• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Насіння гібриду кукурудзи ДМС Галант, Насіння гібриду кукурудзи ДМС 2715, Насіння гібриду кукурудзи Домінанта

Завершена

1 393 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 937.00 UAH
Номер: 590cb3450b5a420da11e19f27d9e637e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-27-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 27.03.2023 16:34 - 18.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.03.2023 № 17-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 27.03.2023 №17-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-03-014237-a, 03.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 40, підпунктів 2,3 пункту 41 Особливостей. За результатами моніторингу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Черкаської дослідної станції біоресурсів національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 03.02.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «АГРО ДОБРОБУТ» (далі – ПП «АГРО ДОБРОБУТ»); протокол від 21.02.2023 №09/23; вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ПП «АГРО ДОБРОБУТ» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримані 10.04.2023 та 14.04.2023 в електронній системі закупівель; договір від 02.03.2023 № 260101; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «АГРО ДОБРОБУТ», а надав йому 24 години для виправлення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які були відсутні в тендерній документації. Так, відповідно до підпункту 6.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, пунктом 6.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, якщо Учасник не є безпосереднім виробником товару, що є предметом даної закупівлі, то для підтвердження можливості здійснити поставку, Учасник має підтвердити наявність відносин з виробником (оригінатором) або його офіційним представником на території України. Для підтвердження останній має надати у складі тендерної пропозиції документ договірного характеру, що підтверджує наявність правовідносин між Учасником та виробником (оригінатором або його офійним представником на території України) на отримання товару, що є предметом даної закупівлі; або сумарний ваучер агропартнера на 2023 від виробника (оригінатора або його офійного представника на території України); або лист від виробника (оригінатора або його офійного представника на території України) в якому зазначено, що організація, яка надає такий лист є офіційним дистриб’ютором (субдистриб’ютором) або має можливість поставити на користь Замовника товар, що є предметом даної закупівлі. Також, пунктом 1.3. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає копії патентів на сорти рослин, що є предметом даної закупівлі. Проте, ПП «АГРО ДОБРОБУТ» в тендерній пропозиції не надано вищезазначені документи. Відповідно до пункту 40 Особливостей встановлено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у тендерній пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 40 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція ПП «АГРО ДОБРОБУТ» підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що переможець процедури закупівлі ПП «АГРО ДОБРОБУТ» у строк, що не перевищує чотири дні з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, не надав документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей та не дотримався вимог підпункту 5.5 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Так, згідно з підпунктом 5.5 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Отже, на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «АГРО ДОБРОБУТ», так як, ним не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. Крім того, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, Замовником пояснення надані з порушенням строків, передбачених частиною п’ятої статті 8 Закону, а саме: запит було оприлюднено 04.04.2023, а пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель 10.04.2023.
Період усунення порушень: 14.04.2023 11:51 - 29.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2023 11:51

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 23-53/2023
Дата відкриття провадження: 22.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 3/707/1083/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-02-03-014237-a повідомляємо, що зобов’язань за договором №260101 від 02 березня 2023 року припинено за згодою сторін згідно додаткової угоди № 1 від 21.04.2023 року, яка додається. Відповідно зауваження визначені висновком враховано в роботі і надалі подібні дії вчинятися не будуть.
Дата публікації звіту: 21.04.2023 15:53

Запити/Пояснення