- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (плитка для підлоги, плитка для стін)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                160 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
        мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
                    Номер:
                    36cd34d6ab2b4576964d242ddeedf600
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2023-05-16-000051
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    16.05.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    16.05.2023 16:46 - 07.06.2023 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2023 №45-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області	   Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.05.2023 №45-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-02-03-016257-a 03.02.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19, абзацу 2 пункту 28, пункту 35 та абзаців 2 та 3 пункту 44, абзацу 4 пункту 46 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 05  червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Ліцей №5 Козятинської міської ради Вінницької області» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03 лютого 2023 року №28), тендерну пропозицію ФОП «Литвиненко Вікторія Олександрівна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 лютого 2023 року №35, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22 лютого 2023 року №6 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 28 лютого 2023 року №1 та пояснення від 24 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи, складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178, а саме: 
- пунктом 1 розділу 5 тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 35 Постанови №1178, яким зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону;
- пунктом 2 розділу 6 тендерної документації зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 46 Постанови №1178, яким зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
- пункт 4 розділу 6 тендерної документації та пункт 11.15 розділу ХІ проекту договору, який є додатком №3 до тендерної документації, містять перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема у разі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178, яким визначено, що одним із випадків щодо зміни істотних умов договору є погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
- пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, інформації (документів, встановлених в додатку 1 тендерної документації (для переможця) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, чим порушено вимогу абзацу 3 пункту 44 Постанови №1178, яким визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону;
- підпунктом 2 пункту 2 додатку 1 тендерної документації зазначено, що переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати скановану копію з оригіналу документа (-ів) або інформацію, видану відповідним органом, який має такі повноваження, що діє станом на дату подання документа відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, чим порушено вимогу абзацу 2 пункту 44 Постанови №1178, яким визначено, що замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. 
Крім того, абзацом 2 пункту 28 Постанови №1178 визначено, що замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Однак, Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178.
Згідно з абзацом 3 пункту 44 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
При цьому, переможцем торгів ФОП «Литвиненко Вікторія Олександрівна» не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимогу абзацу 3 пункту 44 Постанови №1178.
Відповідно до вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури в разі якщо переможець процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП «Литвиненко Вікторія Олександрівна», у зв’язку із ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178, та уклав з ним Договір.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    05.06.2023 16:33 - 20.06.2023 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    05.06.2023 16:33
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Інформація про усунення порушень: припинення зобов'язань за договором
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    09.06.2023 15:41
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    6807b2e9d9d5463fb31e8bb948d55328
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    19.05.2023 10:04
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    25.05.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі конструкційних матеріалів (плитка для підлоги, плитка для стін) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-03-016257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Литвиненко Вікторія Олександрівна», у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178) (додаток 1 тендерної документації)?
3. З яких підстав тендерна документація, складена не у відповідності до вимог, визначених Постановою №1178, а саме:
- в додатку 1 тендерної документації зазначено, що переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати скановану копію з оригіналу документа (-ів) або інформацію, видану відповідним органом, який має такі повноваження, що діє станом на дату подання документа відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, тоді як у абзаці 2 пункту 44 Постанови №1178 встановлено, що замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності?
- в пункті 1 розділу 5 тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону, тоді як у пункті 35 Постанови №1178 встановлено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону?
- яким чином дотримано вимоги абзацу 3 пункту 44 Постанови №1178, оскільки в пункті 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, інформації (документів, встановлених в додатку 1 тендерної документації (для переможця) шляхом оприлюднення їх в  електронній системі закупівель?
- чому у пункті 4 розділу 6 тендерної документації та у проєкті договору (додаток 3 тендерної документації), випадки для зміни істотних умов договору не відповідають випадкам, визначеним пунктом 19 Постанови №1178?
- яким чином дотримано вимоги абзацу 4 пункту 46 Постанови №1178, оскільки в пункті 2 розділу 6 тендерної документації зазначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі?
- яким чином дотримано вимогу абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178, якою встановлено, що замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів?
4. Чому оголошення про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не містить коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    8b9e55f049e84b9097edb59f1c525dec
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    24.05.2023 22:32
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    1.	Обґрунтування  розміру витрат, технічних та якісних характеристик здійснено шляхом вивчення ціньової пропозиції предмету закупівлі (плитка для підлоги, плитка для стін) обʼєктів торгівлі м. Козятин Хмільницького району Вінницької області. Під час розрахунку враховані потреби закладу у закупівлі будівельних товарів для проведення ремонтних робіт господарським способом харчоблоку ліцею згідно вимог  НАССР.
https://kozyatynschool5.wixsite.com/main/admissions
2.	У разі, якщо певний відкритий державний  реєстр інформацію у якому зобов’язаний перевіряти замовник тимчасово не працює на період дії воєнного стану чи у зв’язку з іншими надзвичайними подіями (аварійними відключеннями електроенергії та відсутність постійного Інтернет-зʼєднання), учасник/учасник-переможець може подати довідку в довільній формі на підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі. наданих учасником/учасником-переможцем (довідки додаються). 
3.	Невідповідність тендерної документації:
-	Враховуючи абзац 2 пункту 44 Постанови №1178, замовник не перевіряє переможця процедури на відповідність підстави, визначеної пункт 13 частини першої статті 17 Закону. В пункті 2 Розділу 5 Інші умови тендерної документації вказано: 
3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
4.  Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Проте переможець надав відповідну довідку. Вказане зауваження прийняте до уваги і буде враховано у проведенні майбутніх закупівель;
-	У відповідності до пункту 35 Постанови №1178: «Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону». Система автоматично визначає проведення аукціону без особистого втручання інших осіб та вказує «Аукціон не проводився»;
-	переможцем процедури оприлюднено в електронній системі закупівель документи на вимогу абзацу 3 пункту 44 Постанови №1178 до оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Вказане зауваження прийняте до уваги і буде враховано у проведенні майбутніх закупівель;
-	У пункті 4 розділу 6 тендерної документації та пункті 11.15. договору (додаток 3 тендерної документації) не відповідає лише підпункт 2 пункту 19 Постанови № 1178 (сума договору/ціна за одиницю товару не була збільшена з моменту підписання договору). Вказане зауваження прийняте до уваги і буде враховано у проведенні майбутніх закупівель;
-	Договір укладено протягом 7 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю;
-	В тендерній документації вказано, що «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник  не є платником ПДВ». Вказане зауваження прийняте до уваги і буде враховано у проведенні майбутніх закупівель.
4.	В оголошенні  про проведення відкритих торгів вказано заповнено всі обовʼязкові поля код товару за кожною позицією (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (плитка для підлоги, плитка для стін) та після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. 
Вказані зауваження прийняті до уваги і будуть враховані у проведенні майбутніх закупівель. 
                
                        