-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби поліетиленові та трубна арматура різна
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.Застосовані критерії оцінки – ціна.
Завершена
3 623 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 230.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 230.00 UAH
Номер:
1eb808e05e4c40c4a07530e3726c83f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 15:41 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2023 № 153
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-06-015371-a, 06.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 26 Особливостей №1178 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 26 Особливостей №1178 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 06 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-03-004474-а); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Полімерна група «ТерПолімерГаз» (далі – ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 22.02.2023 №119; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 07.03.2023 №666 та додаткову угоду від 08.03.2023 №1 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 26 Особливостей №1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Зокрема, згідно з пунктом 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Також, відповідно до вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються, відомості про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 7 розділу «Загальні положення») зазначено, зокрема, що у разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено, що мова тендерної пропозиції є українська.
Таким чином, інформація в оголошені про відкриті торги не відповідає тендерній документації Замовника, чим порушено норму пункту 26 Особливостей №1178 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
Умовами тендерної документації Замовника (частина 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, учасники процедури закупівлі, відповідно до частини 6 вищезгаданого розділу тендерної документації, повинні надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником в Додатку №1 до тендерної документації.
Зокрема, відповідно до пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник на поліетиленові водопровідні труби повинен надати скан-копії наступних документів:
- документ, що підтверджує якість на партію раніше виготовленої продукції одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, у відповідності до ДСТУ EN 12201-2:2018 (підпункт 1);
- протоколи приймально-здавальних випробувань на раніше виготовлену продукцію на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, відповідно ДСТУ EN 12201-2:2018 (підпункт 2);
- протоколи періодичних випробувань на раніше виготовлену продукцію на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, відповідно ДСТУ EN 12201-2:2018 (підпункт 3).
Отже, Замовником у тендерній документації (Додаток №1) встановлено вимогу щодо надання учасником скан-копій паспортів якості, протоколів приймально-здавальних випробувань, а також протоколів періодичних випробувань на кожну групу труб за номінальним зовнішнім діаметром.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» у складі тендерної пропозиції надано паспорти якості, протоколи приймально-здавальних випробувань, а також протоколи періодичних випробувань на наступні труби: ПЕ 100 SDR 17- 32х2,0; ПЕ 100 SDR 17- 50х3,0; ПЕ 100 SDR 17- 63х3,8; ПЕ 100 SDR 17- 75х4,5; ПЕ 100 SDR 17- 110х6,6; ПЕ 100 SDR 17- 160х9,5; ПЕ 100 SDR 17- 225х13,4; ПЕ 100 SDR 17- 315х18,7 (файл «Паспорта і протоколи на ПЕ труби.pdf»).
Водночас, паспортів якості та протоколів приймально-здавальних випробувань, а також періодичних випробувань на труби ПЕ 100 SDR 13,6 - 25х2,0, ПЕ 100 SDR 17- 40х2,4 та ПЕ 100 SDR 17 - 90х5,4 (відповідно до Технічної специфікації, що міститься у Додатку №1 до тендерної документації Замовником визначено закупівлю наступних видів труб: ПЕ 100 SDR 13,6- 25 х 2,0 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 32 х 2,0 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 40 х 2,4 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 50 х 3,0 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 63 х 3,8 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 75 х 4,5 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 90 х 5,4 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 110 х 6,6 бух. питна, ПЕ 100 SDR 17- 160 х 9,5 відр. питна, ПЕ 100 SDR 17- 225 х 13,4 відр. питна, ПЕ 100 SDR 17- 315 х 18.7 відр. питна) у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимог Додатку №1 (підпункти 1, 2 та 3 пункту 1) до тендерної документації Замовника.
Крім того, відповідно до підпункту 5 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник на поліетиленові водопровідні труби повинен надати скан-копії сертифікату на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 9001 та останній звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю.
