-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин-А95, дизельне паливо
Завершена
930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
Номер:
2378818c4d414d78a58ee3ed21f9c812
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-20-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2023 00:00
Період моніторингу:
21.02.2023 16:14 - 15.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2023 №19-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.02.2023 №19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2023-02-06-004463-a 06.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, а також внесення змін до неї, установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19, абзацу 1 пункту 29, абзаців 3, 4 пункту 46, абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній до 25 лютого 2023 року, далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства «Тростянецька лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06 лютого 2023 року (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», протокольне рішення уповноваженої особи від 15 лютого 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 22 лютого 2023 року №25ТЛБЗ-6080/23 та пояснення від 03 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — «Нафта і дистиляти», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09132000-3 «Бензин», 09134200-9 «Дизельне паливо».
Крім того, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності з нормами Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме :
- в пункті 1 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога щодо подання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації, що підтверджує їх відповідність кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком 1, пунктами 2, 3 розділу «Кваліфікаційні критерії» якого передбачено документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також обладнання та матеріально-технічної бази, чим порушено вимоги абзацу 1 пункту 29 Постанови №1178, в частині не застосування замовником положень пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону у разі проведення відкритих торгів для закупівлі бензину та дизельного пального;
- в пункті 3 додатку 3 тендерної документації визначено строк для підписання договору: не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, що суперечить строку, визначеному в пункту 2 розділу 6 тендерної документації, та є порушенням вимог абзаців 3, 4 пункту 46 Постанови №1178, якими передбачено строк для укладання договору про закупівлю не раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю;
- в підпункті 2 пункту 3.4 розділу 2 додатку 4 тендерної документації наведено виключний перелік випадків зміни істотних умов договору, зокрема у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178, яким визначено, що одним із випадків зміни істотних умов договору є погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Відповідно до вимог абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178 визначено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Так, уповноваженою особою Замовника, згідно розміщеного в електронній системі закупівель 07 лютого 2023 року протоколу, прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю бензину А-95 та дизельного палива та оприлюднення тендерної документації в новій редакції, а також переліку внесених змін до неї.
Однак, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель перелік змін до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу 4 пункту 51 Постанови №1178.
Також, установлено, що Замовником в пункті 1 розділу «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником довідки про виконання аналогічного договору із зазначенням зокрема терміну та строку його виконання, а також листа-відгуку від організації-контрагента, зазначеного у вказаній довідці, який містить інформацію щодо строку дії договору та стан його виконання.
Однак, учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 10 лютого 2023 року №ОП-06 (файл «Довідка виконання аналогічних договорів.pdf»), в якій відсутня інформація про терміни та строки виконання аналогічних договорів, а також лист-відгук від 29 листопада 2022 року 53/19/52-3234ві (файл «Лист-відгук СБУ Він.обл.pdf»), який не містить інформації щодо строків дії договорів та стану їх виконання, чим порушено вимоги пункту 1 розділу «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 тендерної документації.
Крім того, Замовником в розділі «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації встановлено наступні вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції:
-сертифікатів відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015, 7688:2015, виданих учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії яких є не меншим ніж строк дії договору про закупівлю (пункти 1.1 та 2.1);
- паспортів якості на бензин автомобільний та дизельне паливо із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданих підприємством-виробником палива (пункти 1.2 та 2.2);
- копії документу (атестату про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації органу з сертифікації, яким видано документ (сертифікат тощо), що згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (пункт 3);
- оригіналу листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, який виданий учаснику не раніше 2023 року та повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС/АЗК, зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі, а також копії партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, які містять перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів учасника, наданим в складі тендерної пропозиції (пункт 5).
Однак, учасником ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надано:
- сертифікати відповідності на пальне (бензин неетильований А-95 та дизельне паливо), термін дії яких до 01 квітня 2023 року та 01 жовтня 2023 року (файли «А95 Документи по рівнестандартметрологія_дог,ліц уг, серт, паспорт, протокол.pdf» та «ДП Документи по рівнестандартметрологія_дог,ліц уг, серт, паспорт, протокол.pdf»), тоді як в тендерній документації визначено строк дії договору про закупівлю: до 31 грудня 2023 року, чим порушено вимоги пунктів 1.1 та 2.1 розділу «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації;
- паспорти якості на пальне (бензин неетильований А-95 та дизельне паливо), видані АТ «Концерн Галнафтогаз», тоді як виробником пропонованого палива, згідно інформації у зазначених паспортах, вищевказаних сертифікатах відповідності на пальне та листі від 10 лютого 2023 року №ОП-17 (файл «Лист інформація.docx.pdf»), є POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN (Польща), чим порушено вимоги пунктів 1.2 та 2.2 розділу «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації;
- атестат про акредитацію органу з сертифікації продукції та послуг ДП «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (файл «Атестат.jpg»), тоді як учаснику ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» сертифікат на систему управління якістю виданий ДП «Тернопільстандартметрологія» (файл «ISO 9001.pdf»), чим порушено вимоги пункту 3 розділу «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації;
- копії договорів про надання послуг партнерами АЗС: ТОВ «Окко-лайт» та «Окко-драйв» (файли «Договір ОП_Лайт.pdf» та «Договір ОП_Драйв.pdf»), які не містять переліків АЗС, на території яких буде забезпечено обслуговування та організація послуг з відпуску палива, чим порушено вимоги пункту 5 розділу «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації.
