Персональний комп’ютер з предвстановленою операційною системою
Торги без аукціону. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Завершена
76 688 385.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 383 441.93 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:13.07.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:14.07.2023 11:45 - 05.08.2023 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-02-03-015622-a 03.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» та ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 03.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ВАЛТЕК» (далі – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК»), товариства з обмеженою відповідальністю «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» (далі – ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ»), повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2023, договір від 09.03.2023 № 080323-01Е на суму 57 212 400,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 20.03.2023 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 19.07.2023.
Період усунення порушень:31.07.2023 17:36 - 04.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:31.07.2023 17:36
Запити/Пояснення
75549
Номер:1c9fb83c621940f8b38ad14893e7e118
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:18.07.2023 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:22.07.2023 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 vynohradov.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Персональний комп’ютер з предвстановленою операційною системою» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-015622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцями процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
75668
Номер:8e4a254cb9604213a55d425180a0cbe9
Назва:Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки п’яти пропозицій потенційних постачальників щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не перевищує середнього значення таких пропозицій: ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС» – 76 688 385,00 грн., ТОВ "ТД ПАРТНЕР АЙ ТІ" – 85 165 161,00 грн., ТОВ "УЛІС Сістемс" – 99 979 920,00 грн., ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" - 82 732 800,00 грн., ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" - 105 076 702,50 грн. (Комерційні пропозиції додаються). Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу персональних комп’ютерів, що закуповувались: 3475 шт. Середнє арифметичне значення, згідно отриманих пропозицій складає - 89 928 593,70 грн. з ПДВ. Для розрахунку очікуваної вартості обрана вартість нижче середньо-ринкової за мінімальною комерційною пропозицією відповідно до фінансування, що склала 76 688 385,00 грн. (сімдесят шість мільйонів шістсот вісімдесят вісім тисяч триста вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні товари.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: АТ «Укрпошта» є єдиним національним оператором поштового зв’язку та має близько 11000 відділень, які забезпечують покриття у 100% населених пунктів України та надає поштові, логістичні, фінансові й торговельні послуги для приватних осіб та корпоративних клієнтів. Для своєчасного забезпечення діяльності товариства необхідне облаштування комп’ютерною технікою робочих місць працівників. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики товару, який закуповується, повністю відповідають потребам користувачів. Технічні та якісні характеристики відповідають діючим галузевим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2023 році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2023-02-03-015622-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»).
3. Переможцем процедури закупівлі ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" виконано вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в електронному вигляді забезпечення виконання договору з урахуванням положень розділу 7 договору про закупівлю, проєкт якого наведено в додатку 6 до тендерної документації, – оригінал гарантії виконання зобов’язань за № G0323/8189, виданої Акціонерним товариством комерційний банк "ПРИВАТБАНК", у розмірі 5 % (п’яти відсотків) вартості Договору, а саме 2 860 620,00 грн. (два мільйони вісімсот шістдесят тисяч шістсот двадцять гривень 00 копійок). ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: «08» березня 2023 року по «31» грудня 2023 року включно. (Гарантія виконання зобов’язань № G0323/8189 додається).
Додатки: 1. Комерційні пропозиції ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС», ТОВ "ТД ПАРТНЕР АЙ ТІ", ТОВ "УЛІС Сістемс", ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ", ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК". 2. Банківська гарантія № G0323/8189
Уповноважена особа Анісіфорова С.А.