• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо яловичина (філе свіже охолоджене), філе куряче (свіже охолоджене), свинина (філе свіже охолоджене)

Завершена

758 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 582.00 UAH
Номер: 5cc1fcc01a4049268c699349138cfe2f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-22-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.02.2023 19:22 - 16.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.02.2023 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.02.2023 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 8. UA-2023-02-01-013846-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 14, 18 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, а також не враховує норми пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій учасника ПП «Продцентр-плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерних пропозицій переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 14, 18 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей та, не враховано норми пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Олевської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.02.2023 № 19/2023, тендерні пропозиції переможця ПП «Продцентр-плюс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023 № 32/2023, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023, договір про закупівлю від 17.02.2023 № 40, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28.02.2023. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, пункт 7 розділу 3 тендерної документації Замовника містить вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки «з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», при тому, що предметом закупівлі є товари, а не послуги. Також, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в тендерній документації (пункт 1 розділу 4) Замовником не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, моніторингом встановлено, що в пункті 4 розділу 6 тендерної документації встановлено умову, що «Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів». Водночас, за нормою абзацу 4 пункту 46 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості зміни положень договору під час його укладання з учасником -переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника-переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю), чим не дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.03.2023 16:13 - 29.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 14.03.2023 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2023-02-22-000097) закупівлі за предметом: «М’ясо яловичина (філе свіже охолоджене), філе куряче (свіже охолоджене), свинина (філе свіже охолоджене)», 15110000-2 М’ясо за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (ідентифікатор закупівлі – UA-2023-02-01-013846-a), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Олевська міська рада (далі – Замовник) повідомляє, що визнає встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пунктів 14, 18 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей та, не враховано норми пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Керуючись ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В зв’язку з цим, було прийнято розпорядження міського голови №45-К від 15.03.2023 року «Про депреміювання НОВАКА О.А.», додається. Даним розпорядженням Новака Олександра Анатолійовича, головного спеціаліста з публічних закупівель виконавчого апарату міської ради було депремійовано за березень 2023 року на 5% від встановленого розміру премії для працівників виконавчого апарату міської ради. Також Новака Олександра Анатолійовича зобов’язали забезпечити сумлінне виконання своїх посадових обов’язків та не допускати в подальшому порушень виконавської дисципліни.
Дата публікації звіту: 15.03.2023 15:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (депремійовано за березень 2023 року на 5%)
Дата публікації: 15.03.2023 16:45

Запити/Пояснення