• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні вироби

Завершена

293 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 430.00 UAH
Номер: 2d4e5a9604b04311b6d94b0361f8cf13
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-27-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 27.02.2023 20:25 - 21.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.02.2023 № 13-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.02.2023 № 13-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 18. UA-2023-02-06-006345-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору по лоту № 2 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 2 встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «ТЕНДЕРМЕД» та ФОП ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА по лоту № 1, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТМ-Фарм» по лоту № 2, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 і № 2 та їх оприлюднення, відповідність умов договору по лоту № 1 умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 1, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 і № 2 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1 та № 2 умовам тендерних пропозиції переможців по лотах № 1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 - ПП «ТЕНДЕРМЕД» та ФОП ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА, по лоту № 2 - ТОВ «СТМ-Фарм», протокольні рішення уповноваженої особи від 23.02.2023 № 52, від 24.02.2023 № 53, від 16.02.2023 № 49, повідомлення про намір укласти договір по лоту № 1 від 24.02.2023, повідомлення про намір укласти договір по лоту № 2 від 16.02.2023, договір про закупівлю по лоту № 1 від 08.03.2023 № 81, договір про закупівлю по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.03.2023 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, саме: - в порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником в тендерній документації не зазначено інформації щодо електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками; - в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктами 1, 2, 4, 7-11 частини 1 статті 17 Закону; - в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація (вимоги) Замовника (Додаток № 2 по лоту № 2 тендерної документації) містить посилання на виробника, що характеризує продукт («SenSura», «Coloplast», «Medicare») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту № 2 - ТОВ «СТМ-Фарм» установлено, що Замовником укладено договір про закупівлю по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору згідно Додатку № 3 тендерної документації), зокрема, в пункті 2.2 частини 2 «Якість та гарантійний строк Товару» проєкту договору (Додаток № 3 тендерної документації) встановлено умову, що «Постачальник гарантує якість Товару упродовж ___ місяців з дати підписання видаткової накладної», однак, в укладеному договорі по лоту № 2 від 24.02.2023 № 67 вищевказана умова відсутня, чим не дотримано вимоги пункту 18 Особливостей. Разом з тим, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень: 17.03.2023 15:33 - 01.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 17.03.2023 15:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу №UA-M-2023-02-27-000038 закупівлі за предметом Медичні вироби (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що уповноважену особу (фахівця з публічних закупівель), якою було допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей, було притягнуто до дисциплінарної відповідальності, на усунення порушення вимог пункту 18 Особливостей договір №67 від 24.02.2023р. було розірвано.
Дата публікації звіту: 24.03.2023 17:41

Запити/Пояснення