відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту надає пояснення.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 28 лютого 2023 року оприлюдненого об 09:28:26:
Уповноважена особа відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
На виконання вимог пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 замовником через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за предметом: «філе куряче заморожене» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-07-003478-a. Додатком 3 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 265 566.00 грн. (двісті шістдесят п’ять тисяч п’ятсот шістдесят шість гривень 00 копійок) і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів та з урахуванням середніх споживчих цін на товари (послуги) по Україні у січні - лютому 2023 року по Житомирській області. (http://www.ukrstat.gov.ua).
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. Затверджено кошторис на 2023 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування, в т. ч. м'ясо (філе куряче).
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://gromada.org.ua/gromada/volycya/news/1677676562/ на якому оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Інформація щодо процедур закупівель обґрунтування очікуваної вартості та характеристики предмета закупівлі: надається скріншот з веб-сайту щодо оприлюднення обґрунтування очікуваної вартості та характеристики предмета закупівлі.
Щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Прут Віктор Михайлович зазначаємо наступне.
Згідно з Переліком формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998 формальними (несуттєвими) вважаються помилки коли учасником процедури подано документи у складі тендерної пропозиції, що складені у довільній формі та не містять вихідного номера.
Враховуючи викладене, не зазначення дати і номеру документа, складеного у довільній формі є формальною (несуттєвою) помилкою.
Щодо відсутності у наданій довідці про досвід виконання аналогічних договорів інформації про ПІБ посадових осіб замовників, що були уповноважені за супровід та виконання таких договорів, повідомляємо наступне.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (частина 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до частини 1 статті 10-1 згаданого Закону України «Про доступ до публічної інформації», публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, тендерну документацію тощо.
Згідно з частиною 6 цієї ж статті Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі публічних закупівель “Prozorro” безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Пунктом 7 частини 1 статті 1 електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Таким чином, замовник оголошує закупівлю в системі (через особистий кабінет на майданчику на якому він зареєстрований), інформацію про закупівлю, яка одразу з’являється на всіх авторизованих майданчиках шляхом синхронізації центральної бази даних та на порталі prozorro.gov.ua.
Тому, уповноваженою особою відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту перевірено інформацію, яка надана у довідці про досвід виконання аналогічних договорів та встановлено ПІБ посадової особи замовника, що був уповноважений за супровід та виконання договору через портал prozorro.gov.ua.
Інформація знаходиться у вільному доступі за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-24-015951-b (копія аналогічного договору додається до пояснення).
Тобто, учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович виконано умови пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації відділу освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту та у Замовника були вістуні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Прут Віктор Михайлович.
Аналогічного висновку прийшов Хотинський районний суд Чернівецької області у постанові від «29» березня 2021 року справа № 724/230/21.
Крім цього, такий висновок узгоджується з правовою позицією Верховного Суду, викладеного у постанові від 26 лютого 2020 року у справі № 620/1150/19.
Номер:
e19ccb6125a54f2da22ff42b1b17d1f5
Назва:
Звернення щодо розгляду звіту про виконання договору про закупівлю
Дата опублікування:
23.03.2023 10:00
Опис:
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2023-02-27-000041 процедури закупівлі «філе куряче заморожене» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 23.02.2023 No 46 в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін ФОП Прут Віктор Михайлович до додаткової угоди № 2 до Договору про закупівлю від 23.02.2023 No 46, на підставі висновку UA-M-2023-02-27-000041 Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
При цьому у зв’язку із відсутністю технічного функціоналу в авторизованому електронному майданчику для розміщення звіту про виконання договору про закупівлю, просимо розглянути наданий звіт про виконання договору про закупівлю.