-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина
Завершена
399 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 996.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 996.00 UAH
Номер:
e3080c1ae8144def8b6f44a8cd352b0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 20:41 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023
№ 13-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
20. UA-2023-02-06-016291-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідала вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кришталь Олександр Ігорович установлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 24.02.2023 № 1, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Андрушівського міського центру розвитку дитини «Дюймовочка» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 06.02.2023, тендерна пропозиція учасника ФОП Кришталь Олександр Ігорович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2023 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2023, договір про закупівлю від 24.02.2023 № 1, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 02.03.2023 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, у пункті 4 Додатку № 1 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП Кришталь Олександр Ігорович не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію встановленому в статті 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки, що містить інформацію про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, кoпiї aнaлoгiчного дoгoвopу, з дoдaткaми, та копій нaклaдних (актів пpиймaння -пepeдaчi тoвapiв), що пiдтвepджують пoвнe викoнaння аналогічного дoгoвopу, інформація про якого зазначена у вищевказаній довідці.
На виконання вказаних вимог, учасником ФОП Кришталь Олександр Ігорович у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацію про відсутність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації Замовника, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, а відтак не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», установленому статтею 16 Закону.
Крім того, відповідно до пункту 7 розділу ІІІ, пункту 3 розділу IV та Додатку № 1 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання інформації та документів, зокрема:
- листа - згоди про дотримання передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля під час виконання договору про закупівлю;
- проекту договору про закупівлю згідно Додатку № 3 тендерної документації підписаного зі сторони учасника;
- гарантійного листа, про те, що за останні 12 місяців учасником не проводились операції з «офшорними» юрисдикціями визнаними в Україні (Постанова КМУ № 1045 від 27.12.2017) та з юрисдикціями із «Чорного списку» ЄС;
- довідки, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII, Рішення РНБО України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних санкцій та інших обмежувальних заходів (санкцій)» введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017, Рішення РНБО України від 02.05.2018 введеними в дію Указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018, Постанови КМУ від 07.11.2014 № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей», Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», Постанови КМУ від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»;
- довідки в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження не знаходиться на тимчасово окупованій території;
- гарантійного листа, про те що надана інформація у складі тендерної пропозиції є достовірною;
- гарантійного листа, складеного в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
- довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника (повне найменування учасника, ЄДРПОУ, реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів, e-mail), інформація про керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, контактний телефон), реквізити банків (назва банку, МФО) в яких обслуговується учасник та номери IBAN рахунків, статус платника податку);
- листа-згоди на обробку персональних даних, складеного в довільній формі, про те, що уповноважена особа, яка підписала тендерну пропозицію та підписуватиме договір, дає згоду на оброблення своїх персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- погодженого та підписаного Додатоку № 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації;
- гарантійного листа, щодо спроможності поставити товар, згідно вимог Замовника, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації належної якості, в обумовлені терміни та в необхідному обсязі;
- гарантійного листа в довільній формі, в якому учасник гарантує, що при формувані своєї цінової пропозиції ним застосовано середньо - ринкові ціни на товар, що складають предмет закупівлі.
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Кришталь Олександр Ігорович відсутні вищевказані документи, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ, пункту 3 розділу IV та Додатку № 1 тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ та пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документи, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі;
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Проте, на порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації та абзацу 3 пункту 44 Особливостей, переможцем торгів ФОП Кришталь Олександр Ігорович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі не надання учасником у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кришталь Олександр Ігорович як такого, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
17.03.2023 15:32 - 01.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2023 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Встановлені моніторингом порушення законодавства у сфері публічних закупівель усунені. Договір про закупівлю від 24.02.2023 р. № 1 на "Деревина" Андрушівського МЦРД "Дюймовочка" в м. Андрушівка, вул. Заводська, 8, Бердичівського району, Житомирської області, розірвано.
Дата публікації звіту:
23.03.2023 20:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
24.03.2023 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
a6dcd80208904aa88b5e50fdb51ec27f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2023 09:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b7f984f6ff8c40ad945475ee5cbdaae5
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-7 за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a.
Дата опублікування:
02.03.2023 19:39
Опис:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-7 (Деревина) (Андрушівський міський центр розвитку дитини «Дюймовочка», м.Андрушівка, вул. Заводська,8, Житомирська обл., Бердичівський район) за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a. Андрушівський міський центр розвитку дитини «Дюймовочка надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 03410000-7( Деревина) за номером ID: UA-2023-02-06-016291-a. (Технічних та якісних характеристик закупівлі деревини для опалення, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі). Відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби та включаються до річного плану закупівель. Кошторисом Андрушівського міського центру розвитку дитини «Дюймовочка» Бердичівського району Житомирської області області на 2023 рік, передбачено видатки на закупівлю: Деревина дров’яна для непромислового використання, що є предметом цієї закупівлі за КЕКВ 2275. Очікувана вартість предмета закупівлі 399600, 00 грн. Джерело фінансування – місцевий бюджет Андрушівської міської ради.
Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018, а саме "Дрова для опалення твердих порід, виготовлені у відповідності із ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) «Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова. Паливна деревина повинна бути у вигляді відрізків стовбурів, колод, довжиною 30 сантиметрів. Розмір дров по товщині (в діаметрі) від 0,10 до 0,20 м. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок.
Дрова мають без кори.
Сухі - вологість не більше 40%.
Деревина має складатися з наступної породи твердопаливних дерев: дуб, або граб, або береза, або ясень
Деревина повинна бути очищена від бруду, ґрунту та механічних включень.
Щільно запаковані та укладені без вільного простору по 2 м. куб. на піддоні
Навантаження, доставка до місця покупця, розвантаження за рахунок продавця.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: - 399600,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом проведення моніторингу середньоринкових цін на відповідні види деревини дров’яної непромислового використання при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.