-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова, НК 021:2019 - 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова)
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
7e358cd0a5e94a0cbdea19354ee44761
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-20-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2023 00:00
Період моніторингу:
20.02.2023 15:38 - 14.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.02.2023 № 12-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
20.02.2023 № 12-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-02-02-013157-a, 02.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Черкаський обласний кардіологічний центр Черкаської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи б/д та б/н та оприлюднену на вебпорталі Уповноваженого органу 02.02.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»); пояснення Замовника, отримані 20.02.2023 та 08.03.2023 в електронній системі закупівель; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; документи ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», надані на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи від 15.02.2023 № 42 та від 02.03.2023 № 60; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» відповідно до абзацу третього пункту 44 Особливостей та вимог тендерної документації.
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що у річному плані за ID: UA-P-2023-02-02-004078-a Замовника відсутній код економічної класифікації видатків бюджету (місцевий бюджет), чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
10.03.2023 13:06 - 25.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.03.2023 13:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
За результатами розгляду Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-02-013157-a надаємо наступну інформацію:
За результатами аналізу питання повноти відображення/ розміщення інформації про закупівлю встановлено, що у річному плані за ID: UA-P-2023-02-02-004078-a Замовника відсутній код економічної класифікації видатків бюджету (місцевий бюджет), чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в річному плані закупівлі за предметом ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова, НК 021:2019 - 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова) UA-P-2023-02-02-004078-a сталася технічна (механічна) помилка, а саме:
в полі «Код згідно з КЕКВ» помилково не вказано КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Внести зміни до річного плану закупівлі після оголошення закупівлі технічно неможливо.
Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку).
Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповнені форм документів публічних закупівель, але і не заборонено.
Беручи до уваги положення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 N 557 “Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)” (зі змінами), замовники (тендерні комітети, уповноважені особи замовників тощо) мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом, тощо).
З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою.
У зв’язку з цим було прийнято рішення про визнання технічною (механічною) помилкою інформацію щодо КЕКВ, оприлюднену в Електронній системі через авторизований електронний майданчик у річному плані закупівлі за предметом ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова, НК 021:2019 - 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова) UA-P-2023-02-02-004078-a. (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2023 р. № 75).
Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку».
На даний час в електронній системі закупівель відсутня технічна реалізація оприлюднення документів Замовника на етапі укладення договору та накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи на такий документ.
Враховуючи зазначене вище протокол про технічну помилку буде оприлюднений під час оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів про виконання зобов’язань щодо вжиття заходів для усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Таким чином оприлюднення в Електронній системі закупівель протоколу про технічну (механічну) помилку, в якому буде відображена інформація про КЕКВ для бюджетних коштів з накладеним кваліфікованим електронним підписом посадової особи можна вважати заходами щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку.
При цьому зобов’язуюсь надалі не допускати таких порушень.
Дата публікації звіту:
16.03.2023 13:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
В електронній системі закупівель Замовник оприлюднив протокол про технічну (механічну) помилку, в якому відображена інформація про КЕКВ для бюджетних коштів.
Дата публікації:
29.03.2023 13:11
Запити/Пояснення
Номер:
7418fe0ef3ee4033939965c563a8dcf6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2023 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-02-013157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», якщо ним не надано гарантійний лист на вимогу п.3 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ec9045844bcb4ba98819d6cc6e2bca6a
Назва:
про надання пояснень в межах моніторингу
Дата опублікування:
23.02.2023 09:39
Опис:
Про надання пояснень
Уповноваженою особою Замовника розглянуто запит про надання пояснень в межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-02-013157-a) (далі - Закупівля) щодо того
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» (далі - Учасник), якщо ним не надано гарантійний лист на вимогу п.3 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»?
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, зокрема очікувану вартість предмета закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін з використанням електронної системи закупівель «Prozorro» (Система рентгенівська діагностична: UA-2022-12-27-015123-a,UA-P-2022-12-14-002340-a, UA-2022-10-28-003136-a; та інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та/або постачальників медичного обладнання, а також методом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам та дилерам виробників, постачальникам конкретного товару.
Отримані наступні пропозиції : Система рентгенівська діагностична пересувна : ТОВ ПікселМед вартість – 5130,0 тис грн; ТОВ «МЕД ЕКСІМ» вартість 5200,0 тис грн; ТОВ «Протек Солюшнз Україна» – 5000,0 тис грн).
На основі отриманих даних визначена наступна очікувана вартість предмета закупівлі:
Найменування предмету закупівлі код CPV за ДК 021:2015 та код НК 024:2019 кількість Ціна за одиницю, тис. грн Очікувана вартість предмета закупівлі (тис.грн.)
ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова, НК 021:2019 - 37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова)
1 комплект
5000,0
5000,0
Щодо запитання «з яких підстав не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», якщо ним не надано гарантійний лист на вимогу п.3 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» пояснюю наступне.
Додатком № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» вимагалось:
3. Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців, а також він повинен бути новим, таким, що раніше не експлуатувався та не використовувався.
На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа в якому він повинен зазначити гарантійний термін (строк) експлуатації, запропонованого ним товару та відповідність іншим вимогам зазначеним в даному пункті.
Учасником у складі тендерної пропозиції був наданий такий гарантійний лист (файл 5.1. Тех.відповідність, стор 22). У цьому листі був зазначений гарантійній термін з формулюванням «не менше 12 місяців».
Для попередження запитань з боку контролюючих та перевіряючих органів та укладення договірних зобов’язань було прийнято рішення про вимогу щодо уточнення даного терміну з метою усунення невідповідностей згідно з п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з тим, що уточнення конкретного терміну гарантійного обслуговування у поданому Учасником у складі тендерної пропозиції гарантійному листі ніяким чином не відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, вимога про усунення невідповідностей застосована Замовником правомірно та відповідно до діючого законодавства.
На виконання даної вимоги (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2023 №37) Учасником протягом 24 годин був наданий уточнений Гарантійний лист, який відповідав вимогам Замовника.
Таким чином підстав для відхилення пропозиції Учасника згідно законодавства не було.
У зв’язку з цим було прийнято рішення про визначення Учасника переможцем Закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2023№ 42).
Номер:
e71f8c74cfc24e9ebcd216dca66d6f70
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.03.2023 10:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-02-013157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не укладено договір про закупівлю у строк не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір (15.02.2023)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
150efa086d4d48b1bff9373cb7d18ab2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.03.2023 13:32
Опис:
Уповноваженою особою Замовника розглянуто запит про надання пояснень в межах моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-02-013157-a) (далі - Закупівля) щодо того
- чому не укладено договір про закупівлю у строк не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір (15.02.2023)?
За результатами розгляду надаємо наступні пояснення:
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону та п.46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Обґрунтування необхідності продовження строку укладання договору - відсутність на момент кінцевого терміну укладання договору затверджених в установленому порядку асигнувань для придбання обладнання та проведення моніторингу по закупівлі.
У зв’язку з цим було прийнято рішення про продовження строку укладання договору (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2023р. № 60).
Ані Законом України «Про публічні закупівлі» ані Особливостями не передбачений обов’язок Замовника оприлюднювати рішення про продовження строку укладання договору та термін його оприлюднення.
Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку».
На даний час в електронній системі закупівель відсутня технічна реалізація оприлюднення документів Замовника на етапі укладення договору та накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи на такий документ.
Враховуючи зазначене вище протокол про рішення про продовження строку укладання договору буде оприлюднений під час оприлюднення укладеного договору.