Крім того, в тендерній пропозиції ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» відсутній оригінал листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, який виданий учаснику не раніше 2023 року, із зазначенням назви, місця знаходження кожної АЗС/АЗК, ідентифікатора закупівлі та із зразком копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, чим порушено вимоги пункту 5 розділу «Технічні вимоги» додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до вимог абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону..
Однак, на порушення вимог абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю загальною вартістю 905 700,00 грн.
Період усунення порушень:
08.03.2023 16:46 - 23.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2023 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в результаті виявлених порушень у сфері публічних закупівель було прийнято рішення розірвати договір з постачальником ТОВ "Окко-Постач".
Дата публікації звіту:
13.03.2023 15:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто .
Дата публікації:
13.03.2023 16:50
Запити/Пояснення
Номер:
9bc57b07e557411b8ab3bda83c945c42
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину-А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-06-004463-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-06-004463-a не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
3. З яких підстав тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме:
-пункту 29, в частині не застосування кваліфікаційних критеріїв згідно з положеннями пунктів 1 та 2 частини другої статті 16 Закону при закупівлі бензину та дизельного палива (пункти 2, 3 розділу «Кваліфікація» додатку №1);
- пункту 46, в частині визначеного строку для укладання договору не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (пункти 2, 3 додатку «Тендерна пропозиція»);
- пункту 19, в частині відсутності випадку зміни істотних умов договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (підпункт 2 пункту 3.4 розділу 2 додатку 4 «Договір про закупівлю товарів за державні кошти»)?
4. Яким чином переможцем торгів ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- пункту 1 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 щодо надання учасником інформаційної довідки про виконання аналогічного договору із зазначенням терміну та строку виконання договору, а також листа-відгуку від організації-контрагента щодо виконання умов договору, зазначеного в довідці, який містить строк дії договору та стан виконання;
- пункту 2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 щодо надання учасником довідки, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням середнього віку, досвіду роботи на посаді та загального досвіду роботи;
- пунктів 1.1 та 2.1 додатку 2 «Технічні вимоги» щодо надання сертифікатів відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015, 7688:2015, виданих учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії яких є не менший ніж строк дії договору про закупівлю, оскільки тендерна пропозиція містить сертифікати відповідності з терміном дії до 01 квітня 2023 року та 01 жовтня 2023 року, а строк дії договору про закупівлю до 31 грудня 2023 року;
- пунктів 1.2 та 2.2 частини «Кваліфікаційні критерії» додатку 2 щодо надання учасником паспортів якості на бензин автомобільний та дизельне паливо із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданих підприємством-виробником палива, оскільки тендерна пропозиція містить паспорти якості, видані АТ «Концерн Галнафтогаз», а завод-виробник пропонованого палива знаходиться в Республіці Польща;
- пункту 3 додатку 2 «Технічні вимоги» щодо надання учасником копії документу (атестату про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації органу з сертифікації, яким видано документ (сертифікат тощо), що згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), а саме щодо акредитації ДП «Тернопільстандартметрологія», яким видано сертифікат на систему управління якістю, який міститься в тендерній пропозиції;
- пункт 5 додатку 2 «Технічні вимоги» щодо надання учасником оригіналу листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, який виданий учаснику не раніше 2023 року та повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС/АЗК, зразок копії (або оригіналів) талонів, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, ідентифікатор закупівлі, а також копії партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, які містять перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком талонів учасника, наданим в складі тендерної пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b46739327c6c4973b31ad16692c0e253
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.03.2023 15:21
Опис:
У відповідь на проведення моніторингу закупівлі бензину-А95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-06-004463-a) надаємо відповіді на поставлені питання. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість були визначені відповідно до потреби , яка прорахована та закладена в кошторисі, вартість була сформована відповідно до проведеного моніторингу ринку необхідного товару, посилання на сторінку веп-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://trost.crl.net.ua. При публікації закупівлі вииникла технічна помилка, яка унеможниливила публікацію більш детальної номенклатурної позиції. Тендерна документація складена у відповідності до ЗУ про публічні закупівлі, який має вищу значущість. Основним критерієм прийняття рішення про визначення переможця є ціна. Дискримінаційні вимоги до учасників відповідно до Закону України про публічні закупівлі в тендерній документації відсутні. Учасник надав всі необхідні документи, та довідки, які вимагались для прийняття рішення, ціни у учасника є приємливими для нашого регіону.