-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33600000-6 – Фармацевтична продукція» (Epinephrine; Clozapine; Allopurinol; Ammonia*; Chlorpromazine; Amitriptyline; Metamizole sodium; Amiodarone; Atracurium; Atropine; Oxybuprocaine; Valproic acid; Medicinal charcoal; Haloperidol; Tranexamic acid; Gentamicin; Heparin; Aciclovir; Hydrocortisone; Dexamethasone; Digoxin; Propofol; Suxamethonium; Dopamine; Drotaverine; Theophylline; Povidone-iodine; Calcium gluconate; Captopril; Carbamazepine; Acetylsalicylic acid; Clarithromycin; Levodopa and decarboxylase inhibitor; Lidocaine; Magnesium sulfate; Phenylephrine; Metoclopramide; Thiosulfate; Sodium chloride; Sodium chloride; Glyceryl trinitrate; Nifedipine; Bupivacaine; Oxytocin; Omeprazole; Ondansetron; Pilocarpine; Prednisolone; Neostigmine; Xylometazoline; Xylometazoline; Salbutamol; Sevoflurane; Sulfacetamide; Timolol; Thiopental; Clopidogrel; Tropicamide; Nifedipine; Enoxaparin; Fluoxetine; Furosemide; Chlorhexidine; Insulin (human); Insulin (human); Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Cyanocobalamin; Cyanocobalamin)
Завершена
3 280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 400.00 UAH
Номер:
8778cd2081e4438cb44bc2334ac3a4fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-09-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2023 00:00
Період моніторингу:
09.06.2023 11:23 - 01.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
09.06.2023 № 10 -з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 09.06.2023
№ 10 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2023-02-06-015438-a 06.02.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей № 1178, а також вимог наказу № 680.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178 розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо з метою недопущення у подальшому зазначених порушень законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.12.2022 № 2, роз’яснення до процедури закупівлі, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2023 № 4, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОДЕРН-ФАРМ» (далі – ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ»), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 02.03.2023 № 167 на загальну суму 3 197 889,20 грн з ПДВ, відповідь замовника на пояснення від 15.06.2023.
Моніторингом дотримання вимог законодавства з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
На порушення вимог наказу Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ № 680), під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації не оприлюднено окремими файлами додатки до тендерної документації.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цих норм постановою Кабінету Міністрів України затверджено Особливості № 1178.
Згідно пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі — Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим, четвертим пункту 13 цього Порядку №1082, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари, код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція , який також зазначений в графі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» оголошення за кожною номенклатурною позицією. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 33692500-2 - Розчини для ін’єкцій, 33622100-7– Кардіологічні лікарські засоби, 33632300-2 – Протиподагричні препарати, 33662100-9 – Офтальмологічні засоби, 33661300-4 – Протиепілептичні засоби тощо.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
28.06.2023 17:51 - 13.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, викладених у висновку, уповноважену особу, відповідальну за здійснення закупівлі було направлено на навчання на тему "Ефективне проведення публічних закупівель під час воєнного стану".
Скан-копіі листа-відповіді та договору додаються.
Дата публікації звіту:
04.07.2023 12:06
Запити/Пояснення
Номер:
b2f0979002ba4c6b8fa2547ca0c4ac34
Назва:
Питання для пояснень
Дата опублікування:
12.06.2023 19:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 «33600000-6 – Фармацевтична продукція» (Epinephrine; Clozapine; Allopurinol; Ammonia*; Chlorpromazine; Amitriptyline; Metamizole sodium; Amiodarone; Atracurium; Atropine; Oxybuprocaine; Valproic acid; Medicinal charcoal; Haloperidol; Tranexamic acid; Gentamicin; Heparin; Aciclovir; Hydrocortisone; Dexamethasone; Digoxin; Propofol; Suxamethonium; Dopamine; Drotaverine; Theophylline; Povidone-iodine; Calcium gluconate; Captopril; Carbamazepine; Acetylsalicylic acid; Clarithromycin; Levodopa and decarboxylase inhibitor; Lidocaine; Magnesium sulfate; Phenylephrine; Metoclopramide; Thiosulfate; Sodium chloride; Sodium chloride; Glyceryl trinitrate; Nifedipine; Bupivacaine; Oxytocin; Omeprazole; Ondansetron; Pilocarpine; Prednisolone; Neostigmine; Xylometazoline; Xylometazoline; Salbutamol; Sevoflurane; Sulfacetamide; Timolol; Thiopental; Clopidogrel; Tropicamide; Nifedipine; Enoxaparin; Fluoxetine; Furosemide; Chlorhexidine; Insulin (human); Insulin (human); Ciprofloxacin; Ciprofloxacin; Cyanocobalamin; Cyanocobalamin) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-06-015438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3, виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
861bcb539cf2470a984b645a3c47914d
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
15.06.2023 13:39
Опис:
Висловлюємо Вам свою повагу та у відповідь на запит надаємо пояснення та підверджувальні документи (5 файлів.)