• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуг з технічного огляду обладнання

Завершена

5 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 000.00 UAH
Номер: 5d2d88beca3e40f3b2f843891e77d856
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 08.05.2023 17:13 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2023 № 14-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08.05.2023 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-02-06-003864-a 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 35 Особливостей, частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пункту 35 Особливостей, частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII. (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Мирноградвугілля» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену уповноваженою особою, протокол від 06.02.2023 №1; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Павлоградське пуско - налагоджувальне підприємство» (далі – ТОВ «Павлоградське пуско - налагоджувальне підприємство»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Павлоградське пуско - налагоджувальне підприємство» від 21.02.2023 №3; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023 року; договір про закупівлю від 03.03.2023 №12ВК. Згідно абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено, що Замовником в порушення пункту 35 Особливостей, в тендерній документації в пункті 2 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» та у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться із застосуванням електронного аукціону, тоді, як відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Також, встановлено, що Замовником визначено зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З урахуванням зазначеного, Замовник при складанні вимог тендерної документації повинен керуватися вимогами пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням вимог частини першої статті 16 Закону №922-VIII, в частині визначення способу документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям. Проте, згідно додатку № 2 тендерної документації на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію Замовник встановив вимогу щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази і технологій, що носить суто інформативний характер без підтвердженої документально зазначеної інформації. Отже, сама по собі довідка, в яких учасники повідомляють про наявність обладнання, матеріально-технічної бази і технологій, не можуть розглядатися як документально підтверджена інформація. Враховуючи зазначене, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, оскільки не містить вимог до учасників щодо надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, установленому Замовником згідно пункту 3 статті 16 цього Закону та порушення пункту 35 Особливостей.
Період усунення порушень: 25.05.2023 10:16 - 09.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2023 10:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Було проведено розяснювальну роботу з уповноваженою особою.
Дата публікації звіту: 09.06.2023 10:10