-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул.Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
5 640 019.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 200.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 200.10 UAH
Номер:
efa45a8900b6415194dabcaa62102804
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-23-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2023 00:00
Період моніторингу:
23.03.2023 12:11 - 14.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-02-03-003812-a 03.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2023 № 6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АМС БУД» та ТОВ «СТРІМТЕХ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2023 № 8.8.2023 та від 20.02.2023 №10.10.10.2023, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2023, договір від 02.03.2023 №84-КР, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.03.2023.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.
Проте, Переможцем не надано інформацію або довідку щодо залучення чи незалучення до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця, що не відповідає вимогам пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлених Замовником.
Підпунктом 2.4 пункту 2 Додатку 1 до ТД Замовником встановлена вимога наявності на підприємстві інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.
Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового.
Однак, ТОВ «СТРІМТЕХ» не надано сертифікат інженера з охорони праці, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового, чим не дотримано вимоги підпункту 2.4 пункту 2 Додатку 1 до ТД.
Крім того, підпунктом 2.5 пункту 2 Додатку 1 до ТД Замовником встановлена вимога щодо наявності на підприємстві сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації з наданням підтверджуючих документів завірених печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»).
В довідці про наявність інженерно технічного персоналу, інженером кошторисником зазначено Шульгу Ольгу Олександрівну, проте, підтверджуючі документи, що вимагались Замовником, ТОВ «СТРІМТЕХ» не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 2.5 пункту 2 Додатку 1 до ТД.
Згідно з підпунктом 2.7 пункту 2 Додатку 1 до ТД учасники повинні підтвердити наявність у працівників робітничих професій (не менше 5-ти осіб) посвідчень і протоколів з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Крім цього, необхідно надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії). Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники робітничих професій працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку).
Однак, Переможцем не надано жодного документу, що вимагаються підпунктом 2.7 пункту 2 Додатку 1 до ТД на Ружицького В.С. та Яроша Д.О., які вказані в довідці про працівників робітничих професій.
Крім того, Переможцем не надано оригінали посвідчень з отримання кваліфікації відповідного розряду або категорії на працівників Ілляшенка С.М., Шпига В.В., Радчука С.В. та Білана Ю.В., які вказані в довідці про працівників робітничих професій.
Також, копії повідомлень про прийняття на роботу працівників Ілляшенка С.М., Шпига В.В., Радчука С.В. не містять відмітки (квитанції) про прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, наданих ТОВ «СТРІМТЕХ» у складі пропозиції, чим не дотримано вимоги підпункту 2.7 пункту 2 Додатку 1 до ТД.
До того ж, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники процедури закупівлі повинні надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасники мають надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначає, як аналогічні, договори від 17.03.2020 № 85-кр, від 26.02.2020 № 11-кр, від 26.02.2020 № 13-кр та від 25.03.2019 № 8-кр.
Однак, аналогічні, договори від 17.03.2020 № 85-кр, від 26.02.2020 № 11-кр, від 26.02.2020 № 13-кр надані без додатку 2 до договору, графіку виконання робіт, а договір від 25.03.2019 № 8-кр взагалі не був наданий, чим не дотримано вимоги пункту 3 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону№ 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРІМТЕХ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону № 922.
Крім того, ТОВ «СТРІМТЕХ» не надано Додаток 5 «Форма тендерної пропозиції», який повинен бути наданий у відповідності до умов ТД.
Також, згідно з пунктом 3 Додатку 3 до ТД учасники повинні надати документ(и), який(ими) засвідчується наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (комунальним підприємством або органом місцевого самоврядування, у чиєму відомстві знаходиться сміттєзвалище, місце розташування якого знаходиться на відстані, що не перевищує 30-40 кілометрів (по автомобільній дорозі) від об’єкту, на якому проводитимуться роботи) щодо вивозу (або утилізації, або захоронення, або перевезення) сміття або будівельного сміття, що зазначено у календарному плані на виконання робіт, в частині застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором закупівлі робіт, що є предметом закупівлі.
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможець у складі своєї тендерної пропозиції надає договір від 03.05.2019 №112 про надання послуг по вивезенню відходів для подальшого сортування та утилізації, укладений з
ПП «Обухівміськвторресурси».
Проте, аналізом інформації з https://www.google.com/maps та шляхом уточнення інформації в ПП «Обухівміськвторресурси» встановлено, що відстань по автомобільній дорозі від об’єкту, на якому проводитимуться роботи до місця робіт по утилізації, або захороненню, або перевезенню становить 54 кілометри, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 до ТД.
Таким чином, в порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРІМТЕХ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922, а уклав з ним договір про закупівлю на суму 5 325 515,34 гривень.
Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 48 Особливостей № 1178, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом № 922 (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень:
18.04.2023 14:51 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КП " Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м.Києва" ( далі -Замовник) повідомляє , що з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-2023-02-03-003812-a Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, Замовник припинив зобов’язання за договором шляхом укладання додаткової угоди №1 про розірвання Договору від 20.04.2023 №84-КР. УО Тетяна Березовчук.
Дата публікації звіту:
21.04.2023 09:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.04.2023 11:56
Запити/Пояснення
Номер:
d593064ac66f4fa1a00d12b6db64dcf5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.03.2023 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2023 01:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5c75e928073744a385820ecb53bc0f2c
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
24.03.2023 13:23
Опис:
Державної аудиторської служби України
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі № UA-2023-02-03-003812-а
23.03.2023 р. на підставі Наказу від 22.03.2023 № 71 Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг закупівлі № UA-2023-02-03-003812-а (далі – Закупівля) капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
24.03.2023 р. о 10:32 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит про надання пояснень.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: вул. Героїв Дніпра,22-Б в Оболонському районі м. Києва за ДК 021:2015 : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-03-003812-а).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Вартість предмету закупівлі визначена на підставі розробленої проектно-кошторисної документації та експертного звіту від 28.10.2022 №0099-6631-22/УЕГ/А (додаток).
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі розміщено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: http://kyivaudit.gov.ua.
Додаток: на 9 арк. в 1 прим.
З повагою
Начальник відділу ремонтів та нагляду
за безпечною експлуатацією будівель Інна ІВАСИК
Головний фахівець з публічних закупівель Тетяна БЕРЕЗОВЧУК