-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Кількість - 1 послуга варто розуміти обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку № 2 тендерної документації Місце надання послуги – пост № 1 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008
Завершена
1 079 190.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 395.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 395.95 UAH
Номер:
7af9456464aa43f39cc9a368fd91302a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 16:09 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 № 108
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023 № 108.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-03-007820-a, 03.02.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛЕВ-2» та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення вимог вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «ЛЕВ-2» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Державний природознавчий музей Національної академії наук України» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-02-003376-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану ТОВ «ОХОРОНА 24» вимогу щодо усунення порушень при проведенні процедури закупівлі (щодо вимог тендерної документації) та опубліковану відповідь Замовника на таку вимогу; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «ЛЕВ-2» (далі - ПП «ЛЕВ-2»); опубліковане в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПП «ЛЕВ-2» та опубліковані вказани учасником документи на усунення такх невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «ЛЕВ-2» як переможцем документи; договір від 03.03.2023 №0323/ОХ; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За умовами пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з розділом 1 Додатку №1 до тендерної документації). Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження визначено в розділі 1 Додатку №1.
Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерівю «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозції повинен надати в довільній формі, яка містить інформацію про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів (не менше 8 охоронців), а також наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- скан-копіями сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду (на кожного охоронника, який відображений учасником в довідці);
- копією медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції).
Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, який зареєстровано в Мінюсті України 23.07.2007 за №846/14113 (далі – Порядок №246).
Згідно з пунктом 2.16 Порядку №246 результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників заносяться до картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі - Картка працівника) за формою, зазначеною у додатку 7, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 №302). У Картці працівника зазначаються скарги працівника на стан здоров'я, анамнез, результати медичного огляду, лабораторних, функціональних та інших досліджень, діагноз, висновок про професійну придатність працівника працювати за своєю професією. Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається комісії з проведення медичних оглядів закладів охорони здоров'я (далі – Комісія) під час проведення медичних оглядів. На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8 Порядку №246.
Отже, Картка працівника (додаток 7 Порядку №246) та медична довідка (додаток 8 Порядку №26) є різними документами, Картка працівника повинна зберігатися у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд, та є підставою для видачі медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника.
Як зазначено вище, Замовником у тендерній документації (підпункт 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку №1) встановлено вимогу щодо надання саме медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції).
У складі тендерної пропозиції учасником ПП «ЛЕВ-2» надано довідку (від 09.02.2023 №02-02) про наявність в учасника працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів, у кількості 8 охоронників, а саме: Недовіз Р.Я., Фігель І.М., Флюнт Ю.І., Нижник В.І., Недовіз Я.Б., Гасяк .Б., Негер І.С. та Березовець В.В.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ПП «ЛЕВ-2» у складі тендерної пропозиції не надано копій медичних довідок охоронників Флюнта Ю.І. та Недовоза Я.Б., чим недотримано вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Крім того встановлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛЕВ-2» копії Картки працівника (додаток 7 до Порядку №246) Флюнта Ю.І. вказано дату його народження – 31.03.1962, тоді як у наданих учасником копіях сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду (№893301) та довідки про проходження психіатричного огляду (№968783) на Флюнта Ю.І. вказано дату народження – 27.05.1962. Аналогічно, у Картці працівника Негера І.С. вказано дату народження – 08.02.1971, тоді як у копіях сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду (№975803) та довідки про проходження психіатричного огляду (№611634) вказано дату народження – 02.08.1971.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ЛЕВ-2», а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від від 03.03.2023 №0323/ОХ.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛЕВ-2» та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
25.04.2023 15:41 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2023 15:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) (UA-2023-02-03-007820-a) від 25 квітня 2023 року повідомляємо наступне:
З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №0323/ОХ від 03 березня 2023 року. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Постачальника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №0323/ОХ від 03 березня 2023 року буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
27.04.2023 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
73b5018386cf4dcdb3c066798df9abb2
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.04.2023 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-02-03-007820-a, яка проводилась Державним підприємством «Державний природознавчий музей Національної академії наук України» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f94427d9d236496aac4ef771b21b7e63
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.04.2023 14:22
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, а саме сайту Prozorro та сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до діючих тарифів та нормативів, встановлених законодавством для даного виду послуг. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, Закону України «Про охоронну діяльність» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартіву сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме музейних закладів щодо здійснення охорони приміщення та матеріальних цінностей, які знаходяться на території Замовника на 2-х постах цілодобово, по одному посту на кожен Об’єкт, у тому числі у святкові та вихідні дні:
– пост № 1 центральна прохідна Замовника - за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 – цілодобова охорона (4 охоронця).
- пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008. – цілодобова охорона (4 охоронця).
2. Щодо інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Переможець процедури закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи (надаємо в складі пояснення), а саме:
1) КЕРІВНИК ПП ЛЕВ-2 (наказ)
2) ПРОТОКОЛ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ ПП ЛЕВ-2 (протокол)
3) КОПІЯ ЛІЦЕНЗІЇ (завірена ліцензія)
4) Ліцензія ЛЕВ-2 (ліцензія)
Номер:
ff79ae9f0bd04edba45ce98f7c4a46fb
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2023 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-02-03-007820-a, яка проводилась Державним підприємством «Державний природознавчий музей Національної академії наук України» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи зберігаються на території Замовника музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання ?
Слід зазначити, що на час проведення моніторингу доступ до Державного реєстру національного культурного надбання, розміщеного на офіційному сайті Міністерства культури та інформаційної політики України (https://mkip.gov.ua) відсутній.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6b91d2c11b5a450a9a77a2e528d784e1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.04.2023 12:46
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Чи зберігаються на території Замовника музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання?
Відповідно до статті 16 Закону України «Про музеї та музейну справу» передбачено, що унікальні музейні предмети, музейні колекції, музейні зібрання Музейного фонду України та предмети музейного значення, що підлягають внесенню до Музейного фонду України і мають виняткове художнє, історичне, етнографічне та наукове значення, незалежно від форми власності і місця зберігання вносяться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах культури та мистецтв до Державного реєстру національного культурного надбання. Положення про Державний реєстр національного культурного надбання затверджується Кабінетом Міністрів України. Порядок віднесення музейних предметів Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання та умови їх зберігання затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах культури та мистецтв.
Виходячи з вище сказаного, на території Державного природознавчого музею Національної академії наук України не зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання.