-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання І групи (дуб, бук, ясен, граб), деревина дров’яна непромислового використання ІІ групи (сосна, вільха), деревина дров’яна непромислового використання ІІІ групи (ялина, кедр, ялиця, осика, липа, тополя, верба))
Торги відмінено
2 377 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 888.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 888.00 UAH
Номер:
6e0f0ab7ed5d4a1baa32d6f176bcc97f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 16:49 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2023 №45-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.05.2023 №45-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-02-05-000347-a 05.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 38 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03 лютого 2023 року №23), тендерні пропозиції ДП «Хмільницький райагроліс» ВОКСЛП «Віноблагроліс», ФОП «Алєксєєв Валентин Володимирович», протокол уповноваженої особи від 19 травня 2023 року №148 та пояснення від 19 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 19 травня 2023 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що не розміщував вказане обґрунтування.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Постанови №1178 строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «Алєксєєв Валентин Володимирович» Замовником здійснювався в період з 23 березня 2023 року по 19 травня 2023 року, тобто понад п’ять робочих днів.
При цьому, відповідно до пояснення Замовника, наданого на запит Управління, уповноваженою особою у визначений строк не розглянуто тендерну пропозицію учасника ФОП «Алєксєєв Валентин Володимирович», чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 38 Постанови №1178.
В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі протоколу уповноваженої особи від 19 травня 2023 року №148 закупівля відмінена у зв’язку неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
22.05.2023 16:13 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2023 16:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення (протокол №148 від 19.05.2023) про відміну закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
29.05.2023 12:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Замовником усунунуто порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
29.05.2023 13:12
Запити/Пояснення
Номер:
40549f0f82ca4d2b867933155afe3706
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2023 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (деревина дров’яна непромислового використання І групи (дуб, бук, ясен, граб), деревини дров’яної непромислового використання ІІ групи (сосна, вільха), деревини дров’яної непромислового використання ІІІ групи (ялина, кедр, ялиця, осика, липа, тополя, верба)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-05-000347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП «Алєксєєв Валентин Володимирович» здійснюється з 23 березня 2023 року, тобто понад п’ять робочих днів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
60c2d16d33e24edeb0b7b0e48c6c7ad6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.05.2023 22:45
Опис:
На Ваш запит від 16.05.2023 уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради не розміщувалося.
2) Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради у визначений строк не розглянуто тендерну пропозицію учасника ФОП «Алєксєєв Валентин Володимирович».
3) Уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради прийнято рішення (протокол №148 від 19.05.2023) про відміну закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.