• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021-2015 - 15544000-3- Твердий сир (Сир сичужний твердий 45-50% жирності)»

Завершена

4 402 188.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 011.00 UAH
Номер: 0b1a2609a36d4c0e98353352d5e6d328
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-23-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 23.05.2023 16:05 - 14.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.05.2023 № 49-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.05.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23.05.2023 № 49-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 4 UA-2023-02-03-003478-a 03.02.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 428-59-35, msagaz@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» встановлено порушення абзаців першого, другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема шляхом припинення зобов’язань за Договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції на дату оголошення; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 03.02.2023 № 61 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія»; протокол уповноваженої особи від 15.02.2023 № 72; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 21.02.2023 № 226 (далі – Договір); пояснення, надані Замовником 24.05.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 до Тендерної документації «учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідка про виконання аналогічного/аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом цієї закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався товар; - Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів; - Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, суму виконаних зобов’язань по договору, та копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або акт звірки за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів у повному обсязі, на товари що є предметом закупівлі». У складі тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» подано наступні документи: - Довідка про досвід виконання аналогічного договору від 26.01.2023 р. № б/н з інформацією про виконання договору від 06.02.2018 № 2 на суму 97 000,0 грн, укладеного з ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка»; - договір від 06.02.2018 № 2 на суму 97 000,0 грн, укладений з ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка»; - лист-відгук ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка» про виконання договору від 06.02.2018 № 2 на суму 97 000,00 грн; - видаткові накладні на постачання товарів ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу «Чебурашка» від 19.03.2018 № 00002087, від 27.08.2018 № 00006670, від 29.10.2018 № 00009365 на загальну суму 9515,17 гривень (файл «Аналог. Договір Чебурашка (чай, сир) 2018, накладні, відгук.pdf»). Отже, Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» не підтвердило наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), оскільки не надало копії видаткових накладних, які підтверджують виконання договору від 06.02.2018 № 2 у повному обсязі, а саме на суму 97 000,00 гривень. Крім того встановлено, що відповідно до пункту 3.2 додатку 4 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати «сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації виданого національним органом України з акредитації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. Документи повинні бути надані в повному обсязі». У складі тендерної пропозиції Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» подано атестат про акредитацію Центральної випробувальної державної лабораторiї Держпродспоживслужби в Київськiй областi та м. Києвi від 21.09.2022 №20476 (файл «Атестат про акредитацію лаб. обл..pdf»), до якого відсутній додаток із сферою акредитації, який є невід’ємною частиною сертифікату. Отже, учасник не виконав умови Тендерної документації в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Разом з цим, Замовник на порушення абзаців першого, другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 15.06.2023 09:43 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2023 09:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, шляхом письмового звернення до Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», щодо розірвання Договору №226 від 21.02.2023 року з направленням відповідної додаткової угоди до договору.
Дата публікації звіту: 22.06.2023 13:59

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.07.2023 16:07

Запити/Пояснення