-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«ДК 021-2015 - 15544000-3- Твердий сир (Сир сичужний твердий 45-50% жирності)»
Завершена
4 402 188.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 011.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 011.00 UAH
Номер:
0b1a2609a36d4c0e98353352d5e6d328
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-23-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 16:05 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.05.2023 № 49-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.05.2023 № 49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-02-03-003478-a 03.02.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» встановлено порушення абзаців першого, другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.02.2023 № 61 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія»; протокол уповноваженої особи від 15.02.2023 № 72; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.02.2023 № 226 (далі – Договір); пояснення, надані Замовником 24.05.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації «учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка про виконання аналогічного/аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом цієї закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався товар; - Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів; - Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, суму виконаних зобов’язань по договору, та копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або акт звірки за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів у повному обсязі, на товари що є предметом закупівлі». У складі тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» подано наступні документи:
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору від 26.01.2023 р. № б/н з інформацією про виконання договору від 06.02.2018 № 2 на суму 97 000,0 грн, укладеного з ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка»;
- договір від 06.02.2018 № 2 на суму 97 000,0 грн, укладений з ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка»;
- лист-відгук ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка» про виконання договору від 06.02.2018 № 2 на суму 97 000,00 грн;
- видаткові накладні на постачання товарів ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка» від 19.03.2018 № 00002087, від 27.08.2018 № 00006670, від 29.10.2018 № 00009365 на загальну суму 9515,17 гривень (файл «Аналог. Договір Чебурашка (чай, сир) 2018, накладні, відгук.pdf»).
Отже, Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» не підтвердило наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), оскільки не надало копії видаткових накладних, які підтверджують виконання договору від 06.02.2018 № 2 у повному обсязі, а саме на суму 97 000,00 гривень.
Крім того встановлено, що відповідно до пункту 3.2 додатку 4 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати «сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації виданого національним органом України з акредитації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. Документи повинні бути надані в повному обсязі».
У складі тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» подано атестат про акредитацію Центральної випробувальної державної лабораторiї Держпродспоживслужби в Київськiй областi та м. Києвi від 21.09.2022 №20476 (файл «Атестат про акредитацію лаб. обл..pdf»), до якого відсутній додаток із сферою акредитації, який є невід’ємною частиною сертифікату.
Отже, учасник не виконав умови Тендерної документації в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Разом з цим, Замовник на порушення абзаців першого, другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
15.06.2023 09:43 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2023 09:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, шляхом письмового звернення до Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», щодо розірвання Договору №226 від 21.02.2023 року з направленням відповідної додаткової угоди до договору.
Дата публікації звіту:
22.06.2023 13:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
13.07.2023 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
678a057b54914966bd0e38e6896298b0
Назва:
надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
24.05.2023 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2023-02-03-003478-a) за предметом «ДК 021-2015 – 15544000-3 Твердий сир (Сир сичужний твердий 45-50% жирності)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e79a9af46bad4a2a841a715f6c3758d5
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2023-05-23-000051
Дата опублікування:
24.05.2023 10:19
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021-2015 – 15544000-3 Твердий сир (Сир сичужний твердий 45-50% жирності)» за номером ID: UA-2023-02-03-003478-a та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, відповідно до потреби та в межа: бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики «ДК 021-2015 – 15544000-3 Твердий сир (Сир сичужний твердий 45-50% жирності)» сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-BP (зі змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), а також спільних наказів «Про затвердження Змін
до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 26.02.2013 р. №202/165, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі :
(https://svyatruo.org.ua/blog/2023/03/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-5/).