-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хліб (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)
Завершена
227 934.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 139.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 139.67 UAH
Номер:
195e035bd6b841b287a4d0a747d27d11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-03-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2023 00:00
Період моніторингу:
03.10.2023 15:14 - 25.10.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.10.2023 № 262
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.10.2023 № 262.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-06-014808-a 06.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛИЦЬКА ЗДОБА» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 3 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ГАЛИЦЬКА ЗДОБА» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Пустомитівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-06-006845-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 20.02.2023 та від 22.02.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЛИЦЬКА ЗДОБА» (далі – ТОВ «ГАЛИЦЬКА ЗДОБА»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ГАЛИЦЬКА ЗДОБА» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.02.2023 №27/02; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
За нормою пункту 44 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону).
Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
При цьому, у пункті 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178 відсутня.
Водночас моніторингом встановлено, що у тендерній документації (Таблиця 3 Додатку №1) Замовником встановлено вимогу та визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону що суперечить пункту 44 Особливостей №1178.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документаціх не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За нормами пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ №710).
У підпункті 1.5 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) та приклади формальних помилок.
Водночас, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, у тендерній документації Замовника (підпункт 1.5 пункту 1 розділу 3) віднесено до переліку формальних помилок помилку, що не відповідає (не міститься) у переліку формальних помилок, затвердженому Наказом №710, а саме: інші несуттєві помилки, які не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Згідно з нормами пункту 44 Особливостей №1178 (у чинній на час визначення переможця та опублікування Замовником повідомлення про намір укласти договір за досліджуваною процедурою закупівлі редакції) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Аналогічна вимога міститься у Таблиці 3 Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації Замовника.
Також, у вищевказаній Таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ГАЛИЦЬКА ЗДОБА», як переможцем тендеру, якому Замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим недотримано вимогу норми пункту 44 Особливостей №1178.
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГАЛИЦЬКА ЗДОБА», а укладено з ним договір від 28.02.2023 №27/02 на суму 177 940,00 гривень.
Період усунення порушень:
16.10.2023 15:08 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
16.10.2023 15:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа
Відділу освіти Пустомитівської міської ради
Державній аудиторській службі України
Замовник — Відділ освіти Пустомитівської міської ради
Моніторинг — UA-M-2023-10-03-000032
Оголошення — UA-2023-02-06-014808-a
Предмет закупівлі: Хліб (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені
хлібобулочні та кондитерські вироби)
ІНФОРМАЦІЯ
ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ
ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-
06-014808-a, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», повідомляю наступне:
ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ:
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущені мною
порушення, а саме не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню
відповідно до закону та Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
У висновку зазначено наступні порушення:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону
та Особливостей №1178 встановлено порушення вимоги пунктів 3 та 28
Особливостей №1178 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За
результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛИЦЬКА
ЗДОБА» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 та, відповідно,
пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання
Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення
предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та
оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що
оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та
Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником;
надання учасником переможцем документів при укладанні договору про
закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення;
відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній
пропозиції переможця – порушень не встановлено.
ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ)
ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У
ВИСНОВКУ:
У висновку по результату здійснення моніторингу передбачено зобов'язання щодо
усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у вигляді
здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а
саме:
«на усунення порушення підпункту 3 пункту 41 та пункту 3 Особливостей №1178
вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури
закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного
кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ
«ГАЛИЦЬКА ЗДОБА» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема,
шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення
в подальшому порушення вимог пункту пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 19
частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти
робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему
закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень)
законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані
заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених
порушень».
На виконання зобов’язань наведених у висновку Уповноваженою особою проведено
заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель порушень
встановлених у висновку, а саме:
У зв’язку з виникненням необхідності виконання висновку Державної аудиторської
служби України Західного Офісу Держаудитслужби нами Відділом освіти Пустомитівської
міської ради було розірвано договір з ТОВ "Галицька здоба" по закупівлі «Хліб (Код ДК
15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби)» (на
підтвердження надаємо Додаткову угоду №1 від 20 жовтня 2023 року до договору №27/02
від 28 лютого 2023 року.
Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу складеного
Державною аудиторською службою, Постанови Кабінету Міністрів №1178 «Про
затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для
замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового
режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування», Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів
в сфері публічних закупівель.
Також, Уповноваженою особою заплановано відвідування навчання для підвищення
кваліфікації Уповноважених осіб з питань публічних закупівель.
Уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлені порушення під час
проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати.
Дата публікації звіту:
23.10.2023 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
01.11.2023 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
b956a29d55a146d9beb1fc74d25c8c87
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Відділу освіти Пустомитівської міської ради
Дата опублікування:
04.10.2023 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-02-06-014808-a, яка проводилась Відділом освіти Пустомитівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
33a2d235d96d4148bc0d34c5b90d0d84
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.10.2023 16:40
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит у межах проведення моніторингу UA-2023-02-06-014808-a
На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби від 03.10.2023 р.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. Уповноважена особа Відділу освіти Пустомитівської міської ради повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб закладів дошкільної освіти.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» 06 лютого 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Хліб (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби).
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів.
Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Так, предмет закупівлі – Хліб цільнозерновий повинен бути виготовлений з борошна вищого ґатунку. Повинен мати цілу форму без ознак забруднення, пошкоджень (вм’ятин, деформацій). Верхня шкоринка не повинна бути приплюснута або зморщена. Колір золотисто-коричневий. Хліб повинен бути добре пропеченим, еластичним, не липким, не вологим на дотик, без грудочок та слідів поганого вимішування, а також не крихким.
Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання.
Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання
Обсяг товару наведений в Додатку 2 до тендерної документації та становить 5740 кілограм.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та становить 227 934,00 грн.
Бюджетне призначення згідно Наказу Відділу освіти Пустомитівської ради від 02.01.2023 року №2 «Про встановлення батьківської плати за харчування дітей в ЗДО у 2023 році» встановлено батьківську плату за харчування дітей у розмірі 80 відсотків, 20 відсотків харчування проводиться за рахунок місцевого бюджету.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://pustomyty-gromada.gov.ua/viddil-osviti-14-59-33-26-02-2021/ на якому оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п.4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
2. Щодо надання інформації про виконання переможцем тендеру вимоги частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 частини 3 Розділу 6 до тендерної документації:
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Повідомляємо, що підписання договору закупівлю відбулося 28 лютого 2023 року. Переможець процедури закупівлі: Хліб (Код ДК 15810000-9- Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) – ТОВ "Галицька здоба", під час укладення договору, на підтвердження інформації про право підписання договору про закупівлі надав наступні документи:
- Протокол №19 зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба» від 29 грудня 2009 року.
- Протокол №40 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба» від 25 січня 2012 року.
- Наказ №21-К від 06 лютого 2012 року.
- Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба».
- Паспорт Палідович Романа Орестовича.
На підтвердження інформації про надання ТОВ "Галицька здоба" документів, які підтверджують право підписання договору надаємо скан-копії таких документів.
Щодо надання ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, повідомляємо наступне, що відповідно до чинного законодавства України, а саме Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р., поставка даного виду товару не потребує отримання ліцензії або документа дозвільного характеру.
Документи до пояснення по запиту від 03.10.2023 р.:
- Протокол №19 зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба» від 29 грудня 2009 року.
- Протокол №40 зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба» від 25 січня 2012 року.
- Наказ №21-К від 06 лютого 2012 року.
- Статут Товариства з обмеженою відповідальністю «Галицька здоба».
- Паспорт Палідович Романа Орестовича.
- Відомості з Головного управління Статистики у Львівській області.