-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капуста, буряк столовий, морква, цибуля.
Джерело фінансування-кошти НСЗУ. Тендерні пропозиції повинні бути складенні українською мовою.
Завершена
307 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 539.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 539.00 UAH
Номер:
cfd7d6903276475eae285d36b08e9985
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 21:31 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 № 86
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2023 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
5 UA-2023-02-06-008988-a 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та пункту 35 Постанови № 1178 та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП Каменєв В.В.; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.02.2023 № 90; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Каменєв Володимир Валентинович (далі – ФОП Каменєв В.В.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2023 № 104; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023 року; договір поставки від 27.02.2023 № 187; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.02.2023 року; відповідь Замовника на пояснення від 31.03.2023 року.
В ході проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація містить у собі вимоги, які встановлюються Замовником під час проведення електронного аукціону.
Так, пункт 2 розділу IV тендерної документації містить наступну інформацію: «Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу», пункт 1 розділу V тендерної документації: «Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону», пункт 4 розділу VI тендерної документації: «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків», Додаток 3 до тендерної документації: «Вивчивши тендерну документацію, у тому числі технічні вимоги до предмету закупівлі, ми маємо можливість та гарантуємо виконати всі вимоги замовника за ціною, визначеною нами за результатами електронного аукціону».
Оскільки, відповідно до вимог пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону то зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо електронного аукціону є порушенням вимог пункту 35 особливостей.
Також встановлено, що інформація, зазначена у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Перелік).
Зазначене є порушенням вимог абзацу першого пункту 28 Постанови № 1178 та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
07.04.2023 08:45 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2023 08:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель,
виявлених під час проведення моніторингу закупівлі«Капуста, буряк столовий, морква, цибуля»»
(інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-06-008988-a)
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Балаклійської міської ради Харківської області "Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" на Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста, буряк столовий, морква, цибуля» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-06-008988-a) повідомляє, що всі порушення, які були встановлені під час проведення вказаного моніторингу, будуть усунуті в наступних закупівлях.
Наказом директора КНП БМР ХО «БКБЛІЛ» від 16.03.2023 р. № 104о.д. уповноважена особа лікарні була попереджена про недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) та інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
07.04.2023 12:42
Запити/Пояснення
Номер:
3487197bad65471b989e204e2dbaf45a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.03.2023 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста, буряк столовий, морква, цибуля.» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-06-008988-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, надати пояснення щодо відповідності переліку формальних помилок, зазначених у п .1 розділу ІІІ тендерної документації, Наказу № 710 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК».
Разом з тим, надати пояснення щодо відповідності витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданого у складі тендерної пропозиції ФОП Каменєв Володимир Валентинович, вимогам п. 3 Додатку 6 до тендерної документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
a29649e012e54fbdb188f0ba537bcb86
Назва:
пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі "Капуста, буряк столовий, морква, цибуля"
Дата опублікування:
31.03.2023 10:43
Опис:
Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства Балаклійської міської ради Харківської області "Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (далі – Замовник) на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста, буряк столовий, морква, цибуля» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-06-008988-a) повідомляє:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було зроблено по аналогічним закупівлям лікарні в минулі роки. Обґрунтування розміру витрат було зроблено на підставі аналізу інших закупівель на Прозорро, а саме: UA-2023-02-03-011410-а, UA-2023-02-03-011180-а, UA-2023-02-03-014311-а, UA-2023-02-03-013812-а, UA-2023-02-04-000149-а. Також при визначенні очікуваної вартості закупівлі було враховано ймовірне сезонне подорожчання овочів. Таке врахування було необхідне для того, щоб пацієнти лікарні через здороження овочів (яке наразі має місце) не залишились без харчування.
2. Невідповідність переліку формальних помилок, зазначених у п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, Наказу № 710 була врахована уповноваженою особою лікарні в наступних закупівлях.
3. Відповідно до пункту 3 додатку 6 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій, (оригінал або копія завірена печаткою учасника (у разі використання) та підписом уповноваженої особи учасника).
ФО-П Каменєвим Володимиром Валентиновичем у складі тендерної пропозиції був наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 09.02.2023 р., що відповідає вказаним вимогам тендерної документації, так як розкриття тендерних пропозицій відбулося 14.02.2023 р.