-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів)
Завершена
623 597.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 235.97 UAH
мін. крок: 1% або 6 235.97 UAH
Номер:
201b6475599f4e408adeffd1a145e8a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-07-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2023 00:00
Період моніторингу:
08.03.2023 15:11 - 30.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2023
№6-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 06.03.2023 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2023-02-03-011934-а 03.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та підпункту 2 пункту 19 Особливостей № 1178 .
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та приведення у відповідність умов Договору в частині внесення змін до підпункту 2 пункту 11.3 Розділу XI «Інші умови» відповідно до вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей № 1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганський обласний клінічний онкологічний диспансер» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 03.02.2023 року, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» (далі - ТОВ «Волиньфарм»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2023, договір про закупівлю від 21.02.2023 № 21 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.03.2023 року.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного закону, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника Поспехова Антоніна Василівна (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Однак, Замовник у пункті 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не надав опис та приклади формальних помилок, що не відповідає Наказу Мінекономрозвитку №710.
Також моніторингом встановлено, що у підпункті 2 пункту 11.3 Розділу XI «Інші умови» проєкт договору, який є додатком №4 до тендерної документації, містить перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема у разі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 19 Особливостей № 1178, яким визначено, що одним із випадків щодо зміни істотних умов договору є погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Період усунення порушень:
30.03.2023 16:09 - 14.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2023 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів) 30.03.2023 р. в електронній системі було оприлюднено висновок за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та підпункту 2 пункту 19 Особливостей № 1178 .
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та приведення у відповідність умов Договору в частині внесення змін до підпункту 2 пункту 11.3 Розділу XI «Інші умови» відповідно до вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей № 1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання вимоги замовником результати даного моніторингу прийняті до уваги, з уповноваженою особою проведена відповідна робота щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм чинного законодавства у своїй подальшій роботі. Протягом квітня планується участь уповноваженої особи в ONLINE- навчанні для замовників. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавств.
Також, замовником 04.04.2023 було укладено та оприлюднено в електронній системі Додаткову угоду №1 до Договору №21 від 21.02.2023. в якій сторони дійшли згоди підпункт 2 пункту 11.3 Розділу ХІ Договору №21 від 21.02.2023 викласти в наступній редакції: «2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;» (копія додається).
Дата публікації звіту:
06.04.2023 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
949e6fc1e6dc4602b106a862c31b681a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.03.2023 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-02-03-011934-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3dd9a89cec2d4d5d8e56244d4b1a1552
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.03.2023 10:53
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по предмету код ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів) надаємо пояснення щодо: 1) надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
1.Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена Замовником у відповідності до пп. 2 п. 1 розділу ІІІ Методики, а саме: методом порівняння ринкових цін. Відтак, було направлено не менше 3-х запитів цінових пропозицій та отримані відповіді від можливих надавачів. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) №1266 від 16.12.2020 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» було внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 (далі – Постанова №710) «Про ефективне використання державних коштів», а саме, Постанову №710 доповнено пунктом 41такого змісту:
«41. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Відповідно річного плану Замовника (ідентифікатор плану: UA-P-2023-02-03-002801-c), джерелом фінансування закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019:57925 Предметне скло / слайд для мікроскопії ІВД; 43761 - Пробірка центрифужна, нестерильна, IVD; 43375 - піпетка з ручним заповненням; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 62011 - Штатив для пробірок до приладу / аналізатору ІВД; 61296 - Мікропланшет IVD, планшет для серологічних реакцій; 35413 - Загальна лабораторна тара, багаторазово; 43845 - Змішувач лабораторний стандартний; 43375 - Піпетка з ручним заповненням; 34629 - Спринцівка, ручна, стерильна; 30537- Ретикулоцити, підрахунок клітин IVD, контрольний матеріал; 60755 - Набір для урологічних загально хірургічних процедур, що не містить лікарські засоби, одноразового використання; 44059 - Одноразовий акушерсько-гінекологічний хірургічний набір, що не містить лікарських засобів) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-03-011934-a) є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ).
Постановою КМУ №1086 від 24 грудня 2019 року «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство охорони здоров’я (далі – МОЗ), а розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
Відповідно п. 2 ст. 22 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) Замовник не є суб’єктом господарювання державного сектора економіки. Натомість, відповідно п.1 ст. 78 ГКУ, Замовник – є тим суб’єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління. Крім того, у відповідності до п. 3 ст. 78 ГКУ майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві оперативного управління. Під правом оперативного управління, згідно п.1 ст. 137 ГКУ, визнається речове право суб'єкта господарювання, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом) для здійснення некомерційної господарської діяльності, у межах, встановлених ГКУ та іншими законами, а також власником майна (уповноваженим ним органом).
Відтак, кошти, які Замовник отримує від НСЗУ, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Отже, враховуючи викладене вище, публікація обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовником на сторінках власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) не здійснювалась.