-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо
Завершена
2 197 548.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 987.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 987.74 UAH
Номер:
27ca92007b0e416a8011e7425ad8d165
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-25-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2023 00:00
Період моніторингу:
25.05.2023 16:53 - 16.06.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2023 №27-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків
начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.05.2023 №27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-02-01-011540-a 01.02.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023) установлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та абзацу першого пункту 29 Особливостей (в редакції від 03.01.2023 року).
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023 року).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.02.2023 (протокол № 45), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.02.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Срібранець Миколи Борисовича (далі – ФОП Срібранець М.Б., учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.02.2023 № 57, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2023, договір від 17.02.2023 № 24, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.05.2023 року.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з абзацом першим пункту 29 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (положеннями пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пункт 1) та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 2)).
Однак, Замовник на порушення абзацу першого пункту 28 та абзацу першого пункту 29 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) установив у додатку 3 до тендерної документації кваліфікаційні критерії «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, проект договору та лист-згоду на обробку персональних даних згідно додатків 5 та 6 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Срібранець М.Б. відсутні файли, які містять проект договору та лист-згоду на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП Срібранець М.Б. через невідповідність тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та визначив його переможцем торгів.
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 3.2 додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в тому числі, інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
При цьому, ФОП Срібранець М.Б., якого визначено переможцем торгів, не надав жодного документа, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Однак, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Срібранець М.Б. через те, що він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, та уклав з ним договір від 17.02.2023 № 24.
Період усунення порушень:
02.06.2023 13:41 - 17.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2023 13:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Кролевецької міської ради дійснив заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
09.06.2023 09:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
12.06.2023 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
9886aa4a47c441c48b28bba5405f6315
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.05.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Бензин А-95, дизельне паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-01-011540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e847a24c589744bbb3f6564aaa5e7ff5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.05.2023 09:29
Опис:
У відповідь на запит, Відділ освіти Кролевецької міської ради повідомляє щодо закупівлі "Бензин А-95, дизельне паливо – ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-01-011540-a):
1. Придбання бензину А-95 та дизельного палива здійснюється :
1) для забезпечення безперебійної роботи шкільних автобусів, які здійснюють підвіз учнів до навчальних закладів (12 шкільних автобусів та 10 погоджених маршрутів);
2) для роботи генераторів в навчальних закладах під час екстрених або планових відключень електричної енергії.
Запропоноване Учасником паливо А-95 повинно відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» за класом Євро 5, за вмістом біоетанолу вид Е5, дизпаливо повинно відповідати ДСТУ 7688:2015 “Дизельне пальне Технічні умови".
Очікувана вартість предмету закупівлі:
Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Бензин А-95, дизельне паливо визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі - (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/reg/sumskaya/2023-02/ (Бензин А-95 – 50,00 грн., ДТ – 53 грн.) та моніторингу цін на бензин та ДТ на АЗС, які знаходяться в м. Кролевець.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису відділу освіти Кролевецької міської ради та прогнозованих обсягів використання бензину А-95 та дизельного палива на 2023р..
2. Посилання на сайт Відділу освіти Кролевецької міської ради з обгрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://otgkrolosvita.gov.ua/news/?p=6.