-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливно-мастильні матеріали (бензин А-95 PRO (талони), бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), нафтовий газ скраплений (талони))
Джерело фінансування- кошти місцевого бюджету. Мова тендерних пропозицій- українська.
Завершена
3 331 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 655.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 655.00 UAH
Номер:
54751065a71a49138ce1a0eff75c992f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-26-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2023 00:00
Період моніторингу:
26.05.2023 13:50 - 17.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2023 № 50-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 26.05.2023 № 50-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-02-06-004141-a 06.02.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини другої статті 16 Закону та абзацу першого пункту 29 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Виконавчого комітету Зіньківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішеннями уповноваженої особи (протокол від 06.02.2023 № 17); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БВС РИТЕЙЛ»; протокол уповноваженої особи від 20.02.2023 № 21; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 27.02.2023 № 65 (далі – Договір про закупівлю); додаткові угоди від 28.03.2023 № 1, від 24.04.2023 № 2 та від 22.05.2023 № 3 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 28.03.2023, від 24.04.2023 та від 22.05.2023; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що умови тендерної документації не відповідають вимогам Закону та Особливостей.
Так, відповідно до підпункту 1 пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати «інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації)».
Крім того, підпунктом 1 пункту 3.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що «перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження визначено в Розділі 1 Додатку №1».
Відповідно до розділу 1 додатку №1 до тендерної документації Замовник встановив наступні кваліфікаційні критерії: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», «згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI».
Таким чином, зважаючи, що предметом закупівлі є бензин, дизельне паливо та газ скраплений для автомобільного транспорту, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 29 Особливостей в тендерній документації встановив кваліфікаційні критерії, визначенні пунктами 1 і 2 частини другої статті 16 Закону, в саме: «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Крім того, Замовник в тендерній документації на порушення вимог частини другої статті 16 Закону встановив кваліфікаційний критерій, що не передбачений цією нормою Закону, а саме: «згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI».
Період усунення порушень:
09.06.2023 14:31 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2023 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно наказу від 26.05.2023 р. №50-3 Південним офісом Держаудитслужби у Миколаївській області було розпочато моніторинг закупівлі по Виконавчому комітету Зіньківської міської ради, а саме : відкриті торги з особливостями «Паливно-мастильні матеріали (бензин А-95 PRO (талони), бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), нафтовий газ скраплений (талони))» здійснену Виконавчим комітетом Зіньківської міської ради (ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-06-004141-a).
За результатом проведеного моніторингу закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-004141-a Управління Південного офісу Держаудит-служби у Миколаївській області від 09 червня 2023 року відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) повідомляємо, що притягнути до відповідальності особу, якою допущено порушення, а саме: уповноважену особу Хорошуна Геннадія Григоровича немає можливості, в зв’язку з тим, що на даний час, він не працює в Виконавчому комітеті Зіньківської міської ради ( останній день роботи 08.06.2023 р. , звільнений згідно рішення двадцять дев’ятої ( позачергової) сесії Зіньківської міської ради VIII скликання від 08.06.2023 року « Про зміни у складі Виконавчого комітету Зіньківської міської ради» ).
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-06-004141-a, зобов’язуємося не допускати порушень у подальших закупівлях, вказані зауваження, Замовником, обов’язково, будуть враховані у роботі.
Оскільки, доступу до кабінету УО немає, в зв’язку з її звільненням, пояснення надається через кабінет іншої УО.
Дата публікації звіту:
14.06.2023 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
77838788451349069eebf6fed33b37c2
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
29.05.2023 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Паливно-мастильні матеріали (бензин А-95 PRO (талони), бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), нафтовий газ скраплений (талони))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
94a1894d8fd14e7db72621a26264e1db
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.05.2023 10:45
Опис:
Надаємо пояснення та інформацію на запит з наступних питань:
1) Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було здійснено на підставі розрахунків, згідно поданих заявок від начальників відповідних структурних підрозділів враховуючи потребу ПММ на 2023 рік та на підставі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів у 2022 році. Придбання паливно –мастильних матеріалів необхідно для забезпечення функцій, які покладені на Виконавчий комітет Зіньківської міської ради. Очікувана вартість була розрахована виходячи з орієнтовної ціни, яка була на момент початку проведення закупівлі. Для економії бюджетних коштів та заправлення автомобілів та інших транспортних засобів Виконавчого комітету Зіньківської міської ради ПММ в межах міста ( таких транспортних засобів зараз 28 одиниць) було встановлено вимогу про наявність не менше 2-х власних та/або орендованих та/або партнерських АЗС в м. Зіньків та розгалуженої мережі АЗС у Полтавській області, та по території України (крім тимчасово окупованих територій), тому очікувана вартість визначилася згідно ціни на стеллі АЗС в м. Зіньків на момент початку проведення відкритих торгів з особливостями.
2) Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Повідомляємо, що після початку введення в дію воєнного стану на виконання підпункту 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів від 12 березня 2022 року № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану», було обмежено роботу веб-сайту Виконавчого комітету Зіньківської міської ради, тому обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості не викладалися на вищезазначеній сторінці веб-сайту.
Натомість, для виконання Постанови КМУ № 710 від 11 жовтня 2016 р. під час проведення процедури закупівлі за предметом «Паливно-мастильні матеріали (бензин А-95 PRO (талони), бензин А-95 (талони), дизельне паливо (талони), нафтовий газ скраплений (талони))» було завантажено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на майданчику zakupki.prom.ua разом з тендерною документацією та проектом договору ( файл ОБГРУНТУВАННЯ ПММ.docx розміщений 06.02.2023 р. об 11 год.10 хв).