-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підшипники
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
3 952 562.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 800.00 UAH
Номер:
165ac2993b9140faa7b229391c258c13
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-08-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2023 00:00
Період моніторингу:
09.06.2023 11:39 - 01.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2023 № 156
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-02-03-003404-a 03.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції від 03.01.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозиції ТОВ «ТД ИРБИС», вимогу про усунення невідповідностей від 14.02.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2023 №62, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2023, договір від 03.03.2023 № 53-122-01-23-13-002, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 14.06.2023 та від 21.06.2023.
Період усунення порушень:
29.06.2023 16:52 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2023 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
f897e3cbf096468c9ae82bba466bb43f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2023 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
802a18dfa7cb4e51b78bdae4fb462c88
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 12.06.2023
Дата опублікування:
14.06.2023 15:59
Опис:
Очікувана вартість визначена на підставі наданих комерційних пропозицій потенційних постачальників, у відповідності до нормативної документації ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом»» № 01-760-н від 10.08.2021 р.). Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом»» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://www.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/raes/2023/02/raes-0302232.docx
Номер:
2082ef3337a5454fbb1beb775bb3d6bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2023 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 14.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.06.2023 року року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та вказати застосований метод визначення очікуваної вартості, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a3c4073e682c4838b87dd560fe24afa3
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 16.06.2023
Дата опублікування:
21.06.2023 10:59
Опис:
Очікувана вартість закупівлі 44440000-6 Підшипники визначена відповідно до наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі 44440000-6 Підшипники проводився методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. В результаті визначення очікуваної вартості предмета закупівлі оформляється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації. На запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.06.2023 надаємо документ «ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА щодо закупівлі 44440000-6 Підшипники, станом на 11.01.2023». Звертаємо вашу увагу на те, що 03.02.2023 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-02-03-003404 a в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» (веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель). Відповідно до наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н інформаційна довідка вважається актуальною протягом шести місяців до запланованої дати проведення закупівлі. Варто зазначити, що після затвердження інформаційної довідки щодо закупівлі 44440000-6 Підшипники проводиться коригування наявного фінансування. Цех-замовник скоригував свою потребу в підшипниках в межах наявного фінансування, а саме: по позиції 35 збільшили закупівлю до 3 штук, та по позиції 45 (позиція 43 у додатку 1 до тендерної документації) – зменшили до 1 штуки. Так, як ринкова ціна була визначена за одиницю товару та не перевищувала встановлену очікувану вартість закупівлі, потреби в переоформленні інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі 44440000-6 Підшипники не було. Отже, коригування очікуваної вартості закупівлі у бік зменшення не містить жодних порушень норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додаток: «ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА щодо закупівлі 44440000-6 Підшипники, станом на 11.01.2023» б/н від 11.01.2023 на 4 арк.