• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо (Код ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо) (Філе куряче охолоджене - Код ДК 021:2015: 15112130-6 Курятина; М'ясо свинини охолоджене (м´ясна м´якоть без кістки) – Код ДК 021:2015: 15113000-3 Свинина)

Завершена

251 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 257.50 UAH
Номер: be5a4d8034af43e1aa770fc63754f8d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-24-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 24.04.2023 16:53 - 16.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2023 Одеса № 112 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.04.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 24.04.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 24.04.2023 № 112 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2023-02-06-003817-a 06.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, у тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності / нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 06.02.2023 № 12, тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Найфлеш Давид Володимирович (далі – ФОП Найфлеш Давид Володимирович), протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про укладання договору про закупівлю від 15.02.2023 № 24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.02.2023, договір про закупівлю від 22.02.2023 № 22 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2023, додаткову угоду від 31.03.2023 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника від 27.04.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 1 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку за формою 1 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника»; документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учасником ФОП Найфлеш Давид Володимирович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.02.2023 № 429, в якій зазначено, що учасник має в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології, зокрема: морозильну камеру Technoblok до -18С, морозильну камеру Polair до -18С. Проте учасником ФОП Найфлеш Давид Володимирович у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння на морозильні камери, чим не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» до ТД. Відповідно до пункту 2 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 2 «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати: скановану копію виконаного договору з усіма додатками та додатковими угодами; документи, що підтверджують виконання зобов’язань за цим договором (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі. Учасником ФОП Найфлеш Давид Володимирович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 11.02.2023 № 438, в якій зазначено, що учасник має досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 09.11.2022 № 80. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано зазначений аналогічний договір від 09.11.2022 № 80. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано пояснення від 11.02.2023 № 435 в якому зазначено, що надання сканованих копій актів приймання-передачі товару є неможливим, у зв’язку з дуже великим їх обсягом. Отже, учасник ФОП Найфлеш Давид Володимирович у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують виконання зобов’язань за аналогічним договором (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.04.2023 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлеш Давид Володимирович вимогам пунктам 1, 2 Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії» до ТД щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлеш Давид Володимирович документів, зокрема: на підтвердження права власності на морозильні камери; на підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором (акти прийняття-передачі товару підписані сторонами договору тощо) у повному обсязі, Замовником 27.04.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що відсутність вищезазначених документів не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не стосується характеристики предмета закупівлі. Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлеш Давид Володимирович не надано відповідні документи на підтвердження кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника. Отже, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Найфлеш Давид Володимирович, у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 01.05.2023 13:15 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2023 13:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 01.05.2023 р. про результати моніторингу процедури закупівлі ID UA-М-2023-04-24-000105 по закупівлі товару – М'ясо (Код ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо) (Філе куряче охолоджене - Код ДК 021:2015: 15112130-6 Курятина; М'ясо свинини охолоджене (м´ясна м´якоть без кістки) – Код ДК 021:2015: 15113000-3 Свинина) за номером процедури закупівлі UA-2023-02-06-003817-а уповноважена особа Замовника надає інформацію щодо усунутих порушень. Повідомляємо, що станом на 05.05.2023 року Договір 22 від 22.02.2023 року, що укладений з ФОП Найфлейш Д.В. за результатами процедури відкритих торгів розірвано, про що свідчить укладена Додаткова угода № 2 від 05.05.2023 р., яка оприлюднена на веб порталі Уповноваженого органу. Замовником проаналізовано зауваження, викладенні у висновку ДАС Україні, щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Найфлейш Д.В., як такого, що не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим п.44 Особливостей. Замовник згоден із зауваженнями ДАС Україні в цій частині та прийнято рішення і вжито заходів наступного характеру: директором установи проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення у подальшому порушення вимог законодавства щодо проведення закупівель.
Дата публікації звіту: 05.05.2023 16:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 08.05.2023 15:04

Запити/Пояснення