-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров'яна непромислового використання: сосна
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Номер:
bb54e329d2004300bf7f674e1942b4cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-03-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2023 00:00
Період моніторингу:
03.04.2023 15:19 - 25.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2023-02-01-013838-a 01.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.02.2023 № 23, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.02.2023, протокол розкриття від 14.02.2023, тендерну пропозицію ФОП «Дмитренко Юлія Михайлівна» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2023, договір від 21.02.2023 № 50, додаткову угоду від 21.02.2023 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.04.2023 року.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до пункту 3 Додатку №1 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного (них) за предметом закупівлі договору(ів) учасник має надати: довідку за формою 3. На підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
На виконання вищевказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції було надано договір від 12.10.2022 № 1/10/2022 та лист-відгук.
Однак, документального підтвердження виконання договору в повному обсязі Переможцем надано не було, чим не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та не виконано вимогу пункту 3 Додатку №1 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Дмитренко Юлія Михайлівна», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а уклав з ним договір від 21.02.2023 № 50 на суму 2 100 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
21.04.2023 14:28 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 14:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДАСУ Північний офіс Держаудит служби від 21.04.2023 р. Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району повідомляє, що було розглянуто висновок по Дрова паливні за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» на 2023 рік і усунено порушення шляхом припинення зобов’язань по договору, розірвано договір додатковою угодою від 26.04.23р. № 2.
Дата публікації звіту:
26.04.2023 09:48
Запити/Пояснення
Номер:
4e41b4f94ffa4b0ca86599238d41267e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2023 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
78a7649538904ead88ad73d05bf3b866
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
05.04.2023 13:31
Опис:
На виконання наказу ДАСУ Північний офіс Держаудит служби від 03.04.2023 р. № 86 «Про початок моніторингу процедур закупівель» Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району повідомляє, що було розглянуто запит по Дрова паливні за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» на 2023 рік і надано обгрунтування якісних характеристик по закупівлі з обгрунтуванням вартості закупівлі (додається).
На вебсайті відділу освіти Згурівської селищної ради Броварського району розміщено обгрунтування закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання (сосна)» на виконання постанови Кабміну від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів».