-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
1. Категорія замовника: відповідно до частини четвертої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”: пункт 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. 2. Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм - “Ціна”
Завершена
8 626 472.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 86 265.00 UAH
мін. крок: 1% або 86 265.00 UAH
Номер:
ac291835b7f64358a15dc7ca9daa114f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2023 00:00
Період моніторингу:
08.06.2023 10:32 - 30.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2023 № 25-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 червня 2023 року № 25-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-02-02-016978-a від 02.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-26-000695-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.02.2023 № 12 із змінами, внесеними 05.02.2023, протокол № 14 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.02.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (далі – ТОВ «Кортакоз»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «Кортакоз»; протокол уповноваженої особи Замовника від 15.02.2023 № 16; повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2023; договір підряду від 22.02.2023 № 58-Б (далі – Договір); додаткова угода від 07.06.2023 № 1 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 07.06.2023; пояснення Замовника разом з документами, надані 23.06.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.06.2023 10:41 - 01.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2023 10:41
Запити/Пояснення
Номер:
7a332b5e54034c209517ae2869846c40
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2023 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-02-016978-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
29dc358815a6445d9c43a59db64b9780
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.06.2023 15:52
Опис:
У відповідь на запит від 21.06.2023 року про надання пояснень у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області моніторингу процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-02-016978-а), повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання цієї Постанови управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт покрівлі СДЮСШОР № 2 по вул. Є. Коновальця 17А в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (обґрунтування та документи до нього додаються).
Відкриті торги (з особливостями) за цим предметом закупівлі були оголошені 02.02.2023 року (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-02-02-016978-а).
Зазначене обґрунтування оприлюднене 06.02.2023 року:
- на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради в рубриці нашого управління за посиланням:
https://rivnerada.gov.ua/portal/view-department/12
та 08.02.2023 року:
- на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – управління молоді і спорту виконавчого комітету Рівненської міської ради за посиланням в розділі новин:
http://ysms.org.ua/
Додаток на 63 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Експертний звіт ТОВ “ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА” № 221130-02/А від 27.12.2022 року.
- Зведений кошторис, затверджений 29.12.2022 року.
- Наказ про затвердження проектої документації від 29.12.2022 № 01-17/148;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів – управлінням у справах молоді та спорту виконавчого комітету Рівненської міської ради № 1-23 від 25.01.2023 року
- Рішення Рівненської міської ради від 22.12.2022 № 2904 “Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2023 рік”, оприлюднене на сайті Рівненської міської ради за посиланням:
https://rivnerada.gov.ua/public-services/decisions/senate
Начальник управління Володимир ЛЯШУК