• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.

Завершена

1 980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
Номер: 91d2a392115d450f832c9a6c4b43074c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.02.2023 19:20 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.02.2023 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 15. UA-2023-02-01-015777-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей установлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей та пунктів 12, 13, 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гусар Тетяна Володимирівна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей, пунктів 12, 13, 14 Порядку № 1082 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростеньська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 01.02.2023, тендерна пропозиція учасника ФОП Гусар Тетяна Володимирівна, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 13.01.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2023, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2023, договір від 21.02.2023 № 63, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 28.02.2023 року. За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 21 Закону, встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. Відповідно до вимог пункту 12 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо назви предмета закупівлі; коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви. Поряд з цим, відповідно до пункту 13 Порядку № 1082, крім полів, визначених пунктом 12 Порядку № 1082, додатково в окремих полях заповнюється інформація, зокрема, щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.02.2019 № 159 (далі - НК 024:2019), у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Також, вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 Порядку № 1082, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником визначено назву предмету закупівлі лише за кодом згідно ДК 021:2015: 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні». Інформація щодо коду та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 - відсутня. Отже, проведеним моніторингом, установлено, що Замовником під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2023-02-01-015777-a) в описі окремої частини або частин предмета закупівлі не зазначено код та назву кожного медичного виробу; назву товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 26 Особливостей, пункту 2 частини 2 статті 21 Закону та пунктів 12, 13, 14 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 10.03.2023 10:52 - 25.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2023 10:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уважно вивчивши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-01-015777-a Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради (надалі - Замовник) повідомляємо наступне: При обранні виду стягнення власник (керівник) або уповноважений ним орган повинен враховувати: ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду; обставини, за яких вчинено проступок; попередню роботу працівника. При визначенні діяння працівника як дисциплінарного проступку особливе значення має наявність у вчиненні цього діяння вини працівника, яка, пов'язується з невиконанням чи неналежним виконанням працівником своїх обов'язків без поважних причин. Наявність поважних причин у такому разі свідчить про відсутність вини працівника. У зв'язку з цим, працівника не можна визнати винним, якщо він неналежно виконує свою роботу (не забезпечив виконання), зокрема, внаслідок відсутності відповідних умов для її виконання, а саме недостатня кваліфікація, слід зазначити, що обов’язки уповноваженої особи Замовника було покладено на працівника із штатної чисельності як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством, проте, дана робота (обов’язки) необумовлена трудовим договором (контрактом) укладеним між Замовником та даним працівником. Підсумовуючи вище зазначене та з урахуванням положення про трудову дисципліну, було оголошено усне попередження та проведено роз’яснювальні заходи, із залученням відповідних фахівців, для уповноваженої особи з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання недопущення порушень законодавства з питань публічних закупівель найближчим часом буде здійснено навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої особи Замовника.
Дата публікації звіту: 15.03.2023 16:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення уповноваженої особи до матеріальної відповідальності.
Дата публікації: 26.04.2023 09:09

Запити/Пояснення