-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Постачання теплової енергії ДК 021:2015: код 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція»
Завершена
159 086.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 795.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 795.43 UAH
Номер:
d6bec4c04dfe45e39aa50f7f10cc8c5e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2023 00:00
Період моніторингу:
01.05.2023 15:03 - 23.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 № 23-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
01.05.2023 № 23-З
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-02-01-013542-a, 01.02.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пунктів 3, 28 Особливостей та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення підпунктів 2, 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, не допускати надалі такі порушення та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Будинку дитячої та юнацької творчості Смілянської міської ради Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2023 (далі – тендерна документація); протокольне рішення уповноваженої особи від 09.02.2023 № 17; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажник 2020»; договір про закупівлю теплової енергії від 15.02.2023 № 19; звіт про результати проведення процедури; повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду № 1 від 11.04.2023; пояснення та документи, отримані від Замовника 02.05.2023 в електронній системі закупівель.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення пунктів 3, 28 Особливостей тендерна документація складена без врахування цих Особливостей. Зокрема, у тендерній документації не зазначено про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, чим не виконано вимоги пункту 28 Особливостей. Крім того, пункти 2.1, 2.2 розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації не відповідають пункту 51 Особливостей; пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає частині першій статті 17 Закону та пункту 44 Особливостей; на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону пункт 4.1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій; пункт 5.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає пункту 35 Особливостей; пункти 5.4 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» та 6.1 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не відповідають пунктам 41 та 47 Особливостей відповідно; пункти 6.2, 6.3, 6.4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не відповідають пунктам 17, 18, 19, 45 Особливостей.
Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажник 2020» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Монтажник 2020» не надав інформацію та документи, що визначені тендерною документацією, а саме:
- документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (Додаток 2 тендерної документації) (вимога пункту 3.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- інформація та документи відповідно до додатку 1 тендерної документації (вимога пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (вимога пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації );
- документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору (договорів), в якій зазначено: предмет договору, номер та дату договору, суму договору, назва, адреса та контактний телефон замовника та яка підтверджується копією договору та копіями документів, що підтверджують факт виконання договору, або оригіналом чи копією листа-відгуку; наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання господарської діяльності – довідка в довільній формі, що містить інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, копії паспортів на обладнання; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, – учасник подає довідку у довільній формі, ПІП працівників та копії документів, що підтверджують кваліфікацію (вимога пунктів 3.1, 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- підписаний проект договору або гарантійний лист про погодження істотних умов договору, проекту договору (Додаток 3 тендерної документації) (вимога пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документ, що надає інформацію про статус платника податку (свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку інше) або довідку в довільній формі про ненадання вищезгаданих документів з посиланням на відповідну норму закону (вимога пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копію договору або право сервітутного користування на земельну ділянку під котельню (вимога пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копію ліцензії на право провадження господарської діяльності (вимога пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації).
На порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажник 2020», якщо він не надав у спосіб, визначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Період усунення порушень:
09.05.2023 10:48 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2023 10:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На встановлені порушення Держаудитслужби в Черкаській області,вжиті заходи, щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору №19 від 15 лютого 2023 року відповідно до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та відповідно зменшення суми Договору на 5614,31 грн. та оприлюднено через електронну систему закупівель, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку.
Дата публікації звіту:
10.05.2023 16:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
11.05.2023 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
48b531e55ed74db6891f8d9fa8dabd14
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2023 13:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі теплової енергії, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-013542-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 01.02.2023, складена без урахування Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості);
3) чому не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖНИК 2020», якщо ним не надано інформацію та документи, що визначені тендерною документацією, а саме:
- інформація та документи відповідно до додатку 1 тендерної документації (п.3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (п.3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, п.5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації );
- документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору¹ (договорів), в якій зазначено: предмет договору, номер та дату договору, суму договору, назва, адреса та контактний телефон замовника та яка підтверджується копією договору та копіями документів, що підтверджують факт виконання договору, або оригіналом чи копією листа-відгуку; наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання господарської діяльності – довідка в довільній формі, що містить інформацію про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, копії паспортів на обладнання; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, – учасник подає довідку у довільній формі, ПІП працівників та копії документів, що підтверджують кваліфікацію (п.3.1, п.3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (Додаток 2 тендерної документації) (п.3.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, п.5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- підписаний проект договору або гарантійний лист про погодження істотних умов договору, проекту договору (Додаток 3 тендерної документації) (п.5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- документ, що надає інформацію про статус платника податку (свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку інше) або довідку в довільній формі про ненадання вищезгаданих документів з посиланням на відповідну норму закону (п.5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації);
- копію договору або право сервітутного користування на земельну ділянку під котельню (п.5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації );
- копію ліцензії на право провадження господарської діяльності (п.5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації ).
4) чому не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «МОНТАЖНИК 2020», якщо ним відповідно до п.44 Особливостей не надані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e70d30f7f11445a4919454b9f37a1ca4
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.05.2023 15:09
Опис:
Закупівля на Постачання теплової енергії ДК 021:2015: код 09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (UA-2023-02-01-013542-a) від 01 лютого 2023 року проведена відповідно до законів "Про публічні закупівлі", та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) з опублікованою тендерною документацією, та визначений переможцем у звязку з відсутності інших учасників які прийняли участь у тендерній пропозиції закупівлі. Постачальник теплової енрегії ТОВ "Монтажник 2020" є постійним надавачем товару теплової енергії, але не є монополістом (з відсутності конкуренції на ринку теплової енергії у регіоні). Відповідно до кінцевого строку подання тендерних пропозицій а саме до 9 лютого 2023 року визначений як єдиний учасник та визначений переможцем. Кількість та обсяги постачання теплової енергії визначені відповідно до риночної ціни державного регулятора та необхідних обсягів постачання які відображені у тендерній пропозиції (документації). Необхідні документи неодноразово були опубліковані у раніше проведених закупівлях на постачання теплової енергії, відповдно усі установчі документи учасника переможця ТОВ "Монтажник 2020" додаю.