-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні вироби
Завершена
293 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 430.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 430.00 UAH
Номер:
2d4e5a9604b04311b6d94b0361f8cf13
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 20:25 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023
№ 13-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2023-02-06-006345-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору по лоту № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 2 встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «ТЕНДЕРМЕД» та ФОП ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА по лоту № 1, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм» по лоту № 2, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 і № 2 та їх оприлюднення, відповідність умов договору по лоту № 1 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 1, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 і № 2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1 та № 2 умовам тендерних пропозиції переможців по лотах № 1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 - ПП «ТЕНДЕРМЕД» та ФОП ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА, по лоту № 2 - ТОВ «СТМ-Фарм», протокольні рішення уповноваженої особи від 23.02.2023 № 52, від 24.02.2023 № 53, від 16.02.2023 № 49, повідомлення про намір укласти договір по лоту № 1 від 24.02.2023, повідомлення про намір укласти договір по лоту № 2 від 16.02.2023, договір про закупівлю по лоту № 1 від 08.03.2023 № 81, договір про закупівлю по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.03.2023 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, саме:
- в порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником в тендерній документації не зазначено інформації щодо електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками;
- в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктами 1, 2, 4, 7-11 частини 1 статті 17 Закону;
- в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація (вимоги) Замовника (Додаток № 2 по лоту № 2 тендерної документації) містить посилання на виробника, що характеризує продукт («SenSura», «Coloplast», «Medicare») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 2 - ТОВ «СТМ-Фарм» установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору згідно Додатку № 3 тендерної документації), зокрема, в пункті 2.2 частини 2 «Якість та гарантійний строк Товару» проєкту договору (Додаток № 3 тендерної документації) встановлено умову, що «Постачальник гарантує якість Товару упродовж ___ місяців з дати підписання видаткової накладної», однак, в укладеному договорі по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67 вищевказана умова відсутня, чим не дотримано вимоги пункту 18 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень:
17.03.2023 15:33 - 01.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
17.03.2023 15:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу №UA-M-2023-02-27-000038 закупівлі за предметом Медичні вироби (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що уповноважену особу (фахівця з публічних закупівель), якою було допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей, було притягнуто до дисциплінарної відповідальності, на усунення порушення вимог пункту 18 Особливостей договір №67 від 24.02.2023р. було розірвано.
Дата публікації звіту:
24.03.2023 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
31339bc4b33249cf8487288e7b7b0c6a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 08:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Медичні вироби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-006345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
abd30eee563c40369e1bed7419a50e43
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 28.02.2023р.
Дата опублікування:
03.03.2023 17:03
Опис:
КНП «Овруцький ЦПМСД" є закладом охорони здоров`я, який забезпечує надання кваліфікованої медичної допомоги населенню. З цією метою виникла потреба у закупівлі по предмету «Медичні вироби» (далі - Закупівля), які будуть використовуватись на протязі 2023р.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання медичних виробів у закладі за 2022рік та з урахуванням термінів придатності медичних виробів та обсягу фінансування на 2023р.
Потреба у виробах медичного призначення стосовно ЛОТУ №1 формувалась у відповідності до медичних протоколів лікування, надання невідкладної медичної допомоги, здійснення дослідження (аналізу) біоматеріалу, згідно яких фахівці Замовника (головна медична сестра) надали перелік виробів, які мають бути в наявності.
Обрахунок потреби стосовно ЛОТУ №2 проводився на підставі списків осіб з інвалідністю, враховуючи Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 р. № 757 та ч. 4 ст. 23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» від 06 жовтня 2005 р. № 2961-IV.
Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби Замовника, сфери використання та практичних рекомендацій лікарів, з урахуванням вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro».
Посилання на виробника (стосовно ЛОТУ №2) є необхідним у зв’язку з тим, що технічна специфікація формувалася з урахуванням потреб категорій перспективних користувачів, а саме, згідно положень Положення про індивідуальну програму реабілітації особи з інвалідністю, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 р. № 757 та ч. 4 ст. 23 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» від 06 жовтня 2005 р. № 2961-IV особа з інвалідністю (законний представник недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) зобов’язана брати участь у виборі та погоджувати призначення конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення, реабілітаційних послуг і санаторно-курортного лікування тощо в межах її індивідуальної програми реабілітації у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Забезпечення осіб з інвалідністю, що мають стому відбувається на підставі Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21 березня 1991 р. № 875-ХІІ.
Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі: дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), отриманих цінових пропозицій виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників зазначеного товару, а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, 06.02.2023р на сайті КНП «Овруцький ЦПМСД» (https://ovruch-cpmsd.com.ua/) оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення Закупівлі та вимогам чинного законодавства (посилання на публікацію: https://ovruch-cpmsd.com.ua/wp-content/uploads/2023/02/Obgruntuvannia-reaktyvy-1.pdf.