Учасником ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» у складі тендерної пропозиції надано, виданий органом сертифікації «РосУкрСерт» Сертифікат на систему менеджментy якостi №SІC.MS.040.ІSO9001.2311 (файл «Сертифікат ISO 9001.pdf»), який підтверджує, що виробництво та дистрибуція труб та фасонних виробiв з пластмас (деталі з’єднувальні з полiетилену ПЕ 80 та ПЕ 100, а також з полiетилену пiдвищеної термостiйкості (РЕ-RТ тип II) для терморезисторного та стиковок) звaрювання мереж водо-, газо- та теплопостачання, технологічних трубопроводів тощо; переходи нероз’ємні «поліетилен-сталь», переходи нероз’ємні «поліетилен-сталь» терморезисторні; втулки під фланець буртові поліетиленові для зварювання встик; труби поліетиленові ПЕ 80 та ПЕ 100 (в тому ч. багатошарові (соекструдовані) для будівництва газопроводів та водопроводів (в тому числі господарсько-питного водопостачання), мереж водовідведення, технологічних трубопроводів. та труби напірні з термостійкого поліетилену РЕ-RТ тип II для мереж холодного, гарячого водопостачання та теплопостачання) фланці на буртову втулку сталеві відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001-2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (дата первинної сертифікації – 14.05.2021, дата видачі сертифікату – 14.04.2022, термін дії сертифікату – 13.05.2023).
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» міститься звіт про перевірку системи управління якістю, що розповсюджується на виробництво трубопровідної продукції з полімерних матеріалів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (файл «Звіт про перевірку СУЯ ISO 9001 від 29.03.2022р.pdf»).
Проте, проведеним моніторингом встановлено, що вищевказаний звіт затверджений ТОВ «Центрсепротепломережа», тоді як Сертифікат на систему менеджментy якостi №SІC.MS.040.ІSO9001.231 (який надано учасником у складі тендерної пропозиції), виданий органом сертифікації «РосУкрСерт».
Таким чином, учасником ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» не виконано вимоги підпункту 5 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Підпунктом 7 пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що учасник на труби поліетиленові спіральнонавиті для мереж зовнішньої каналізації у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001.
Так, виробником труб поліетиленових спіральнонавитих для мереж зовнішньої каналізації, відповідно до наданої ТОВ «ПГ «ТерПолімерГаз» довідки від 09.02.2023 вих.№09/02-23-08 (файл «Довідка щодо походження і виробника товару спіральновитих труб.pdf»), є ТОВ «Завод Спіропласт».
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» надано виданий Органом сертифікації ДП «Харківстандартметрологія» сертифікат від 17.11.2020 №UA 8О072.43451464.1-2020 (файл «ISO 9001 СПІРО.pdf»), який підтверджує, що система управління якістю стосовно виробництва труб з поліетилену та поліпропілен, код ДКПП 22.12.2 за ДК 016:2010, які випускаються ТОВ «Завод Спіропласт» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, ІDT).
У вказаному вище сертифікаті зазначено, що він вважається дійсним за умови щорічного підтвердження: у 2021 році – до 17.11.2021 та у 2022 році – до 17.11.2022, що підтверджується рішенням.
Так, протягом терміну дії сертифіката передбачені щорічні наглядові аудити (інспекційний контроль) з метою підтвердження відповідності вимогам ISO.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» не надано документів щодо щорічного підтвердження дійсності вищевказаного сертифікату, зокрема, у 2022 році (до 17.11.2022).
Таким чином, учасником ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» не підтверджено наявність у виробника труб поліетиленових спіральнонавитих для мереж зовнішньої каналізації (ТОВ «Завод Спіропласт») діючого сертифікату ISO 9001:2015, чим недотримано вимог підпункту 7 пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз», а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 07.03.2023 №666.
Період усунення порушень:
06.06.2023 16:31 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2023 16:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Комунальним підприємством "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради 20.06.2023р. подано до Черкаського окружного адміністративного суду адміністративний позов "Про визнання протиправним та скасування індивідуального акта", справа №580/5036/23
Дата публікації:
20.06.2023 15:36
Дата відкриття провадження:
26.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
Ухвалою від 26.06.23р. Черкаського окружного адміністративного суду по справі № 580/5036/23 відкрито провадження
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КП «Черкасиводоканал» не погоджується із висновком Держаудитслужби з наступних підстав.
1. Щодо вимог визначених п.26 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі мінами) (далі – Особливості) та п.8 ч. 2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до п.24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок №1082) та Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до п.3 Порядку №1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель.
При оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-a) (далі - Оголошення), на електронному майданчику Держзакупівлі.Онлайн (на якому і була оголошена зазначена закупівля), замовником було внесено в доступне, електронне поле «Примітки» в розділі «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції (відповідно п.8 ч.2 ст.21 Закону), а саме: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.», що і оприлюднено в «Оголошенні про проведення відкритих торгів» на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель в розділі «Інформація про предмет закупівлі» та зазначено в п.7 розділу «Загальні положення» тендерної документації (затвердженої протоколом Уповноваженої особи від 03.02.2023 №65), а відповідно до пункту 10 Порядку №1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу..
Таким чином, інформація в оголошені про відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-a) в повній мірі відповідає тендерній документації Замовника.
Звертаємо увагу, що інформація яка з’являється на підставі вищезазначеної інформації, при створенні форми оголошення на електронному майданчику Держзакупівлі.Онлайн, в розділі «МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ», не підлягає її зміні чи коригування, зважаючи на викладене вище, навіть відсутність спеціальних полів для внесення певної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів не скасовує обов’язку Замовника зазначити інформацію, зазначення якої вимагається імперативною нормою Закону, у спосіб, в який це є можливим. Відповідно чим і керувався Замовник при заповненні електронного поля «Примітки» в частині інформації про мову якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
2. Щодо дотримання Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" вимог пп. 1,2,3 п. 1 Додатку №1 тендерної документації.
Замовником, відповідно до вимог в пп. 1,2,3 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, вимагалось надання в складі тендерної пропозиції на поліетиленові водопровідні труби скан-копій наступних документів:
1) Документ, що підтверджує якість на партію раніше виготовленої продукції одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, у відповідності до ДСТУ EN 12201-2:2018.
2) Протоколи приймально-здавальних випробувань на раніше виготовлену продукцію на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, відповідно ДСТУ EN 12201-2:2018;
3) Протоколи періодичних випробувань на раніше виготовлену продукцію на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром, відповідно ДСТУ EN 12201-2:2018.
Групи труб за номінальним зовнішнім діаметром визначаються ДСТУ EN 12201-2:2018 та ДСТУ CEN/TS 12201-7:2018, а саме:
- перша група розмірів - номінальні діаметри dn < 75 мм – відповідно, до даної групи включені наступні діаметри труб, що є предметом даної закупівлі: 25 мм; 32 мм; 40 мм; 50 мм; 63 мм;
- друга група розмірів - номінальні діаметри 75 ≤ dn < 250 – відповідно, до даної групи включені наступні діаметри труб, що є предметом даної закупівлі: 75 мм; 90 мм; 110 мм; 160 мм; 225 мм;
- третя група розмірів - номінальні діаметри 250 ≤ dn < 710 – відповідно, до даної групи включений наступний діаметр труб, що є предметом даної закупівлі: 315 мм
На виконання вимог Замовника, Учасник ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" повинен був надати вищевказані документи на один відповідний діаметр із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром.
В той же час, Учасник надав на три діаметри першої групи – 32 мм; 50мм; 63мм; на чотири діаметри другої групи – 75 мм; 110мм; 160мм; 225мм; на один діаметр третьої групи – 315 мм., чим виконав вимогу в повній мірі вимогу Замовника щодо надання документів «на одного типового представника із кожної групи труб за номінальним зовнішнім діаметром».
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" виконано вимоги Замовника та надано всі необхідні документи.
3. Щодо дотримання Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" вимог пп. 9 п. 1 Додатку №1 тендерної документації.
Замовником, відповідно до вимог в пп.9 п.1 Додатку №1 тендерної документації, вимагалось надання в складі тендерної пропозиції на поліетиленові водопровідні труби скан-копій наступних документів: «Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 9001 та останній звіт органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю».
Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" в складі пропозиції було надано – Сертифікат на систему менеджменту якості (Сертифікат № SIC.MS.040.IS09001.2311) ТОВ «Полімерна група «ТЕРПОЛІМЕРГАЗ» (файл «Сертифікат ISO 9001.pdf» (далі – Сертифікат) виданий органом сертифікації «РосУкрСерт» та Звіт про перевірку системи управління якістю, що розповсюджується на виробництво трубопровідної продукції з полімерних матеріалів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, від 29.03.2022р. (файл «Звіт про перевірку СУЯ ISO 9001 від 29.03.2022р.pdf») виданий ТОВ «Центрсепротепломережа».
Наданий Учасником 13.02.2023р., в складі тендерної пропозиції, Сертифікат виданий 14.04.2022р., дійсний до 13.05.2023р. та підлягав наступному перегляду, за результатом щорічного підтвердження, 14.04.2023р.. Відповідно, отримання Звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, за наданим Сертифікатом, повинно було відбутися не раніше 14.04.2023р..
Замовник вимагав надання останнього звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю.
Останній звіт Учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", за яким була виконана перевірка системи управління якості і який був наданий Учасником в складі пропозиції, виданий 29.03.2022р.. Тобто, до отримання ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" Сертифікату з датою видачі 14.04.2022р., та не може бути пов'язаний з органом сертифікації «РосУкрСерт».
Зазначаємо, що надання звіту перевірки системи управління якістю саме до Сертифікату на відповідність вимогам ISO 9001 наданого в тендерній пропозиції, не вимагалось Замовником.
Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" виконано вимоги пп.9 п.1 Додатку №1 тендерної документації в повній мірі та надано всі необхідні документи.
Звертаємо увагу, що посилання на пп.5 п.1 Додатку №1 тендерної документації, у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-015371-a від 06.06.2023р., не стосується вимоги щодо надання скан-копії Сертифікату на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ISO 9001 та останнього звіту органу сертифікації за результатами щорічного технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, це є вимогою пп.9 п.1 Додатку №1 тендерної документації.
4. Щодо дотримання Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" вимог пп. 7 п. 3 Додатку №1 тендерної документації.
Відповідно до вимог Замовника визначених в пп. 7 п. 3 Додатку №1 тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції на труби поліетиленові спіральнонавиті для мереж зовнішньої каналізації повинні надати: «Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001».
На виконання зазначеної вимоги Учасником "ТерПолімерГаз", надано Сертифікат на систему управління якістю, виданий Органом сертифікації ДП «Харківстандартметрологія» сертифікат від 17.11.2020 №UA 8О072.43451464.1-2020 (файл «ISO 9001 СПІРО.pdf»), який дійсний до 16.11.2023р., і який підтверджує, що система управління якістю стосовно виробництва труб з поліетилену та поліпропілен, код ДКПП 22.12.2 за ДК 016:2010, які випускаються ТОВ «Завод Спіропласт» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, ІDT), та відповідає вимогам Замовника. Надання інших документів в складі тендерної пропозиції, а саме: документу щорічного підтвердження чинності сертифікату, Замовником не вимагалось.
Водночас, повідомляємо, що КП «Черкасиводоканал» не погоджуючись із висновком Держаудитслужби має намір використати своє право на звернення до суду про оскарження такого висновку у строки, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», про що проінформує у електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
13.06.2023 20:14
Запити/Пояснення
Номер:
43b665e3f0fe4169b7512b482954af0b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2023 17:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
Дата: 24.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-06-015371-a, яка проводилась КП «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
e1c3caa1fd5e4645b9e44b7bb276af96
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
29.05.2023 15:35
Опис:
На запит Західного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі (Індефікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-а) за предметом Труби поліетиленові та трубна арматура різна за кодом CPV за ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»(зі змінами) (далі-Закон), КП «Черкасиводоканал» надає наступні пояснення:
1. Очікувана вартість закупівлі була розрахована у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, а саме: методом порівняння ринкових цін на товар, що є предметом закупівлі. Очікувана вартість була розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників, щодо товару який відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: ТОВ «Будтех Сістем», ТОВ «Промлогістика ЛТД», ТОВ «Грандс ЛТД». Очікувана вартість розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що склала 3623290,00 грн. (Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі додається до пояснення). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до потреб підприємства, враховуючи сферу застосування, технічну сумісність з наявним обладнанням і з врахуванням вимог діючих ДСТУ, ISO, тощо, до матеріалів з яких виготовлений товар, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. (копія технічних характеристик товару додається до пояснення).
2. На виконання ст.10 Закону з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі –Особливості) , інформація про закупівлю - Труби поліетиленові та трубна арматура різна за кодом CPV за ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-015371-а) була оприлюднена в обсягах передбачених Законом. Розміщення інформації яка зазначена в запиті, а саме: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбачається Постановою КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) і стосується, відповідно до вимог пункту 41 Постанови № 710, головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Постановою №710 визначено необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури… Відповідно до ст. 78 Господарського кодексу України, Комунальне підприємство «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради - є комунальним підприємством, яке утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.. Орган, до сфери управління якого входить комунальне унітарне підприємство, є представником власника відповідної територіальної громади і виконує його функції у межах, визначених цим Кодексом та іншими законодавчими актами та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Крім того, для закупівлі труб поліетиленових та трубної арматури різної, на момент оголошення та проведення процедури закупівлі, бюджетні кошти не виділялися.
Тобто, КП «Черкасиводоканал», не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Відповідно, для підприємства не є обов’язковою нормою розміщення вищезазначеної інформації на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.