За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 55520000-1 — Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях.
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника)!
Завершена
8 463 200.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 316.00 UAH
Період моніторингу:08.05.2023 16:44 - 30.05.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 № 33-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 08.05.2023 № 33-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-02-03-000541-a 03.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2023 № 22, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Фабрика Смаку» (далі – ТОВ «Фабрика Смаку»), протокол щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.02.2023 № 36, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2023 № 41, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2023, договір про закупівлю від 24.02.2023 № 89 на суму 8 463 200,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Фабрика Смаку» (далі - Договір), додаткова угода від 28.02.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення надані 24.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:26.05.2023 16:12 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:26.05.2023 16:12
Запити/Пояснення
70888
Номер:4e6487a929a84765b59c110806d5e893
Назва:про надання пояснення
Дата опублікування:19.05.2023 14:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.05.2023 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-03-000541-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
71387
Номер:6b80d2f7638a4b5e853af482d96fbad6
Назва:ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-03-000541-a
Дата опублікування:24.05.2023 17:13
Автор:Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит по моніторингу закупівлі послуг «За кодом класифікатору НК України ЄЗС ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування хворим у міських лікарнях» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-03-000541-a).
Щодо документів, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) повідомляємо наступне.
За даним договором №89 від 24.02.20023р. загальною сумою 8 463 200,00 грн. - частково видатки затверджені та є частиною Міської цільової програми «Здоров’я» м. Одеси на 2021-2023 рр. п.1.1 «Забезпечення стабільного функціонування закладів охорони здоров’я, що надають первинну та вторинну медико-санітарну допомогу, та виконання їх статутних завдань в умовах другого етапу реформування галузі «Охорона здоров’я» в розмірі 6 000 000,00 грн., а залишок коштів від загальної суми договору заплановано з коштів НСЗУ (копія документу додається).
Про надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. А саме таким замовникам: Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; органам місцевого самоврядування; головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня); суб’єктам господарювання державного сектора економіки. Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради не входить до переліку замовників відповідно до Постанови № 710.
Щодо очікуваної вартості, зазначаємо, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Наказ № 275), а саме на підставі аналітики не менше трьох цінових пропозицій відповідних предмету закупівлі Замовника та послідуючого визначення середньоарифметичного значення масиву отриманих даних за формулою наведеною у Наказі № 275.
Вищенаведені цінові пропозиції від постачальників послуг на ринку (копії листів додаються).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість хворих (470 осіб), для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-02-03-000541-a визначено Замовником на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Уповноважена особа
КНП «МКЛ№10» ОМР Інна ЩЕРБІНОВА