-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з оренди спеціальної техніки (навантажувача фронтального, екскаватора гусеничного)
Завершена
5 330 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 650.00 UAH
Номер:
f2ee8896d4264c74900a12261aa07998
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 15:39 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2023 № 153
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2023 № 153.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-02-005418-a, 02.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Технорішення», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця встановлено порушення вимог пунктів 18 та 46 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей №1178, а також пунктів 18 та 46 Особливостей №1178 вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Технорішення» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2022-12-27-004524-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Технорішення» (далі – ТОВ «Технорішення»); протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2023 №31, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Технорішення» як переможцем процедури закупівлі документи та інформацію; договір від 21.02.2023 №21; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 35 Особливостей №1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Водночас, моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону, а у Додатку 7 до тендерної документації зазначено, що ціна пропозиції в корегованій тендерній пропозиції мають відповідати остаточній ціні пропозиції за результатами аукціону або первинній ціні пропозиції, відповідно.
Відповідно до пункту 2 Особливостей №1178 у цих особливостях під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції.
Проте, у тендерній документації Замовника вказано, що аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону, що не відповідає визначенню у пункті 2 Особливостей №1178.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
За нормою пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації повинна міститись інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178, у тендерній документації Замовника (пункт 1 розділу ІV) не вказано кінцевого строку подання тендерних пропозицій (зазначено лише, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично).
Відповідно до норм пункту 7 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 10 Технічного завдання, який наведено у Додатку №1 до Проекту договору, що міститься у Додатку 6 до тендерної документації, а також у пункті 2 Додатку 4 (Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі) до тендерної документації вказано термін надання послуг: лютий 2023 р. - грудень 2023р, у розділі 2 (Цінова пропозиція, з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону) Додатку 7 до тендерної документації зазначено термін надання послуг: до 23год. 55хв. 31.12.2023р.
Водночас, у пункті 5 розділу І тендерної документації вказано строк надання послуг - до 01.02.2024, у Додатку №2 до Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації): лютий 2023 р.- лютий 2024 р, у пункті 18 Додатку 5 (Цінова пропозиція на закупівлю) до тендерної документації - до 23год. 55хв. 01.02.2024 р.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, підстави можливого внесення змін до істотних умов договору наведені у пункті 19 Особливостей №1178, серед таких підстав вказано: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Водночас, у пункті 11.2 Проекту договору, що міститься у Додатку 6 до тендерної документації Замовника, до підсав внесення змін до істотних умов договору включено: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю, що суперечить нормам пункту 19 Особливостей №1178 та є порушенням пункту 28 Особливостей №1178.
Крім того, моніторингом встановлено, що за умовами частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації згідно із законодавством, зокрема, завіреного учасником Проекту договору (згідно Додатку 6 до тендерної документації).
Так, за умовами пункту 7.1. Проекту договору, що міститься у Додатку 6 до тендерної документації Замовника, даний договір діє до 01 лютого 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором.
Слід зазначити, що відповідно до норм статті 180 Господарського кодексу України строк дії договору (час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору) є істотною умовою договору.
Учасником ТОВ «Технорішення» у складі тендерної пропозиції надано завірений Проект договору (файл «ДОДАТОК 6 НОВИЙ.pdf»), у пункті 7.1 якого вказано, що даний договір діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором, що не відповідає умові пункту 7.1. Проекту договору, що міститься у Додатку 6 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Технорішення», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір.
Пунктом 44 Особливостей №1178 встановлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
У частині 1 розділу ІІІ до тендерної документації Замовника визначено, що перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених у статті 17 Закону, (згідно Додатку 7).
Так, відповідно до пункту 9 розділу 1 Додатку 7 до тендерної документації переможець повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом першим частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу другого частини другої статті 17 Закону.
Проте, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання пункту 44 Особливостей №1178 та пункту 9 розідлу 1 Додатку 7 до тендерної документації Замовника, переможцем тендеру ТОВ «Технорішення» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Технорішення», а укладено з ним договір від 21.02.2023 №21 на суму 3 038 400,00 грн з ПДВ.
Згідно з вимогами пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Також, відповідно до пункту 46 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Проведеним моніторингом втановлено, що за результатами досліджуваної процедури закупівлі Замовником з ТОВ «Технорішення» укладено договір від 21.02.2023 №21, у пункті 7.1 якого визначено, що даний договір діє до 01 березня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором, що не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 7.1 Проекту договору, що міститься у Додатку 6) Замовника (договір діє до 01 лютого 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором), та змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «Технорішення», а саме поданому учасником Проекту договору (у пункті 7.1 якого вказано, що даний договір діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором).
З врахуванням вищенаведеного, на порушення вимог пунктів 18 та 46 Особливостей №1178, Замовником укладено з ТОВ «Технорішення» договір від 21.02.2023 №21 не у відповідності до вимог тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції учасника-переможця.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей №1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
30.05.2023 11:01 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2023 11:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання припису моніторінгу надаємо документи.
Дата публікації звіту:
05.06.2023 12:47
Запити/Пояснення
Номер:
41c17cdbd8e94654a055c72b664015c1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.05.2023 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-02-02-005418-a, яка проводилась державним підприємством «Волиньвугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
cd7071ef28cf45b69b7270c46ccdf431
Назва:
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення (інформацію та документи) відносно процедури публічної закупівлі UA-2023-02-02-005418-a від 02.02.2023 року, Послуги з оренди спеціальної техніки (навантажувача фронтального, екскаватора гусеничного) для ВП «Шахта «Бужанська» ДП «Волиньвугілля», Класифікація за ДК 021:2015: 60184000-1 - Прокат вантажних та промислових транспортних засобів без водія для перевезення товарів, про наступне:
Дата опублікування:
22.05.2023 16:09
Опис:
Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Державне підприємство “Волиньвугілля” є суб’єктом господарювання, який належить до сфери управління Міністерства енергетики України. Джерелами формування майна підприємства серед іншого є також доходи, одержані від реалізації продукції, робіт, послуг, інших видів господарської діяльності суб’єкта господарювання.
Публічна закупівля здійснювалась за кошти підприємства, що були самостійно сформовані від доходів, одержаних від ведення господарської діяльності, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі, а також направлення листів до учасників ринку з проханням надати комерційну пропозицію (комерційні пропозиції додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до такої послуги.
Зазначимо, що згідно з Додатком № 7 тендерної документації, замовником був вказаний вичерпний перелік документів для підтвердження відсутності підстав визначених в ст. 17 Закону, які повинен подати переможець процедури закупівлі через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. (Додаток № 7) тобто переможець торгів виконав вимоги ч. 2 статті 41 Закону.
Крім того згідно з Додатком № 7 тендерної документації замовником було вказано, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Відповідно до наказу № 3 від 10.02.2023 року обов’язки по взяттю участі в процедури відкритих торгів та укладанню договору покладено на директора підприємства Бескупського Олексія. (Додаток № 1 тендерної пропозиції), а також разом з оригіналами договору та іншими документів замовнику була передана відповідна інформація про право підписання договору про закупівлю та лист про відсутність ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (листи додаються).