-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015(CPV) – 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Завершена
571 336.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 856.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 856.68 UAH
Номер:
2c22485269f04411a14fc0e7cbf26ab1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
27.02.2023 10:59 - 21.03.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2023 №9-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.02.2023 №9-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-02-03-015520-a 03.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП Коритан Любов Миколаївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛІЦЕЮ №5 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Коритан Любов Миколаївна, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2023 №03/2, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2023 року, договір про закупівлю послуг з організації шкільного харчування від 22.02.2023 №2, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.03.2023 року.
Період усунення порушень:
08.03.2023 10:03 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2023 10:03
Запити/Пояснення
Номер:
2ba3dfa4561f4e0c8f0917dbd25e0784
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.03.2023 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015(CPV) – 55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 послуги з організації шкільного харчування))»(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-03-015520-a) та відповідно до пунктів6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовником у Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема: досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати:
2.1 Довідку щодо виконаних договорів з надання аналогічних послуг (не менше одного), за формою;
2.2. Копії виконаних договорів зазначених у довідці з усіма додатками (за наявності).
Під терміном «аналогічний договір» в розумінні цієї документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги, що є предметом закупівлі.
2.3 Оригінал відгуку керівника навчального закладу, або інших керівників про співпрацю, де надавались аналогічні послуги.
.
Чи враховано замовником, що учасником ФОП Коритан Любов Миколаївна у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку від 09.02.2023 №27, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договори від 18.02.2022 №3 та від 19.01.2022 №1, однак не надано підтвердження виконання договорів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно (при потребі) долучити документальне підтвердження.
Номер:
76b1c73e353347358c51f7df2097075b
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.03.2023 13:31
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області надаємо наступне пояснення.
Замовником у Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема досвіду виконання аналогічного договору, вимагається від учасника надати:
2.1 Довідку щодо виконаних договорів з надання аналогічних послуг (не менше одного), за формою;
2.2. Копії виконаних договорів зазначених у довідці з усіма додатками (за наявності).
Під терміном «аналогічний договір» в розумінні цієї документації є договір на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги, що є предметом закупівлі.
2.3 Оригінал відгуку керівника навчального закладу, або інших керівників про співпрацю, де надавались аналогічні послуги.
Учасником - Фізичною особою підприємцем ФОП Коритан Любов Миколаївною у складі тендерної пропозиції надано вказану довідку від 09.02.2023 №27, в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договори від 18.02.2022 №3 та від 19.01.2022 №1 та, відповідно, надано копії вказаних договорів. Слід зазначити, що Замовником не вимагалось у тендерній документації саме підтвердження виконання аналогічного договору.
Таким чином, учасником підтверджено такий кваліфікаційний критерій, як досвід виконання аналогічного договору.