-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації )
Завершена
4 369 376.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 846.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 846.88 UAH
Номер:
a7ddccec90c5402e8eae8f6d16d1c158
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-25-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 18:40 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2023 № 111
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2023 № 111
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19. UA-2023-02-07-002282-a 07.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію із змінами, затверджену уповноваженою особою 17.02.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» (далі - ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», учасник-переможець); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2023 вих.№ 04/18; повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2023; договір про закупівлю від 09.03.2023 № 59/3 (далі – Договір); звіт про результати проведення процедури закупівлі від 09.03.2023 року; пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 05.05.2023 року.
Період усунення порушень:
19.05.2023 19:41 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2023 19:41
Запити/Пояснення
Номер:
e38016af19b346d59c320a021bb69650
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.05.2023 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації (код за ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-07-002282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
f1872a53918a49d0878064e9328be091
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.05.2023 10:45
Опис:
На Ваш запит за номером оголошення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-002282-a, надаємо наступні пояснення (інформацію): за для забезпечення надання медичної допомоги за пакетом медичних гарантій «Лікування пацієнтів методом гемодіалізу в амбулаторних умовах» КНП «ООКЛ»ООР» та на підставі Фінансового плану на 2023 рік, здійснено закупівлю розчинів для лікування хворих на ниркову хронічну недостатність, методом перитонеального діалізу. Зазначена потреба визначена з розрахунку 88 постійних пацієнтів, які отримують зазначену процедуру на базі КНП «ООКЛ» ООР та враховуючи 5 пацієнтів для надання ургентного діалізу на рік.
Наголошуємо, що річна потреба є реальною, не враховує випадки порушення логістики, інших можливих негараздів у військовий час (ракетні удари, зупинки виробництва та інше) . Поставки за укладеним договором здійснюються щомісяця, маленькими партіями, відповідно до фактичної потреби закладу та перш за все в інтересах пацієнтів. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено відповідно до встановленого медичного обладнання в закладі, протоколів надання медичної допомоги хворим на ниркову недостатність, враховуючи особисті дані та супутні захворювання кожного пацієнта. Очікувану вартість визначено відповідно до Наказу №275 від 18.02.2020р. "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін, погоджено Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної військової адміністрації та оприлюднено на сторінці офіційного веб-сайту http://oocl.org.ua/tenders/241.