• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви (Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para 12 Extend: 1 x 2.5 мл (41821 - Багатокомпонентний клінічний хімічний контроль, аналізований, абнормальний), Лізуючий розчин ERBA Lyse-Diff (61165 - Реагент для лізису клітин крові ІВД), Розчин для очищення ERBA Cleaner (63377 - Засіб очищення приладу / аналізатора ІВД), Розчин ділюента ERBA Diluent-Diff (42651- Буферний ізотонічний сольовий розчин, IVD), Розчин для очищення ERBA Hypoclean CC (59058 — Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматизованних систем), Контрольна сироватка ТруЛаб Норма 5ml (30213 Множинні ферменти клінічної хімії IVD, контрольний матеріал), Холестерин FS (53359 Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз), Глюкоза FS, GOD-PAP метод (53301, Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз), Еозин за Май-Грюнвальдом (42959 Барвник Май-Грюнвальда, IVD), Азур-еозин фарбник за Романовським (44946 Фарбування за Романовським IVD, набір), Набір реактивів «Азофенол С» (54551 Скринінг біологічних рідин на приховану кров IVD, реагент)

Завершена

188 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 215.00 UAH
Номер: c20ae5d89cc642fdabf8910073d14923
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.02.2023 17:10 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.02.2023 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2023-02-03-008927-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 - ТОВ «ІНТЕРМЕДИКА-Україна» та ФОП Неліпа Майя Володимирівна, по лоту № 2 - ПП «Медісан» та по лоту № 3 - ТОВ «МК Квертімед-Україна», відповідності умов договорів по лотах № 2 та № 3 умовам тендерної пропозиції переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерні пропозиції учасників по лоту № 1 - ТОВ «ІНТЕРМЕДИКА-Україна» та ФОП Неліпа Майя Володимирівна, по лоту № 2 - ПП «Медісан» та по лоту № 3 - ТОВ «МК Квертімед-Україна», протокольні рішення уповноваженої особи від 13.02.2023 № 43-45, від 15.02.2023 № 46, від 16.02.2023 № 47, повідомлення про намір укласти договори від 13.02.2023 та від 16.02.2023, договори про закупівлю по лоту № 2 від 21.02.2023 № 63 та по лоту № 3 від 22.02.2023 № 1402/8, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 27.02.2023 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення, саме: - в порушення пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником в тендерній документації не зазначено інформації щодо електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками; - в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктами 1, 2, 4, 7-11 частини 1 статті 17 Закону; - в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, технічна специфікація (вимоги) Замовника (Додаток № 2 по лоту № 3 тендерної документації) містить посилання на виробника, що характеризує продукт (ДиаСис Диагностик Системз ГмбХ) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Період усунення порушень: 28.02.2023 18:12 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2023 18:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу №UA-M-2023-02-22-000090 закупівлі за предметом «Лабораторні реактиви» (далі — Закупівля) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що уповноважену особу (фахівця з публічних закупівель), якою було допущено порушення вимог пунктів 2, 17 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей, було притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації звіту: 06.03.2023 15:00

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом оголошення догани.
Дата публікації: 07.03.2023 09:59

Запити/Пояснення