• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Кількість - 1 послуга варто розуміти обсяг надання послуг відповідно до технічних вимог Додатку № 2 тендерної документації Місце надання послуги – пост № 1 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Театральна, 18, Львів, Львівська область, Україна, 79008 пост № 2 центральна прохідна Замовника за адресою: вул. Судова, 5, Львів, Львівська область, Україна, 79008

Завершена

1 079 190.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 395.95 UAH
Номер: 7af9456464aa43f39cc9a368fd91302a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 04.04.2023 16:09 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.04.2023 № 108 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023 № 108. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-03-007820-a, 03.02.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛЕВ-2» та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення вимог вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «ЛЕВ-2» щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Державний природознавчий музей Національної академії наук України» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-02-003376-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану ТОВ «ОХОРОНА 24» вимогу щодо усунення порушень при проведенні процедури закупівлі (щодо вимог тендерної документації) та опубліковану відповідь Замовника на таку вимогу; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «ЛЕВ-2» (далі - ПП «ЛЕВ-2»); опубліковане в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПП «ЛЕВ-2» та опубліковані вказани учасником документи на усунення такх невідповідностей; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «ЛЕВ-2» як переможцем документи; договір від 03.03.2023 №0323/ОХ; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За умовами пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з розділом 1 Додатку №1 до тендерної документації). Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження визначено в розділі 1 Додатку №1. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерівю «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник у складі тендерної пропозції повинен надати в довільній формі, яка містить інформацію про працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів (не менше 8 охоронців), а також наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копіями сертифікатів (довідок) про проходження працівниками наркологічного огляду та психіатричного огляду (на кожного охоронника, який відображений учасником в довідці); - копією медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції). Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, який зареєстровано в Мінюсті України 23.07.2007 за №846/14113 (далі – Порядок №246). Згідно з пунктом 2.16 Порядку №246 результати попереднього (періодичних) медичного огляду працівників заносяться до картки працівника, який підлягає попередньому (періодичним) медичному огляду (далі - Картка працівника) за формою, зазначеною у додатку 7, і до Медичної картки амбулаторного хворого (форма 025/о, затверджена наказом МОЗ України від 27.12.99 №302). У Картці працівника зазначаються скарги працівника на стан здоров'я, анамнез, результати медичного огляду, лабораторних, функціональних та інших досліджень, діагноз, висновок про професійну придатність працівника працювати за своєю професією. Картка працівника містить конфіденційну інформацію, зберігається у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд на підставі укладеного договору з роботодавцем протягом трудової діяльності працівника, надається комісії з проведення медичних оглядів закладів охорони здоров'я (далі – Комісія) під час проведення медичних оглядів. На підставі Картки працівника Комісією видається працівнику медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника за формою, зазначеною у додатку 8 Порядку №246. Отже, Картка працівника (додаток 7 Порядку №246) та медична довідка (додаток 8 Порядку №26) є різними документами, Картка працівника повинна зберігатися у закладі охорони здоров'я, що проводить медичний огляд, та є підставою для видачі медичної довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. Як зазначено вище, Замовником у тендерній документації (підпункт 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку №1) встановлено вимогу щодо надання саме медичної довідки про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції). У складі тендерної пропозиції учасником ПП «ЛЕВ-2» надано довідку (від 09.02.2023 №02-02) про наявність в учасника працівників, які будуть здійснювати охорону об’єктів, у кількості 8 охоронників, а саме: Недовіз Р.Я., Фігель І.М., Флюнт Ю.І., Нижник В.І., Недовіз Я.Б., Гасяк .Б., Негер І.С. та Березовець В.В. Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що учасником ПП «ЛЕВ-2» у складі тендерної пропозиції не надано копій медичних довідок охоронників Флюнта Ю.І. та Недовоза Я.Б., чим недотримано вимог підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Крім того встановлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛЕВ-2» копії Картки працівника (додаток 7 до Порядку №246) Флюнта Ю.І. вказано дату його народження – 31.03.1962, тоді як у наданих учасником копіях сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду (№893301) та довідки про проходження психіатричного огляду (№968783) на Флюнта Ю.І. вказано дату народження – 27.05.1962. Аналогічно, у Картці працівника Негера І.С. вказано дату народження – 08.02.1971, тоді як у копіях сертифікату про проходження профілактичного наркологічного огляду (№975803) та довідки про проходження психіатричного огляду (№611634) вказано дату народження – 02.08.1971. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «ЛЕВ-2», а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір від від 03.03.2023 №0323/ОХ. 2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ЛЕВ-2» та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 25.04.2023 15:41 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2023 15:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) (UA-2023-02-03-007820-a) від 25 квітня 2023 року повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про розірвання Договору №0323/ОХ від 03 березня 2023 року. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Постачальника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №0323/ОХ від 03 березня 2023 року буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 27.04.2023 16:58

Запити/Пояснення