-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельної-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячна, крупа пшенична з твердих сортів пшениці, крупа пшенична з м’яких сортів пшениці, рис, пшоно шліфоване, борошно пшеничне вищого гатунку, крупа гречана, пластівці вівсяні)
UA-P-2023-02-06-000220-b
Завершена
227 332.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 136.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 136.66 UAH
Номер:
2a9f8f4a6e5c4360a2007607c9e333cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 13:18 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 № 16-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 27.02.2023 № 16-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2 UA-2023-02-06-000990-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №6» Запорізької міської ради.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «03» березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №6» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 06.02.2023 № 2); тендерні пропозиції учасників; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022; укладений договір про закупівлю від 23.02.2023 № 14П-23.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником підпунктом 3.8 пункту 3 «Інша необхідна інформація та документи» Додатку 2 до ТД передбачено надання учасником торгів документів, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», зокрема акту (-ів), складеного (-их) територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР з відміткою про відсутність порушень вимог законодавства за формою затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 446.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Однак, відповідно до постанови КМУ від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено.
Отже, тендерна документація містить вимогу надання документу, не передбаченого чинним законодавством, чим не дотримано вимоги частини 3 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
03.03.2023 14:19 - 18.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2023 14:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноважена особа КНП «Міська лікарня №6» ознайомившись з рішенням Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо висновку результату моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2023-02-28-000043) по закупівлі UA-2023-02-06-000990-a , код ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельної-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячна, крупа пшенична з твердих сортів пшениці, крупа пшенична з м’яких сортів пшениці, рис, пшоно шліфоване, борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа гречана, пластівці вівсяні) який оприлюднено в електронній системі закупівель 03.03.2023 та за результатами якого встановлено, що Замовником підпунктом 3.8 пункту 3 «Інша необхідна інформація та документи» Додатку 2 до ТД передбачено надання учасником торгів документів, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», зокрема акту (-ів), складеного (-их) територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР з відміткою про відсутність порушень вимог законодавства за формою затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 446. Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однак, відповідно до постанови КМУ від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено. Отже, тендерна документація містить вимогу надання документу, не передбаченого чинним законодавством, чим не дотримано вимоги частини 3 статті 22 Закону.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», упавління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вище зазначене, Замовник звернувся до Управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області за роз’ясненням щодо надання інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому. Адже, у Замовника відсутня можливість внести зміни до тендерної документації, так як закупівля вже відбулась та укладено договір про закупівлю від 23.02.2023 № 14П-23. Звернення за роз’ясненням щодо висновку оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 06.03.2023 №04-5/5-1
За результатами звернення Замовника за роз’ясненням щодо висновку, Управлінням східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області 07.03.2023 оприлюднено роз’яснення щодо висновку результатів моніторінгу, в якому зазначено, що під час моніторингу даної процедури встановлено порушення в частині складання Замовником тендерної документації, зокрема надання документу, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Зазначене порушення не призвело до спотворення результатів торгів та не несе зобов’язань щодо розірвання договору з переможцем торгів - ФОП «Усатенко Інна Федорівна».
Уповноваженою особою КНП «Міська лікарня №6» ЗМР взято до уваги виявлені в результаті моніторингу порушення у сфері публічних закупівель. В подальшому зобов’язується вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час складання тендерної документації, проведення процедур закупівель. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель та готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог чинного законодавста.
Дата публікації звіту:
09.03.2023 08:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
04.10.2023 11:26
Запити/Пояснення
Номер:
08f1a05db9674dde9b89332444b0de6e
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
06.03.2023 13:11
Опис:
КНП «Міська лікарня №6» ознайомившись з рішенням про проведення моніторингу (ІD моніторингу UA-M-2023-02-28-000043) по закупівлі UA-2023-02-06-000990-a , код ДК 021-2015 - 15610000-7 Продукція борошномельної-круп’яної промисловості (крупа перлова, крупа ячна, крупа пшенична з твердих сортів пшениці, крупа пшенична з м’яких сортів пшениці, рис, пшоно шліфоване, борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа гречана, пластівці вівсяні) просить надати роз’яснення щодо надання інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому. Адже, у Замовника відсутня можливість внести зміни до тендерної документації, так як закупівля вже відбулась та укладено договір про закупівлю від 23.02.2023 № 14П-23.
Також стосовно інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі, повідомляємо наступне, відповідно до підпункту 1.1. Розділу 2 Тендерної документації Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звернення, щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону відсутні, що свідчить про згоду учасників з умовами тендерної документації.
Також повідомляємо, що Замовником підпунктом 3.8 пункту 3 «Інша необхідна інформація та документи» Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що у разі відсутності будь-яких документів зазначених в цій тендерній документації, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності з зазначенням причини та/або посиланням на нормативні акти. Таким чином відсутня виключна вимога надання документів визначених пунктом 3.8. додатку 2 До Тендерної документації, а саме «Документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»:
- акт (-и), складений (-і) територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР з відміткою про відсутність порушень вимог законодавства за формою затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року № 446.»
Також необхідно зазначити, що Учасник процедури, тендерна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», не надав документи стосовно вищезазначеної вимоги, але Замовником відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» було надано Учаснику 24 години на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Цим правом скористався Учасник, яким було надано Лист – роз’яснення від 15.02.2023 №455 та якого з рештою було визначено Переможцем.
Таким чином Замовником було розглянуто подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення Учасником виявлених невідповідностей, та визначено тендерну пропозицію ФОП "Усатенко Інна Федорівна", як таку, що відповідає умовам тендерної документації, та укладено договір про закупівлю від 23.02.2023 № 14П-23.
Уповноваженою особою КНП «Міська лікарня №6» ЗМР взято до уваги виявлені в результаті моніторингу порушення у сфері публічних закупівель та зобов’язується в подальшому вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час складання тендерної документації, проведення процедур закупівель. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель та готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог чинного законодавста.
Відповідно до вищевикладеного на думку Замовника відсутні виключні вимоги у тендерній документації, щодо надання документу, не передбаченого чинним законодавством, отже відсутнє порушення, щодо встановлення вимог до Тендерної документації, та дотримано вимоги частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо врахувати вищезазначене та надати роз’яснення щодо висновку результатів моніторінгу подальших дій Замовника в світі того, що договір закупівлі заключено 23.02.2023.
Номер:
55c847231cd0489da8c05fc233f009ed
Назва:
Роз’яснення щодо висновку результатів моніторінгу
Дата опублікування:
07.03.2023 14:47
Опис:
Під час моніторингу даної процедури встановлено порушення в частині складання Замовником тендерної документації, зокрема надання документу, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Зазначене порушення не призвело до спотворення результатів торгів та не несе зобов’язань щодо розірвання договору з переможцем торгів - ФОП «Усатенко Інна Федорівна».